En hÀst??Det slog mig precis att jag Àr helt utan G för stunden!
Inte konstigt att det kÀnns tomt och mörkt just nu
SÀlj nÄgonting till mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En hÀst??Det slog mig precis att jag Àr helt utan G för stunden!
SÀlj nÄgonting till mig
Det har min fru redan en sÄ jag passar otroligt gÀrna pÄ det erbjudandetEn hÀst??
DÄ vete fasen om jag har nÄt att sÀlja, inte för att jag hade nÄn hÀst heller iofs..Det har min fru redan en sÄ jag passar otroligt gÀrna pÄ det erbjudandet
För mycket inte gulDagens tips
CASIO G-Shock Rangeman.
Utropspris: 999 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-01-24 20:10:19. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Du har fostrat honom braKollade pÄ Independence Day med grabben igÄr (lika bra att passa pÄ nÀr frugan var kvar pÄ BB ), blev riktigt stolt över honom nÀr han pÄpekade att en av karaktÀrerna bar en G-Shock
KÀnde likadant innan jag slog till pÄ min fjÀrde gw-5000 idag!Det slog mig precis att jag Àr helt utan G för stunden!
SÀlj nÄgonting till mig
Du har fostrat honom bra
Passar pÄ att gymma nu nÀr bÄda gummorna sover
Yes. Peta in trÀning sÄ fort tillfÀlle ges.
TrÀningen fick / fÄr mig att orka smÄbarnförÀlderlivet.
Nu fÄr du sluta...Edit: SÄld
Dagens tips
CASIO G-Shock Rangeman.
Utropspris: 999 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-01-24 20:10:19. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Var det du som köpte den?Nu fÄr du sluta...
Jag köper allt du tipsar om tydligenVar det du som köpte den?
Hur kunde jag missa det?Edit: SĂ„ld
Dagens tips
CASIO G-Shock Rangeman.
Den Àr ju helt otroligt bra
Samma hÀr, vet inte hur man hade klarat av det annars. Ett stillasittande jobb plus smÄbarn hemma krÀver nÄgon timma pÄ gymmet varje kvÀll för att stÄ ut.Yes. Peta in trÀning sÄ fort tillfÀlle ges.
TrÀningen fick / fÄr mig att orka smÄbarnförÀlderlivet.
Citerar mig sjĂ€lv. SĂ„g att jag inte ens justerat till vintertid. Ăr alltför bortskĂ€md med MB 6Har luftat denna idag. AnvĂ€nder den alltför sĂ€llan. Men nĂ€r jag vĂ€l gör det sĂ„ slĂ„s jag av hur otroligt bra den Ă€r!
Bra kÀmpat! Och bara en mÄnad in pÄ Äret.. undra vart detta ska slutaMÄnadens skörd, frÄgan Àr om jag hinner med en till @roosterman? Imorgon trillar arbetsbidraget in sÄ dÄ kanske man kan unna sig en klocka
Skyller hÀlften pÄ dig!Bra kÀmpat! Och bara en mÄnad in pÄ Äret.. undra vart detta ska sluta
Jag mĂ„ste slĂ€nga ur mig lite tips för att inte rĂ„ka köpa dem sjĂ€lv. Trots det sĂ„ har det trillat in tvĂ„ Gâs hos mig hittills i Ă„r, plus ytterligare tre som kommer nĂ€sta veckaSkyller hĂ€lften pĂ„ dig!
Det gör du rĂ€tt i, Ă€r tacksam för tipsen du kommer med. Satt faktiskt beredd att klicka hem en Rangeman tidigare idag men tĂ€nkte att jag skulle höra mer er hĂ€r i trĂ„den först. Sen kom detta som en skĂ€nk frĂ„n ovan.Jag mĂ„ste slĂ€nga ur mig lite tips för att inte rĂ„ka köpa dem sjĂ€lv. Trots det sĂ„ har det trillat in tvĂ„ Gâs hos mig hittills i Ă„r, plus ytterligare tre som kommer nĂ€sta vecka
Det Àr ju en hel vecka dessutom Tro det eller ej, men just nu har jag inget nytt pÄ gÄngMÄnadens skörd, frÄgan Àr om jag hinner med en till @roosterman? Imorgon trillar arbetsbidraget in sÄ dÄ kanske man kan unna sig en klocka
Tre G's till?Jag mĂ„ste slĂ€nga ur mig lite tips för att inte rĂ„ka köpa dem sjĂ€lv. Trots det sĂ„ har det trillat in tvĂ„ Gâs hos mig hittills i Ă„r, plus ytterligare tre som kommer nĂ€sta vecka
Bilder kommer sÄ smÄningomTre G's till?
Har svÄrt att tro dig, faktiskt.Det Àr ju en hel vecka dessutom Tro det eller ej, men just nu har jag inget nytt pÄ gÄng
Tre G's till?