• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

7D280DBF-A81C-4F5A-89D3-13C6F2D43E5E.gif

😋
 
Tjena!

Otroligt nöjd med min GW-M5610, konstant pÄ armen sen i december nÀr jag köpte den. Perfekta klockan pÄ mÄnga sÀtt.
Men ju mer nöjd jag blir med den, ju mer kÀnner jag att det Àr en GW-5000 som jag ska ha. Jag försöker inbilla mig att om jag köper den sÄ Àr jag klar med G sen, men vet att det Àr ett nyfunnet missbruk som talar.
Till er som har en GW-5000, hur mycket bÀttre sitter den "pÄ" armen i stÀllet för "runt" armen som jag upplever att 5610 gör? Jag inbillar mig ocksÄ att tyngden borde ge en mycket bÀttre kÀnsla?
Är det nĂ„gon som har en GW-5000 till salu sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna sĂ€ga till. Tack pĂ„ förhand!

5610.jpg
 
Tjena!

Otroligt nöjd med min GW-M5610, konstant pÄ armen sen i december nÀr jag köpte den. Perfekta klockan pÄ mÄnga sÀtt.
Men ju mer nöjd jag blir med den, ju mer kÀnner jag att det Àr en GW-5000 som jag ska ha. Jag försöker inbilla mig att om jag köper den sÄ Àr jag klar med G sen, men vet att det Àr ett nyfunnet missbruk som talar.
Till er som har en GW-5000, hur mycket bÀttre sitter den "pÄ" armen i stÀllet för "runt" armen som jag upplever att 5610 gör? Jag inbillar mig ocksÄ att tyngden borde ge en mycket bÀttre kÀnsla?
Är det nĂ„gon som har en GW-5000 till salu sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna sĂ€ga till. Tack pĂ„ förhand!

5610.jpg


Den extra tyngden pÄ 5000 och ihop med det mjukare och följsammare bandet gör att klockan kÀnns en aningen tung men samtidigt mycket bekvÀm. Kanske ger den en lite mer exklusivare kÀnsla pÄ handleden?
Displayen Àr ocksÄ knivskarp vilket annars inte Àr sÄ vanligt pÄ square med tough solar (förutom en del bluetooth modeller). Det enda jag m fl har att anmÀrka pÄ Àr att knapparna Àr rÀtt tröga men det Àr inget som stör mig i vardagen.
 
Den extra tyngden pÄ 5000 och ihop med det mjukare och följsammare bandet gör att klockan kÀnns en aningen tung men samtidigt mycket bekvÀm. Kanske ger den en lite mer exklusivare kÀnsla pÄ handleden?
Displayen Àr ocksÄ knivskarp vilket annars inte Àr sÄ vanligt pÄ square med tough solar (förutom en del bluetooth modeller). Det enda jag m fl har att anmÀrka pÄ Àr att knapparna Àr rÀtt tröga men det Àr inget som stör mig i vardagen.
Tack för svar! Jag har förstÄtt det med knapparna men just funktionerna anvÀnder jag sÀllan eller aldrig.. Jag hÄller tummarna att det dyker upp nÄgon till salu. Precis som flera sagt ovan sÄ tror jag att det Àr ett inköp jag kan flyga med under radarn hemma, positiv display kommer hon inte reagera pÄ ;)
 
Gw-205k-2jr
Stor men jĂ€kla vad skönt den satt😀 Ă„ cool sĂ„ det förslĂ„đŸ˜ŽđŸŹ
IMG_20210113_165820.jpg


Fundera lite pĂ„ att byta band pĂ„ den. Det vita har gulnat.. Kollat lite pĂ„ tictox.com men jag Ă€r inte helt hundra pĂ„ vilket som passađŸ€”
 
Grattis till ett riktigt kap đŸ„ł

Årets stöld, ha ha! Den Ă€r sĂ„ bra den dĂ€r. 👍

Tackar! Jag Ă€r riktigt nöjd, och tack @Flipper2 för tipset samt @roosterman som PM;ade mig att jag mĂ„ste in i trĂ„den och kika 😘

Gameboyoaken fick tummen upp av frun :D Sa innan jag kom hem att jag ska rensa ut fyra klockor sÄ Àven om tvÄ kom in idag blir det en minskning av hoarden :woot:
 
Fick med ett stÀmplar Cert till Gameboyoaken och klockan var instÀlld pÄ Sverige som hemstad :eek:

PXL_20210113_163909682.PORTRAIT.jpg


Rangemanen var i gott skick, smutsig display men blev bra mycket bÀttre efter ett litet spabesök :)

PXL_20210113_161122190.PORTRAIT.jpg


PXL_20210113_163216597.PORTRAIT~2.jpg

Rangeman Ă€r hĂ€rlig, kanske skulle köpa en till Ă€ndĂ„. Kollat lite pĂ„ din 5610 med, grymt G-shocksug men bara 3st klockor kvar köpa i Ă„r 🙈

Casiooak Àr cool i grÄtt! Köpte du den ny?

😊
 
Rangeman Ă€r hĂ€rlig, kanske skulle köpa en till Ă€ndĂ„. Kollat lite pĂ„ din 5610 med, grymt G-shocksug men bara 3st klockor kvar köpa i Ă„r 🙈

Casiooak Àr cool i grÄtt! Köpte du den ny?

😊

KÀndes svÄrt att vÀlja vilken av dom bÄda jag skulle börja bÀra men landade tillslut pÄ Rangeman. Tycker att den Àr snygg och lagom brutal :D

Nu kanske jag Àr elak som frestar dig gÀllande 5610an, men erbjuder sjÀlvfallet lite trÄdrabatt :)!

Bildspamming ikvĂ€ll😁
Men tillÀgnad @Lord_tito88 :
IMG_20210113_185004.jpg

Grym bild 😍
 
Tillbaka
Topp