• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kan va dagens klipp!!
Gick in pĂ„ hemsidan jag brukar köpa G-Shocks pĂ„ och sĂ„g denna för 113kr đŸ€š
Fanns 1 kvar tÀnkte va fasen jag klickar.
FÄtt leveransbekrÀftelse och en faktura pÄ 113 kr.
Har dom gjort fel pÄ sitt specialpris som det stÄr eller va det specialprissuperdeluxe?

297BCA43-301A-4788-A068-5D486B3BF0BC.jpeg
Behöver du pengar framöver sÄ köper jag den för 200 kronorspÀnn! ;) :)

Kan va dagens klipp!!
Har dom gjort fel pÄ sitt specialpris som det stÄr eller va det specialprissuperdeluxe?

Och det stog inget i beskrivningen om ”endast poster (A4)” 😂?

Funderar lite pĂ„ den gröna titan-camon, men ser att den generellt Ă€r slutsĂ„ld. Är denna modell limiterad, eller kan det handla om komponentbrist eller leveransproblem?

Funderar lite pĂ„ den gröna titan-camon, men ser att den generellt Ă€r slutsĂ„ld. Är denna modell limiterad, eller kan det handla om komponentbrist eller leveransproblem?
Grön? Finns vĂ€l bara grĂ„ eller blĂ„?? @S.L hae en grĂ„ till salu om den inte blivit sĂ„ld nyligen😁
@Hans B 1955 Vad Àr det för ref pÄ den gröna?

Senast Àndrad:
Grattis! Ruskigt fin den hÀr. SÄ snygg övergÄng mellan "lÀnkbit" och gummit.
Det var ju snabba ryck :)
Vass modell! Mycket snyggt med de dÀr blÄa detaljerna.
- Äntligen :)
Och ett utmÀrkt val, tycker nya MTGn Àr vÀldigt lyckad. Ser fram emot att fÄ se den framöver.
Riktigt lÀcker nya MTGn!
Riktigt, riktigt fin! Den ska du va nöjd med :)
Tack sÄ jÀttemycket! Den kÀnns fantastiskt bra, över förvÀntan. Fick ett litet stresspÄslag innan jag lyckades fÄ till det med appen men nu Àr allt som det ska! (Nybörjare som man Àr)
IMG_20210120_134030_307.jpg

Tack sÄ jÀttemycket! Den kÀnns fantastiskt bra, över förvÀntan. Fick ett litet stresspÄslag innan jag lyckades fÄ till det med appen men nu Àr allt som det ska! (Nybörjare som man Àr)
IMG_20210120_134030_307.jpg
Verkligen rÄball. Första B2000 pÄ forumet vad jag sett ivf!? Jag sitter och vÀntar pÄ en B1000 som ska komma. Förhoppningsvis denna vecka, men vi fÄr se. Dock osÀker pÄ om den fÄr stanna. Hoppas att det ska bli kÀrlek.

Verkligen rÄball. Första B2000 pÄ forumet vad jag sett ivf!? Jag sitter och vÀntar pÄ en B1000 som ska komma. Förhoppningsvis denna vecka, men vi fÄr se. Dock osÀker pÄ om den fÄr stanna. Hoppas att det ska bli kÀrlek.
Är det den silvriga pĂ„ gummi? Den borde du bli nöjd med, ser fin ut!

Kan va dagens klipp!!

Hade de flera? :p Hoppas att de ville rensa lagret och du fÄr det för det priset.

SlÀnger upp nÄgra bilder till...
Ber om ursĂ€kt för frĂ€ckheten att ha en Aqualand som storleksreferems pĂ„ G-Shock stĂ€llet. 😳😊
Hittade lite blandat nĂ€r jag kollade i klockskĂ„pet men som sagt saknar tvĂ„ hela klocklĂ„dor. đŸ€”
Vet att det finns flera G-Shocks dÀr som dubbla GW-5000 och lite annat som en DE-5035 35th Anniversary,, en blÀstrad GMW-B5000 (frÄn xBjörne nummer 1, dvs hans eget exemplar), DW-5030C 30th Anniversary square, en 5600KG-3 (militÀrgrön med orange text pÄ).
Sen Ă€r det lite annat Ă€n G-Shocks som Seiko Sarb av flera modeller, den gröna 017, en ovanlig med cremefĂ€rgad urtavla tror den heter SBCJ021 och en till ovanlig med svart som heter SBCJ019 (bĂ„da med 8F56). Samt nĂ„gon mer ovanlig Seiko som jag inte kommer ihĂ„g beteckningen pĂ„. Nu kom vi bort frĂ„n G-Shock men det Ă€r som sagt lite blandat dĂ€r sĂ„ jag fĂ„r nog ta och leta. 😊
Coolt att du har kvar dom som du köpte av mig 2016, GX-56 och DW-6900WW đŸ˜Č😁

Är det den silvriga pĂ„ gummi? Den borde du bli nöjd med, ser fin ut!
NÀ, denna fick det bli. PÄ gummi. Tror det var ett ganska bra pris sÄ jag slog till. Har inte kunnat bestÀmma mig för vilken jag vill ha. Tycker det Àr jÀmnt skÀgg mellan nÀstan alla fÀrgsÀttningarna. Gummi tror jag kommer kÀnnas bra men jag ska eventuellt se om det gÄr att fÄ tag i en lÀnk i efterhand. Verkar knepigt dock.
Screenshot_20210120-151323.png

NÀ, denna fick det bli. PÄ gummi. Tror det var ett ganska bra pris sÄ jag slog till. Har inte kunnat bestÀmma mig för vilken jag vill ha. Tycker det Àr jÀmnt skÀgg mellan nÀstan alla fÀrgsÀttningarna. Gummi tror jag kommer kÀnnas bra men jag ska eventuellt se om det gÄr att fÄ tag i en lÀnk i efterhand. Verkar knepigt dock.
Screenshot_20210120-151323.png
Den dÀr Àr riktigt bra, har sjÀlv kollat pÄ en B1000TJ men nu blev det en B2000 istÀllet. Men vem vet, kanske blir en till om jag fastnar ordentligt.

Tillbaka
Topp