Boba Fett
Basic
UtseendemÀssigt Àr denna klocka 100 av 100, MEN (i mitt tycke) sÄ Àr D1000 sÄ mycket mer brutal!Godmorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
UtseendemÀssigt Àr denna klocka 100 av 100, MEN (i mitt tycke) sÄ Àr D1000 sÄ mycket mer brutal!Godmorgon!
MÄste handla en sÄdan!GrÄdaskigt vÀder och passande klocka
Ligger en pÄ Tradera.Om nÄgon har en casioak mod generation 3 kan ni fÄ skriva till mig hehe, skulle vara kul att se hur min nya som kommer i veckan ser ut med en sÄdan
MÄste handla en sÄdan!
Ăr det objekt 442772471 du menar? Ăr issĂ„fall inte den modellen av lĂ€nk jag tĂ€nker pĂ„. Jag tĂ€nker pĂ„ denna lĂ€nk.Ligger en pĂ„ Tradera.
Ja det var den jag syftade pĂ„. DĂ„ fĂ„r du spana vidareĂr det objekt 442772471 du menar? Ăr issĂ„fall inte den modellen av lĂ€nk jag tĂ€nker pĂ„. Jag tĂ€nker pĂ„ denna lĂ€nk.
Ni som har en Walter DW-5900, hur sitter den jÀmfört med en DW-5600 square?
Kolla @DrDre 's inlÀgg hÀr i trÄden pÄ sida 1260Ja det var den jag syftade pÄ. DÄ fÄr du spana vidare
Ni som har GWG-1000, orkar nÄgon bemöda sig mÀta ungefÀrlig lÀngd vid röda strecket vid tillfÀlle?
Funderar pÄ hur mycket större den Àr Àn min GG-B100. Vill sÄ gÀrna kunna klicka hem en GWG-1000 men kÀnner inte att det Àr nödvÀndigt med ett butiksbesök för att prova sjÀlv under rÄdande omstÀndigheter.
De siffrorna hittade jag, men jag tÀnkte att de mÄtten var pÄ utsidan liksom, och att modellen kramar handleden lite bÀttre iom de vÀlvda "bandhornskuddarna". Skulle vilja jÀmföra innermÄttet om man sÄ sÀger.59.5mm enligt Casio, GG-b100 Àr 55.4mm. I realiteten bÀrs de inte sÄ stort sÄklart jag upplevde dock 1000 som lite vÀl tilltagen Ät alla hÄll tyvÀrr :-/
Funderar pÄ att slÀppa denna, om nÄgom Àr imtrsserad. Skicka Pm 5000kr skickatGodmorgon!
Om nÄgon har en casioak mod generation 3 kan ni fÄ skriva till mig hehe, skulle vara kul att se hur min nya som kommer i veckan ser ut med en sÄdan
52mm pÄ minNi som har GWG-1000, orkar nÄgon bemöda sig mÀta ungefÀrlig lÀngd vid röda strecket vid tillfÀlle?
Funderar pÄ hur mycket större den Àr Àn min GG-B100. Vill sÄ gÀrna kunna klicka hem en GWG-1000 men kÀnner inte att det Àr nödvÀndigt med ett butiksbesök för att prova sjÀlv under rÄdande omstÀndigheter.
Tack sÄ mycket, ska mÀta min GG-B100 och hoppas den Àr snarlik.52mm pÄ min
Tack för input, jag blev sÄ förvÄnad över annonsen pÄ blocket och att jag just rÄkar ha en oanvÀnd att jag vart tvungen att försöka nysta i detta.Vad klockor gÄr för pÄ eBay Àr oftast ganska ointressant, iallafall nÀr det kommer till G-Shocks och dÄ sÀrskilt i Sverige. @S.L har nog bÀttre koll pÄ just den modellen.
Jag har inte koll pÄ det exakta prislÀget men vet att Maharishi Àr betydligt dyrare Àn vanliga Mudmaster. Har för mig att de gÄr att hitta kring 10?Hej pÄ er alla!
Det var ett tag sedan jag var hÀr men nu hittat tillbaka efter en lÀngre tids hÀlsoproblem.
RÄkade se denna annons pÄ blocket och blev ganska förvÄnad. Har denna modell blivit eftertraktad?Jag har nÀmligen en sÄdan i min samling vilken aldrig blivit anvÀnd en endaste gÄng, dÀrav min nyfikenhet.
Klockor sÀljes i hela Sverige | Blocket
Blocket Àr hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor sÀljes i hela sverige med över 4407 annonserwww.blocket.se
Wristwatches for Sale - Shop New & Used Watches - eBay
Find great deals on 1000s of watches, including new & used luxury Wristwatches from top brands. Free shipping on many items when you shop eBay.www.ebay.com
Och en av de dyrare:
Mint Super Rare G Shock Mad Master Gwg 1000Mh 1Ajr Maharishi Collaboration | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Mint Super Rare G Shock Mad Master Gwg 1000Mh 1Ajr Maharishi Collaboration at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Köpte du till list sÄ har den ju absolut ökat i vÀrde.Tack för input, jag blev sÄ förvÄnad över annonsen pÄ blocket och att jag just rÄkar ha en oanvÀnd att jag vart tvungen att försöka nysta i detta.
Jag förstÄr hur du menar att priser pÄ eBay kan skilja mkt Ät bÄda hÄll mot Sverige beroende pÄ vad det Àr för olika objekt som Àr till försÀljning.
Vore ju dock kul om min G-Shock studsat upp i pris nÄgra snÀpp.
10 Àr ett rimligt riktvÀrde skulle jag sÀga, man ska inte betala mycket mer Àn sÄ och det Àr nog svÄrt att komma jÀttemycket under 10.Jag har inte koll pÄ det exakta prislÀget men vet att Maharishi Àr betydligt dyrare Àn vanliga Mudmaster. Har för mig att de gÄr att hitta kring 10?
Stort tack, vad kul!Jag har inte koll pÄ det exakta prislÀget men vet att Maharishi Àr betydligt dyrare Àn vanliga Mudmaster. Har för mig att de gÄr att hitta kring 10?
Tackar för svar. Ja, jag förstÄr vad du menar. Har köpt mkt gitarrer i mitt liv och dÄ ville jag helst inte ha sÀljare frÄn Asien och USA pga moms och tull. Just det, tittar man pÄ sold blir det mer rÀttvisande bild ja.Köpte du till list sÄ har den ju absolut ökat i vÀrde.
Ebay annonsen Ă€r rent lycksökeri. Normalt sett sĂ„ brukar denna typ av annonser ha âmake an offerâ alternativet aktiverat, att nĂ„n skulle köra BIN till det priset kĂ€nns extremt osannolikt. VĂ€ljer man att filtrera pĂ„ âsold itemsâ istĂ€llet sĂ„ fĂ„r man ju en mer representativ och verklighetsförankrad indikation och dĂ€r ser man att den senaste tiden har det sĂ„lts ett flertal i spannet 8.000-18.000kr, de flesta i spannet 9.000kr-12.000. MĂ„nga potentiella kunder finns i USA och Asien och de vill oftast inte köpa av europeisk sĂ€ljare pga frakt/moms. Marknaden i Sverige Ă€r sĂ„pass liten att priset sannolikt beror pĂ„ tur med timing, finns rĂ€tt köpare nĂ€r man vill sĂ€lja? De flesta G-Shocks handlas till ganska förmĂ„nliga nivĂ„er i Sverige faktiskt.
10 000 kr kan man fÄ roliga klockor för, sÀrskilt G-ShocksTackar för svar. Ja, jag förstÄr vad du menar. Har köpt mkt gitarrer i mitt liv och dÄ ville jag helst inte ha sÀljare frÄn Asien och USA pga moms och tull. Just det, tittar man pÄ sold blir det mer rÀttvisande bild ja.
SÄ min klocka som jag köpte ny hos ÄterförsÀljare i stan och aldrig blivit anvÀnd borde sÄledes kunna sÀljas för ca 10.000kr om det finns nÄgot intresse pÄ den svenska marknaden?
Nu vet jag inte om jag verkligen vill lÄta den flytta men börjar fundera lite i banorna om jag skulle sÀlja av lite för att istÀllet prova en MR-G eller MT-G.
Enligt "gshock highfashion" sÄ Àr den svÄr att hitta, dessutom en av de bÀttre fÀrgkombinationerna. Du borde kunna fÄ rÀtt bra betalt för den. Hur bra.... testa vetjaHej pÄ er alla!
Det var ett tag sedan jag var hÀr men nu hittat tillbaka efter en lÀngre tids hÀlsoproblem.
RÄkade se denna annons pÄ blocket och blev ganska förvÄnad. Har denna modell blivit eftertraktad?Jag har nÀmligen en sÄdan i min samling vilken aldrig blivit anvÀnd en endaste gÄng, dÀrav min nyfikenhet.
Klockor sÀljes i hela Sverige | Blocket
Blocket Àr hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor sÀljes i hela sverige med över 4407 annonserwww.blocket.se
Wristwatches for Sale - Shop New & Used Watches - eBay
Find great deals on 1000s of watches, including new & used luxury Wristwatches from top brands. Free shipping on many items when you shop eBay.www.ebay.com
Och en av de dyrare:
Mint Super Rare G Shock Mad Master Gwg 1000Mh 1Ajr Maharishi Collaboration | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Mint Super Rare G Shock Mad Master Gwg 1000Mh 1Ajr Maharishi Collaboration at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com