lulemarcus
Silver
MR-Gn ser ju ut att bÀras aningen mindre, stÀmmer det eller Àr det en synvilla?Fattigmudman och Mrg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MR-Gn ser ju ut att bÀras aningen mindre, stÀmmer det eller Àr det en synvilla?Fattigmudman och Mrg
TyvÀrr eller vad man nu sÀger?Men @-RI-, har du shoppat nu igen?
NÀr man inte sÀger Köööööp sÄ...TyvÀrr eller vad man nu sÀger?
kan det vara första posten pÄ en Àkta Baby-G?Man mÄste ju börja forma dom tidigt
VÀlkommen tillbaka!Hej pÄ er alla!
Det var ett tag sedan jag var hÀr men nu hittat tillbaka efter en lÀngre tids hÀlsoproblem.
RÄkade se denna annons pÄ blocket och blev ganska förvÄnad. Har denna modell blivit eftertraktad?Jag har nÀmligen en sÄdan i min samling vilken aldrig blivit anvÀnd en endaste gÄng, dÀrav min nyfikenhet.
Klockor sÀljes i hela Sverige | Blocket
Blocket Àr hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor sÀljes i hela sverige med över 4407 annonserwww.blocket.se
Wristwatches for Sale - Shop New & Used Watches - eBay
Find great deals on 1000s of watches, including new & used luxury Wristwatches from top brands. Free shipping on many items when you shop eBay.www.ebay.com
Och en av de dyrare:
Mint Super Rare G Shock Mad Master Gwg 1000Mh 1Ajr Maharishi Collaboration | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Mint Super Rare G Shock Mad Master Gwg 1000Mh 1Ajr Maharishi Collaboration at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Tackar och bockar!VĂ€lkommen tillbaka!
Den Àr helt klart mindre.MR-Gn ser ju ut att bÀras aningen mindre, stÀmmer det eller Àr det en synvilla?
Min gamla G-9000R Mudman!NÄgra blandade bilder frÄn mina klockor, det Àr vÀldigt improviserat sÄ stÄ ut med mig kÀra vÀnner, bÄde vad gÀller mina fotokunskaper och oordning pÄ klockornas instÀllningar.
Det stÀmmer bra och den Àr i samma skick dom dÄ, den har (tyvÀrr) aldrig fÄtt komma med utanför dörren utan bara varit i samling bland G-Shock kompisar.Min gamla G-9000R Mudman!
Jag stÀller mig gÀrna först i kön om/nÀr du vill flippa den.
kan det vara första posten pÄ en Àkta Baby-G?
à Ähh, grattis! Men du mÄste upp i minst 5 totalt innan du fÄr lÀgga "Baba" till ditt nickMöjligen !
Förhoppningsvis fÄr frugan och jag en "nylevererad" bebis pÄ torsdag. Funderar pÄ att ha pÄ mig Rangemanen sÄ att jag kan "spela in" den exakta tiden som bebisen föds. Men betvivlar att jag kommer ha sinnesnÀrvaron kvar att göra det
Helt rÀtt att dyka ner i trÀsket. Jag gillar Mudman G-9300. SnÀppet mindre Àn Rangeman men jÀkligt tÄlig pjÀsHar för tillfÀllet en DW-5600E som har fÄtt massvis med handledstid. Sport, svetsning, slagverktyg, skogen, bad o.s.v. KÀnner att jag vill ta nÀsta steg in i G-SHOCK-trÀsket med lite fler funktioner. Rangeman verkar ha anvÀndbara funktioner och dessutom inte tillhöra de allra största modellerna. Vad finns för andra liknande alternativ?
Fin samling, skulle kunna tro att du gillar orangeNÄgra blandade bilder frÄn mina klockor, det Àr vÀldigt improviserat sÄ stÄ ut med mig kÀra vÀnner, bÄde vad gÀller mina fotokunskaper och oordning pÄ klockornas instÀllningar.
Helt rÀtt att dyka ner i trÀsket. Jag gillar Mudman G-9300. SnÀppet mindre Àn Rangeman men jÀkligt tÄlig pjÀs
Tack!Fin samling, skulle kunna tro att du gillar orange
StÀmmer, bara tvÄ. Vill du ha ABC-watch, sÄ Àr det Rangeman eller Mudmaster som gÀller skulle jag sÀga.Men Mudman har inte lika mÄnga sensorer som Rangeman?
Men Mudman har inte lika mÄnga sensorer som Rangeman?
Och vÀlj en GW-modell sÄ du fÄr med Tough Solar och MultibandetStÀmmer, bara tvÄ. Vill du ha ABC-watch, sÄ Àr det Rangeman eller Mudmaster som gÀller skulle jag sÀga.
à Ähh, grattis! Men du mÄste upp i minst 5 totalt innan du fÄr lÀgga "Baba" till ditt nick
Jag köpte en sĂ„n hĂ€r frĂ„n Amazon.seHej, jag har en GW-B5600 dĂ€r laddningen Ă€r nere pĂ„ 50%. Har haften ute pĂ„ balkongen 2 dagar i ljuset men det har inte hĂ€nt nĂ„gonting med laddningen. Ăr det nĂ„gon som har nĂ„got tips pĂ„ hur man kan ladda den pĂ„ ett bĂ€ttre sĂ€tt? Jag vet att det finns en laddare pĂ„ Amazon i England och USA men den finns inte pĂ„ svenska Amazon.
Den svart orange fÀrgade Mudman, den har jag tittat pÄ vid flertal tillfÀlle. Fin klocka.NÄgra blandade bilder frÄn mina klockor, det Àr vÀldigt improviserat sÄ stÄ ut med mig kÀra vÀnner, bÄde vad gÀller mina fotokunskaper och oordning pÄ klockornas instÀllningar.
Tack, ja, jag tycker den Àr riktigt snygg och kul att den Àr lite ovanlig.Den svart orange fÀrgade Mudman, den har jag tittat pÄ vid flertal tillfÀlle. Fin klocka.
Fattas en sÄn i din samling GW-M5610R-1JF:Tack, ja, jag tycker den Àr riktigt snygg och kul att den Àr lite ovanlig.
Fungerar den bra?Jag köpte en sÄn hÀr frÄn Amazon.se
LED snabbladdningslampa smart för solcellsklockor, laddare med USB-port och strömadapter, SVART : Amazon.se: Elektronik
LED snabbladdningslampa smart för solcellsklockor, laddare med USB-port och strömadapter, SVART : Amazon.se: Elektronikwww.amazon.se
Jag har en GW-B5600BC-1BER som saknades en streck frÄn full laddning, tog ca 5 timmar att ladda upp till full laddning.Fungerar den bra?