• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den grĂ„ helt klart. Den svart/vita Ă€r riktigt lĂ€sbar analogt. Dom vita timstrecken och vita visare gör en vĂ€ldig skillnad 👍 Till och med sĂ„ bra att farsan fick den i julklapp och han Ă€r vĂ€ldigt nöjd med den. Fick byta till kombilĂ€nk Ă„t honom ocksĂ„ sĂ„ blev han Ă€n mer nöjd😁
Ah okej, bra val 👍Antar att du fick bestĂ€lla kombilĂ€nken frĂ„n utlandet, eller finns de i Sverige nuförtiden?

Det slog mig precis att jag Ă€r helt utan G för stunden! 😼
Inte konstigt att det kĂ€nns tomt och mörkt just nu 😱

SĂ€lj nĂ„gonting till mig đŸ€Ș

Har en GW6900-1 som jag tÀnkte lÀgga upp pÄ köp o sÀlj, fint skick med alla tillbehören osv, har bara bytt ut bandet mot GW-5000-1 versionen.

Bilagor

• deeee.jpg
    deeee.jpg
    76.1 KB · Visningar: 10
Ah okej, bra val 👍Antar att du fick bestĂ€lla kombilĂ€nken frĂ„n utlandet, eller finns de i Sverige nuförtiden?
BestĂ€llde pĂ„ Bukten sist. Klarade mig undan extra avgifter sĂ„ den kostade hela 135bagis😁

BestĂ€llde pĂ„ Bukten sist. Klarade mig undan extra avgifter sĂ„ den kostade hela 135bagis😁
Skönt, Àr sÄ trött pÄ att spela rysk roulette med postnord och deras jÀvla avgifter

Tack för tipset! BestĂ€llde tvĂ„ för att ha lite variation och du lovordar ju kombilĂ€nken som bara den, sĂ„ jag mĂ„ste ju testa đŸ‘đŸ»

Tack för tipset! BestĂ€llde tvĂ„ för att ha lite variation och du lovordar ju kombilĂ€nken som bara den, sĂ„ jag mĂ„ste ju testa đŸ‘đŸ»
För dom pengarna sĂ„ blir dom ju odyra Ă€ven om Nordpostarna ska ta sina avgifter... Och att dom kĂ€nns lite billigare Ă€n original-kombilĂ€nken. Men för 1/8del av priset sĂ„... 😉

Hur Àr dem hÀr jÀmfört med originalet? Eller snarare om du inte jÀmför, Àr dem bra?

Senast Àndrad:
Dom Ă€r helt ok faktiskt. Inte riktigt lika tighta som originalet Ă€r vĂ€l kanske enda skillnaden. 🙂
Sen har dom "knottriga" lÀnkar som dom Àldre kombilÀnkarna hade.
Just det du har ju bytt ut till massor med combi lÀnkar, har du nÄgot vanligt armband till salu?

Uppdaterad: det fixade sig. Tack sÄ mycket för hjÀlpen @ Fargoth.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp