• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu mÄste jag vÀl fan fÄ nÄgon effekt!
PXL_20210112_120733675.jpg

PS. Om nÄgon fortfarande sitter och tycker synd om mig kan ni sluta nu. Jag har fÄtt mina efterlÀngtade band frÄn TikTox. Mycket hÀrligt med gummi pÄ stÄlisen. Men fortfarande varnas för lÄg batterinivÄ sÄ jag försöker ladda och inte anvÀnda sÄ mycket.
 
Nu mÄste jag vÀl fan fÄ nÄgon effekt!
PXL_20210112_120733675.jpg

PS. Om nÄgon fortfarande sitter och tycker synd om mig kan ni sluta nu. Jag har fÄtt mina efterlÀngtade band frÄn TikTox. Mycket hÀrligt med gummi pÄ stÄlisen. Men fortfarande varnas för lÄg batterinivÄ sÄ jag försöker ladda och inte anvÀnda sÄ mycket.
Det lĂ€r vĂ€l tyvĂ€rr hamna 25%moms pĂ„ grejerna dĂ€rifrĂ„n fortsĂ€ttningsvis 🙄
 
Jag har dÄlig erfarenhet frÄn dom. Vet andra som har bra. Mina grejjer kom bort under frakten till sverige (kom bort i England). Företaget svarade inte pÄ mail, tog inget ansvar. Paypal vÀgrade ge pengarna tillbaka eftersom "sÀndaren har uppvisat kolli-id" och att deras ansvar tar slut efter att man uppvisat kolli id.
 
HÀr Àr en webshop, företaget Àr baserat i Berlin, som sÀljer G-Shock delar. JÀmförde lite snabbt men dom verkar vara dyrare Àn TikTox.

 
HÀr Àr en webshop, företaget Àr baserat i Berlin, som sÀljer G-Shock delar. JÀmförde lite snabbt men dom verkar vara dyrare Àn TikTox.

Jag har handlat dÀrifrÄn en gÄng utan nÄgra problem.
 
Är verkligen 5.9k att ses som billig för den modellen? Iof typ ny men kĂ€nns vĂ€ll som fina ex gĂ„r för runt 3-4k.

Inte sÀrskilt billigt. Det Àr inte sÀrskilt stor efterfrÄgan pÄ Frogman överhuvudtaget.
JassÄ....

Tack för att ni informerade mig.

Tur att jag inte slog till, har fortsatt med inte bestÀmmt mig för vilken modell jag ska jaga, det kommer nog ta lite tid men det Àr lika bra sÄ jag har tid Ä bygga pÄ klockekonomin.
 
JassÄ....

Tack för att ni informerade mig.

Tur att jag inte slog till, har fortsatt med inte bestÀmmt mig för vilken modell jag ska jaga, det kommer nog ta lite tid men det Àr lika bra sÄ jag har tid Ä bygga pÄ klockekonomin.
Det finns lite olika modeller av Frogman. Börja med att ta reda pÄ vilken det Àr du tycker om. Till exempel sÄ Àr den nya analog jÀmfört med den gamla som Àr digital.
 
HÀr Àr en webshop, företaget Àr baserat i Berlin, som sÀljer G-Shock delar. JÀmförde lite snabbt men dom verkar vara dyrare Àn TikTox.

https://www.watchtech.se/cart.php finns ocksÄ. Jag har sjÀlv inte köpt dÀrifrÄn men upptÀckte sidan efterÄt jag gjort min bestÀllning ifrÄn tiktox.

Priserna Àr högre Àn TikTox exempelvis men det gÄr ju att fÄ tag pÄ allt möjligt.
 
Senast Àndrad:
Jag skrev till Watchtech för att frÄga om delar, de svarade aldrig.
MÀrkligt! Jag hörde av mig till dem för att kolla hur det sÄg ut med reservdelar till 6900 John Mayer. De svarade nÀsta arbetsdag och tog frÄgan vidare till Tokyo. TvÄ dagar senare Äterkom de med svaret dÀrifrÄn.

TyvÀrr inte ett sÄ roligt svar, dÄligt med reservdelar till limiterade modeller tydligen.
 
MÀrkligt! Jag hörde av mig till dem för att kolla hur det sÄg ut med reservdelar till 6900 John Mayer. De svarade nÀsta arbetsdag och tog frÄgan vidare till Tokyo. TvÄ dagar senare Äterkom de med svaret dÀrifrÄn.

TyvÀrr inte ett sÄ roligt svar, dÄligt med reservdelar till limiterade modeller tydligen.
Vill minnas att det Àr hos Watchtech som svenska ÄterförsÀljarna/urmakarna handlar frÄn. Kan det vara sÄ att dom har handlar-rabatter som vi privata inte kan nyttja tro? DÀrav prissÀttningen?
 
Tillbaka
Topp