Nicht, nicht, nicht! Det dÀr stÀmmer inte! MRG-G1000 sitter som en baseballkeps pÄ dig!Hade jag haft grövre handleder sÄ hade MR-Gn fÄtt stanna, utan tvekan. Nu ligger den i lÄdan pÄ grund av att andra klockor konkurrerar med den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nicht, nicht, nicht! Det dÀr stÀmmer inte! MRG-G1000 sitter som en baseballkeps pÄ dig!Hade jag haft grövre handleder sÄ hade MR-Gn fÄtt stanna, utan tvekan. Nu ligger den i lÄdan pÄ grund av att andra klockor konkurrerar med den.
Har du en kraftfull MTB-lampa sĂ„ funkar det utmĂ€rkt. Denna gick frĂ„n halv till full pĂ„ lite under tre timmar.Hej, jag har en GW-B5600 dĂ€r laddningen Ă€r nere pĂ„ 50%. Har haften ute pĂ„ balkongen 2 dagar i ljuset men det har inte hĂ€nt nĂ„gonting med laddningen. Ăr det nĂ„gon som har nĂ„got tips pĂ„ hur man kan ladda den pĂ„ ett bĂ€ttre sĂ€tt? Jag vet att det finns en laddare pĂ„ Amazon i England och USA men den finns inte pĂ„ svenska Amazon.
Okej, sÄ det Àr "endast" för tidens skull alltsÄ? GrymtDet Àr till för att synka tiden. GPS-signalen anvÀnds för att fÄ exakt tid i mÄnga sammanhang, eftersom hela GPS-systemet bygger pÄ att sateliterna Àr extremt vÀlsynkade tidsmÀssigt.
Börjar bli lite sugen pĂ„ en MR-G, men funderar om jag kan bĂ€ra upp den pĂ„ 17,5 cm. GWG-1000 funkar nĂ€tt och jĂ€mnt. Ăr MR-G Ă€nnu större?Hade jag haft grövre handleder sĂ„ hade MR-Gn fĂ„tt stanna, utan tvekan. Nu ligger den i lĂ„dan pĂ„ grund av att andra klockor konkurrerar med den.
MTB som i cykel? Nej det har jag inte. Kan du tipsa om var man kan hitta en sÄn?Har du en kraftfull MTB-lampa sÄ funkar det utmÀrkt. Denna gick frÄn halv till full pÄ lite under tre timmar.
SĂ„ hĂ€r sitter den pĂ„ mig. 17-17,5 cmBörjar bli lite sugen pĂ„ en MR-G, men funderar om jag kan bĂ€ra upp den pĂ„ 17,5 cm. GWG-1000 funkar nĂ€tt och jĂ€mnt. Ăr MR-G Ă€nnu större?
Nej, den Ă€r snĂ€ppet mindre. Jag har 17.5 en bra dag och det funkar fintBörjar bli lite sugen pĂ„ en MR-G, men funderar om jag kan bĂ€ra upp den pĂ„ 17,5 cm. GWG-1000 funkar nĂ€tt och jĂ€mnt. Ăr MR-G Ă€nnu större?
Japp MTB som i cykel. Jag köpte min Magicshine pÄ XXL. Den har 4 lÀgen varav maxlÀget ger 3200 lumen i ljusstyrka.MTB som i cykel? Nej det har jag inte. Kan du tipsa om var man kan hitta en sÄn?
Kjell&Co har sÀkert nÄgot som funkar.MTB som i cykel? Nej det har jag inte. Kan du tipsa om var man kan hitta en sÄn?
FÄr be om ursÀkt för min "jobba hemifrÄn"-klÀdsel Skjortan rök nÀr sista Teamsmötet var slut.
GPS-synk ger dig nÄgra millisekunder mer rÀtt tid eftersom signalen Àr snabbare Àn radiosynkOkej, sÄ det Àr "endast" för tidens skull alltsÄ? Grymt
Du slipper vÀl ocksÄ att stÀlla in nÀrmaste mast som man behöver göra med Multiband 6, om man Àr en vÀrldsresenÀr. GPS-synk ska vÀl lösa det pÄ egen hand?GPS-synk ger dig nÄgra millisekunder mer rÀtt tid eftersom signalen Àr snabbare Àn radiosynk
Ta bara en stark led lampa, typ 200 lumen och uppÄt. Ju mer lumen (starkare ljus) ju snabbare gÄr det att ladda!MTB som i cykel? Nej det har jag inte. Kan du tipsa om var man kan hitta en sÄn?
Pass...Du slipper vÀl ocksÄ att stÀlla in nÀrmaste mast som man behöver göra med Multiband 6, om man Àr en vÀrldsresenÀr. GPS-synk ska vÀl lösa det pÄ egen hand?
Fattigmudman och MrgBörjar bli lite sugen pĂ„ en MR-G, men funderar om jag kan bĂ€ra upp den pĂ„ 17,5 cm. GWG-1000 funkar nĂ€tt och jĂ€mnt. Ăr MR-G Ă€nnu större?
Den dÀr MR-G Àr ruskigt bra. Avis!Fattigmudman och Mrg
Tror @Derix krÀnger en just nu.Den dÀr MR-G Àr ruskigt bra. Avis!
Upp med en bild pÄ nyförvÀrvet nu!Tror @Derix krÀnger en just nu.
FörstÄr inte vad du pratar omUpp med en bild pÄ nyförvÀrvet nu!
Det har jag sett. Har nytt pÄ g, annars vore det inte lÄngt ifrÄn köp.Tror @Derix krÀnger en just nu.
SÄ sÀger min fru rÀtt ofta med.FörstÄr inte vad du pratar om
Men @-RI-, har du shoppat nu igen?Det har jag sett. Har nytt pÄ g, annars vore det inte lÄngt ifrÄn köp.
Inte innan mars.Upp med en bild pÄ nyförvÀrvet nu!
G pÄ g? I GBG?Det har jag sett. Har nytt pÄ g, annars vore det inte lÄngt ifrÄn köp.
Mycket bra dÀr!Inte innan mars.
Synken funkar ocksÄ pÄ hela jordklotet eftersom masterna inte behövs. Den sköter ocksÄ automatisk instÀllning av tidszon.Okej, sÄ det Àr "endast" för tidens skull alltsÄ? Grymt
Jag Àr Shockad!G pÄ g? I GBG?
G pÄ g? I GBG?
Jag hittar ut sjÀlvJag Àr Shockad!