dragonhf
Silver
Ja, det var ett bra kap. Jag har börjat att samla pÄ de Àldre modellerna, de verka vara mer gedigen byggd Àn de nyare.Fasen, den dÀr skulle jag ju klippt sjÀlv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det var ett bra kap. Jag har börjat att samla pÄ de Àldre modellerna, de verka vara mer gedigen byggd Àn de nyare.Fasen, den dÀr skulle jag ju klippt sjÀlv
Snygg! LĂ€nk?
Jag testade den hÀr.
Precis, enda g dÀr man kan se vilken vecka det Àr, otroligt anvÀndbart!Tack.
Jag Àr lite dÄlig pÄ att sÀlja, gillar att samla.
HÀr har du en bild nÀr klockan har batteri.
Precis, enda g dÀr man kan se vilken vecka det Àr, otroligt anvÀndbart!
Ahhhh. Bandet frÄn kretskortsquaren
Jag testade den hÀr.
Till bandet? Det kommer till dwe-5600cc-3er.Snygg! LĂ€nk?
Det sÄg bÀttre ut pÄ Youtube... OCDn klarar inte den lilla gröna texten Blir inget lÄngvarigt prov.Hehe lite udda men why not.
Det var hÀftigt. Ska testa funktionen direkt nÀr klockan kommer.... och att man kan justera kontrasten pÄ displayen
ALLA deras titan fyrkanter Ă€r limiterade. (Kan ju dock sĂ€gas om allt dom gör iom att dom aldrig/sĂ€llan gör en "Ă€kta" limiterad, dvs numrerad).Funderar lite pĂ„ den gröna titan-camon, men ser att den generellt Ă€r slutsĂ„ld. Ăr denna modell limiterad, eller kan det handla om komponentbrist eller leveransproblem?
Det roliga Àr att jag tror dom flesta hÀr har minst en av varjeGoddag, forums medlemmar. Om nÄgon vill sÀlja sina RANGEMAN, GW-5000, GW-M5610, hör av er gÀrna i pm. Tack
I flera olika fÀrger ÄxÄDet roliga Àr att jag tror dom flesta hÀr har minst en av varje
- ref GMW-B5000TCM pÄ den gröna camon.@Hans B 1955 Vad Àr det för ref pÄ den gröna?
AppropÄ fÀrgI flera olika fÀrger ÄxÄ
Mudmaster och en Böcker Kalashnikov, som Àr konverterad till auto av migAppropÄ fÀrg
En av tre Rangeman och en Gerber Crucial.
- Kul att du sett ljuset nu
Det tog honom en stund att hitta dit- Kul att du sett ljuset nu
Har du nÄgon side by side-bild med annan G, för storleksjÀmförelse? Den ser ut att sitta helt perfekt pÄ dig.Tack sÄ jÀttemycket! Den kÀnns fantastiskt bra, över förvÀntan. Fick ett litet stresspÄslag innan jag lyckades fÄ till det med appen men nu Àr allt som det ska! (Nybörjare som man Àr)
Tack, den ligger vÀldigt bekvÀmt pÄ handleden. Ordnar det till dig imorgonHar du nÄgon side by side-bild med annan G, för storleksjÀmförelse? Den ser ut att sitta helt perfekt pÄ dig.
Ger du upp G-shock nu? Du sÄlde den fÀrgglada ocksÄ vÀl?Halloj! Vet att det finns en sÀljesdel men vill ÀndÄ stÀmma av hÀr först. NÄgon som Àr sugen pÄ en DW-5610SU-3ER i nÀra nyskick?
Bara tillfÀlligt isf. Har lite annat pÄ ingÄng och vill inte samla pÄ mig för mycket. Den fÀrgglada köpte jag enbart för OWG men har en annan som kommer hÀnga med i mars.Ger du upp G-shock nu? Du sÄlde den fÀrgglada ocksÄ vÀl?
Ănskar jag hade den disciplin att sĂ€lja av efterhand.Bara tillfĂ€lligt isf. Har lite annat pĂ„ ingĂ„ng och vill inte samla pĂ„ mig för mycket. Den fĂ€rgglada köpte jag enbart för OWG men har en annan som kommer hĂ€nga med i mars.
Ănskar jag hade den disciplin att sĂ€lja av efterhand.
För det Àr ÀndÄ ett visst mÄtt av disciplin som krÀvs för att inte samla pÄ sig nÀr försÀljning inte krÀvs för finansieringen av nyköpen.
Det Àr ganska klokt tror jag. Det hÀr med mÄnga bÀckar smÄ Àr rÀtt trÀffande i det segmentet jag hÄller mig till gÀllande klockorna. Vill helst inte göra den överslagsrÀkningenFör mig har det funkat ganska bra att sÀtta en "klockbudget". BestÀmt att jag ska ha X pengar i klocklÄdan och Àr budgeten slut men jag önskar nytt sÄ fÄr jag sÀlja. Annars Àr det som du sÀger lite vÀl lÀtt att lÀgga stora summor pÄ den hÀr hobbyn.
Vet du eller nÄgon annan hÀr pÄ forumet om den Àr kompatibel medHalloj! Vet att det finns en sÀljesdel men vill ÀndÄ stÀmma av hÀr först. NÄgon som Àr sugen pÄ en DW-5610SU-3ER i nÀra nyskick?
Ingen aning tyvÀrr!Vet du eller nÄgon annan hÀr pÄ forumet om den Àr kompatibel med
GW-M5610-1ER? Funderar om man kan fÄ in den positiva displayen?