• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag skrev till Watchtech för att frÄga om delar, de svarade aldrig.
Jag bestÀllde delar dÀrifrÄn och mailade dem en frÄga och fick svar pÄföljande dag. Har sjÀlv inget att anmÀrka dÀr.
SÄ Àr det sÀkert! Hittade de via Casios hemsida. Tror Àven att alla deras priser listas exkl moms, men kan ha fel.
Det stÀmmer. Moms tillkommer.
 
FÄr passa pÄ att ladda nÀr solen Àr framme.
9A9C396E-C2B1-41D6-9A8E-33657C45A4A6.jpeg
 
Farligt att gÄ in pÄ den lokala urmakaren...
image.jpg
Som ni ser ovan Àr det inte min premiÀr i den hÀr trÄden men det första inlÀgget pÄ lÀnge.
IgĂ„r hĂ€mtade jag mitt livs andra G-Shock. Precis som förra gĂ„ngen var det lite av ett infall som fick mig att införskaffa just den hĂ€r klockan. Jag vill tacka @S.L som sĂ„ pĂ„passligt slĂ€ppte ivĂ€g ”Peggy” till mig. De enda klockor jag har, förutom ”Peggy”, för tillfĂ€llet Ă€r en 36mm-are och en tank pĂ„ 26x39mm sĂ„ det kommer bli lite av en invĂ€njningsperiod i början. Nog om det, nu lite bilder.
1478FE67-B7F5-4EBB-8003-0EBDBB1E4EA3.jpeg
9D4BD907-2603-41EA-B7D2-4672406ECFFB.jpeg
DAE4724F-8DE9-4644-A595-5AC665AFBC58.jpeg
 
Som ni ser ovan Àr det inte min premiÀr i den hÀr trÄden men det första inlÀgget pÄ lÀnge.
IgĂ„r hĂ€mtade jag mitt livs andra G-Shock. Precis som förra gĂ„ngen var det lite av ett infall som fick mig att införskaffa just den hĂ€r klockan. Jag vill tacka @S.L som sĂ„ pĂ„passligt slĂ€ppte ivĂ€g ”Peggy” till mig. De enda klockor jag har, förutom ”Peggy”, för tillfĂ€llet Ă€r en 36mm-are och en tank pĂ„ 26x39mm sĂ„ det kommer bli lite av en invĂ€njningsperiod i början. Nog om det, nu lite bilder.
1478FE67-B7F5-4EBB-8003-0EBDBB1E4EA3.jpeg
9D4BD907-2603-41EA-B7D2-4672406ECFFB.jpeg
DAE4724F-8DE9-4644-A595-5AC665AFBC58.jpeg

PÄ med originalbandet sÄ Àr du Kung.
 
Som ni ser ovan Àr det inte min premiÀr i den hÀr trÄden men det första inlÀgget pÄ lÀnge.
IgĂ„r hĂ€mtade jag mitt livs andra G-Shock. Precis som förra gĂ„ngen var det lite av ett infall som fick mig att införskaffa just den hĂ€r klockan. Jag vill tacka @S.L som sĂ„ pĂ„passligt slĂ€ppte ivĂ€g ”Peggy” till mig. De enda klockor jag har, förutom ”Peggy”, för tillfĂ€llet Ă€r en 36mm-are och en tank pĂ„ 26x39mm sĂ„ det kommer bli lite av en invĂ€njningsperiod i början. Nog om det, nu lite bilder.
1478FE67-B7F5-4EBB-8003-0EBDBB1E4EA3.jpeg
9D4BD907-2603-41EA-B7D2-4672406ECFFB.jpeg
DAE4724F-8DE9-4644-A595-5AC665AFBC58.jpeg

PĂ„ med leopardarmbandet 😍!
 
Verkar som att bĂ„de min grĂ„a Casioak och min Rangeman kommer idag. SĂ€g inget till frun đŸ€«

Btw! Den hÀr gick relativt billigt:

Screenshot_20210113-111752.png


NÄgon hÀr som köpte?
Riktigt nyfiken pĂ„ att se hur frĂ€sch du kan fĂ„ din Rangeman 😁 Mayern gick billigt ja. Hoppas att den hamnade hĂ€r pĂ„ forumet. Det mĂ„ste den vĂ€l nĂ€stan ha gjort?
 
Riktigt nyfiken pĂ„ att se hur frĂ€sch du kan fĂ„ din Rangeman 😁 Mayern gick billigt ja. Hoppas att den hamnade hĂ€r pĂ„ forumet. Det mĂ„ste den vĂ€l nĂ€stan ha gjort?

Haha ja! Bilderna var ju inga höjdare sÄ vi fÄr la se :)

Skulle anta det, Ă€r la inte sĂ„ mĂ„nga, förutom WIS:ar som skulle betala 2.5 tkr för en DW-6900 đŸ€”
 
Verkar som att bĂ„de min grĂ„a Casioak och min Rangeman kommer idag. SĂ€g inget till frun đŸ€«

Btw! Den hÀr gick relativt billigt:

Screenshot_20210113-111752.png


NÄgon hÀr som köpte?
AppropÄ det dÀr med att sÀgs till Frugis...
Perfekt nĂ€r man köper nĂ€stan likadana fast olika versioner, för dĂ„ har hon ingen koll om det dyker upp en eller tre till. 😁
Nej... Jag har inte köpt nĂ„n ny klocka, jag har bara bytt klĂ€der pĂ„ den😆
TvĂ„ eller tre Rangeman mĂ€rker man ju knappt nĂ„n skillnad pĂ„đŸ˜Ž
 
AppropÄ det dÀr med att sÀgs till Frugis...
Perfekt nĂ€r man köper nĂ€stan likadana fast olika versioner, för dĂ„ har hon ingen koll om det dyker upp en eller tre till. 😁
Nej... Jag har inte köpt nĂ„n ny klocka, jag har bara bytt klĂ€der pĂ„ den😆
TvĂ„ eller tre Rangeman mĂ€rker man ju knappt nĂ„n skillnad pĂ„đŸ˜Ž
Nja. Min fru mÀrkte ganska snabbt att det helt plötsligt Àven fanns en grÄ CasiOak.
Jag förklarade det som att det var som att köpa ett nytt armband iom jag kunde byta med varandra 😀
 
Heads up ifall nÄn hÀr Àr sugen, min Titan Camo Square finns nu pÄ K&S:
Skulle vara kul om den stannade kvar ”i trĂ„den”. 🙂
 
Heads up ifall nÄn hÀr Àr sugen, min Titan Camo Square finns nu pÄ K&S:
Skulle vara kul om den stannade kvar ”i trĂ„den”. 🙂
Usch vad du frestar :oops:
 
Tillbaka
Topp