• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vet du eller nÄgon annan hÀr pÄ forumet om den Àr kompatibel med
GW-M5610-1ER? Funderar om man kan fÄ in den positiva displayen?
Annars kan man köpa polariseringsfilter och byta den sjÀlv sÄ att den blir positiv. SÄ lÀnge man inte har otur som jag hade med en klocka och var tvungen
att ta isÀr hela modulen, sÄ Àr det inte jÀttesvÄrt.
Sök efter mina inlÀgg hÀr sÄ kommer du att hitta hur jag gjorde.

73A82569-8987-46E7-93F2-8CC43DF107A0.jpeg

För mig har det funkat ganska bra att sÀtta en "klockbudget". BestÀmt att jag ska ha X pengar i klocklÄdan och Àr budgeten slut men jag önskar nytt sÄ fÄr jag sÀlja. Annars Àr det som du sÀger lite vÀl lÀtt att lÀgga stora summor pÄ den hÀr hobbyn.
Smart. Det behöver jag nog ocksĂ„ göra. FrĂ„gan Ă€r vad jag anser vara en rimlig budget đŸ€”

PS. Grattis till Platina va!? MÄnga kvalitativa och trevliga inlÀgg frÄn dig.

Smart. Det behöver jag nog ocksĂ„ göra. FrĂ„gan Ă€r vad jag anser vara en rimlig budget đŸ€”

PS. Grattis till Platina va!? MÄnga kvalitativa och trevliga inlÀgg frÄn dig.

Ja för min del var det att sĂ€tta en summa som jag Ă€r "bekvĂ€m" med. Är sjĂ€lv en ganska sparsam person sĂ„ försöker hitta en bra mix av likvida medel pĂ„ börsen/sparkonton/hobbys :)

Tackar att du pÄpekade det! MÀrkte det pga ditt inlÀgg :)

För mig har det funkat ganska bra att sÀtta en "klockbudget". BestÀmt att jag ska ha X pengar i klocklÄdan och Àr budgeten slut men jag önskar nytt sÄ fÄr jag sÀlja. Annars Àr det som du sÀger lite vÀl lÀtt att lÀgga stora summor pÄ den hÀr hobbyn.
Jag försöker tÀnka kronor/mÄnad och acceptera att det kostar. Det mesta jag köper och sÀljer förlorar jag pÄ, och det mÄste vara ok. Vill jag köpa nÄgot dyrare sÄ fÄr jag antingen vÀnta eller sÀlja av.

Tillbaka
Topp