• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

007C07BB-FE90-4F6E-A713-AAA3579761A6.jpeg

Internethistoria.

Yes. Peta in trÀning sÄ fort tillfÀlle ges. :)
TrÀningen fick / fÄr mig att orka smÄbarnförÀlderlivet. :)

Det stÀmmer bra! Började trÀna för lite över fyra Är sedan just för att bearbeta en traumatisk hÀndelse/sorg (ville inte börja med antidepressiva eller dylikt) och det har verkligen hjÀlpt mig.

Jag mĂ„ste slĂ€nga ur mig lite tips för att inte rĂ„ka köpa dem sjĂ€lv. Trots det sĂ„ har det trillat in tvĂ„ G’s hos mig hittills i Ă„r, plus ytterligare tre som kommer nĂ€sta vecka :bag:
Det gör du rÀtt i, Àr tacksam för tipsen du kommer med. Satt faktiskt beredd att klicka hem en Rangeman tidigare idag men tÀnkte att jag skulle höra mer er hÀr i trÄden först. Sen kom detta som en skÀnk frÄn ovan. :D

MÄnadens skörd, frÄgan Àr om jag hinner med en till @roosterman? Imorgon trillar arbetsbidraget in sÄ dÄ kanske man kan unna sig en klocka :rolleyes:
inCollage_20210124_210329066.jpg
Det Ă€r ju en hel vecka dessutom😉 Tro det eller ej, men just nu har jag inget nytt pĂ„ gĂ„ng😁
Jag mĂ„ste slĂ€nga ur mig lite tips för att inte rĂ„ka köpa dem sjĂ€lv. Trots det sĂ„ har det trillat in tvĂ„ G’s hos mig hittills i Ă„r, plus ytterligare tre som kommer nĂ€sta vecka :bag:
Tre G's till? 😃

Tillbaka
Topp