Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjena!
Otroligt nöjd med min GW-M5610, konstant pÄ armen sen i december nÀr jag köpte den. Perfekta klockan pÄ mÄnga sÀtt.
Men ju mer nöjd jag blir med den, ju mer kÀnner jag att det Àr en GW-5000 som jag ska ha. Jag försöker inbilla mig att om jag köper den sÄ Àr jag klar med G sen, men vet att det Àr ett nyfunnet missbruk som talar.
Till er som har en GW-5000, hur mycket bÀttre sitter den "pÄ" armen i stÀllet för "runt" armen som jag upplever att 5610 gör? Jag inbillar mig ocksÄ att tyngden borde ge en mycket bÀttre kÀnsla?
Ăr det nĂ„gon som har en GW-5000 till salu sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna sĂ€ga till. Tack pĂ„ förhand!
Blev riktigt fin med sin nya bezel och band!
Bank id dÄJag var precis vid utlÀmningsstÀllet, men kom pÄ att jag hade glömt min plÄnbok hemma
Tack för svar! Jag har förstÄtt det med knapparna men just funktionerna anvÀnder jag sÀllan eller aldrig.. Jag hÄller tummarna att det dyker upp nÄgon till salu. Precis som flera sagt ovan sÄ tror jag att det Àr ett inköp jag kan flyga med under radarn hemma, positiv display kommer hon inte reagera pÄDen extra tyngden pÄ 5000 och ihop med det mjukare och följsammare bandet gör att klockan kÀnns en aningen tung men samtidigt mycket bekvÀm. Kanske ger den en lite mer exklusivare kÀnsla pÄ handleden?
Displayen Àr ocksÄ knivskarp vilket annars inte Àr sÄ vanligt pÄ square med tough solar (förutom en del bluetooth modeller). Det enda jag m fl har att anmÀrka pÄ Àr att knapparna Àr rÀtt tröga men det Àr inget som stör mig i vardagen.
Living a lieJag brukar ha som argument att jag tjÀnar pengar pÄ dem.
Bank id dÄ
Tack! Jag blev riktigt nöjd och det var Àven mitt första bezelbyte och köp. Ja den blir lite dyr med importen tyvÀrrBlev riktigt fin med sin nya bezel och band!
Börjar ocksÄ bli sugen pÄ en GW-6900 nu nÀr jag kört min DW ett tag, men det verkar inte vara helt enkelt att fÄ tag pÄ en utan att behöva betala importmoms.
Mycket bra. Sticker ut frÄn dina andra klockor i grÄskalan
Du vet att du villhöver denUsch vad du frestar
Grattis till ett riktigt kapRangemanen var i gott skick, smutsig display men blev bra mycket bÀttre efter ett litet spabesök
à rets stöld, ha ha! Den Àr sÄ bra den dÀr.Rangemanen var i gott skick, smutsig display men blev bra mycket bÀttre efter ett litet spabesök
StÀmmer bra!
Grattis till ett riktigt kap
à rets stöld, ha ha! Den Àr sÄ bra den dÀr.
Fick med ett stÀmplar Cert till Gameboyoaken och klockan var instÀlld pÄ Sverige som hemstad
Rangemanen var i gott skick, smutsig display men blev bra mycket bÀttre efter ett litet spabesök
Haha, det Àr första gÄngen jag hör denna argument. Trodde hon pÄ dig.Jag brukar ha som argument att jag tjÀnar pengar pÄ dem.
Grym!Gw-205k-2jr
Stor men jÀkla vad skönt den satt Ä cool sÄ det förslÄ
Fundera lite pÄ att byta band pÄ den. Det vita har gulnat.. Kollat lite pÄ tictox.com men jag Àr inte helt hundra pÄ vilket som passa
Rangeman Àr hÀrlig, kanske skulle köpa en till ÀndÄ. Kollat lite pÄ din 5610 med, grymt G-shocksug men bara 3st klockor kvar köpa i Är
Casiooak Àr cool i grÄtt! Köpte du den ny?