Fortfarande denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande lika bra. TÀnk att lite olika nyanser av grÄtt kan bli sÄ braFortfarande denna
Tyckte att dom hÀr modellerna va riktigt knepiga nÀr jag sÄg dom första gÄngen, gillade dom inte alls. Men nu efter ha blivit matad i denhÀr trÄden sÄ tycker jag den Àr sÄ ruskigt snygg, ser jag en till har jag inget val Àn att slÄ till...
P.S Righty? DS
Hur funkar Tiktox nu efter Brexit? Mycket dyrare?
Fortfarande lika bra. TÀnk att lite olika nyanser av grÄtt kan bli sÄ bra
Det var en bra frÄga men tror tyvÀrr det tillkommer extra avgifter men frÄgan Àr hur mycket dyrare det blir?Hur funkar Tiktox nu efter Brexit? Mycket dyrare?
Sorry, not sorry!
Brukar sĂ€ga att vi alla Ă€r ett gĂ€ng âenablerâ, medberoende.
Finns det nÄn motsvarighet till feeders fast för klockor...?
TÀnkte posta en till bild för att tvinga dig bestÀlla en Casioak, men före jag hann ta en bild sÄg jag att du redan gjort det som resultat av @Aros fantastiskt snygga foto. Bra jobbat!Tyckte att dom hÀr modellerna va riktigt knepiga nÀr jag sÄg dom första gÄngen, gillade dom inte alls. Men nu efter ha blivit matad i denhÀr trÄden sÄ tycker jag den Àr sÄ ruskigt snygg, ser jag en till har jag inget val Àn att slÄ till...
P.S Righty? DS
Ja, skippa allt som har med plastbanden att göra.Testa kombilÀnken som sitter pÄ GW-B5600modellerna.
Grattis! Ruskigt fin den hÀr. SÄ snygg övergÄng mellan "lÀnkbit" och gummit.Det blev en MT-G B2000B, Àntligen av med oskulden. Gick inte att hÄlla sig sÄ det blev en snabb öppning och ett gÀng bilder frÄn bilen! Tack @Hans B 1955 för att du lurar in mig i dessa tokigheter.
Skulle batteriet tagit sĂ„ pass mycket stryk att det inte vill hoppa igĂ„ng sĂ„ Ă€r dom bytbara i fall attDet stĂ„r i manualen om vilotiden âi garderobenâ... men kanske det finns nĂ„gon hĂ€r som har glömt sin G en lĂ€ngre tid, kanske flera Ă„r, och sen tagit fram den i ljuset och laddat den sĂ„ den funkar igen?
Det blev en MT-G B2000B, Àntligen av med oskulden. Gick inte att hÄlla sig sÄ det blev en snabb öppning och ett gÀng bilder frÄn bilen! Tack @Hans B 1955 för att du lurar in mig i dessa tokigheter.
Hörde jag köööööp(t)
Finns det nÄn motsvarighet till feeders fast för klockor...?
- ĂntligenDet blev en MT-G B2000B, Ă€ntligen av med oskulden. Gick inte att hĂ„lla sig sĂ„ det blev en snabb öppning och ett gĂ€ng bilder frĂ„n bilen! Tack @Hans B 1955 för att du lurar in mig i dessa tokigheter.
Den hĂ€r Solar Baby-gn Ă€r enligt tidigare Ă€gare 15 Ă„r gammal och legat i en lĂ„da sedan dess. Den fungerar men vill inte ladda upp sig ordentligt, recover dyker upp nĂ€r jag trycker pĂ„ lysknappen.Det stĂ„r i manualen om vilotiden âi garderobenâ... men kanske det finns nĂ„gon hĂ€r som har glömt sin G en lĂ€ngre tid, kanske flera Ă„r, och sen tagit fram den i ljuset och laddat den sĂ„ den funkar igen?
Riktigt lÀcker nya MTGn!Det blev en MT-G B2000B, Àntligen av med oskulden. Gick inte att hÄlla sig sÄ det blev en snabb öppning och ett gÀng bilder frÄn bilen! Tack @Hans B 1955 för att du lurar in mig i dessa tokigheter.
TÀnk pÄ att den Àr kÀnslig om det blir för stort tryck dÀr bandet sitter fast. T.ex vid armhÀvningar och om klockan sitter lÄngt ner mot handen.Verkar som att Rangeman har tagit Arnolds plats som gymklocka
Riktigt, riktigt fin! Den ska du va nöjd medDet blev en MT-G B2000B, Àntligen av med oskulden. Gick inte att hÄlla sig sÄ det blev en snabb öppning och ett gÀng bilder frÄn bilen! Tack @Hans B 1955 för att du lurar in mig i dessa tokigheter.
TÀnk pÄ att den Àr kÀnslig om det blir för stort tryck dÀr bandet sitter fast. T.ex vid armhÀvningar och om klockan sitter lÄngt ner mot handen.
Rangeman Lugs breaking?
I was reading around on the forum and found out that when you use adapters (i've got them from jaysandkays) with a one piece strap, the lugs from the rangeman might break off? Anyone can advise me? Dont want to break my 3 weeks old rangeman already just because of a 30 dollar adapter/zulu strap...www.watchuseek.com
OcksÄ varför blir folk sÄ upphettsade av ett skruvat baklock? Fult med skruvar?
Kan va dagens klipp!!
Gick in pÄ hemsidan jag brukar köpa G-Shocks pÄ och sÄg denna för 113kr
Fanns 1 kvar tÀnkte va fasen jag klickar.
FÄtt leveransbekrÀftelse och en faktura pÄ 113 kr.
Har dom gjort fel pÄ sitt specialpris som det stÄr eller va det specialprissuperdeluxe?