Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man vet ju inte vad som dyker upp. Precis som @Derix snokar jag ju runt pÄ Tratten lite dÄ o dÄHar svÄrt att tro dig, faktiskt.
Det Àr bra. Skyll pÄ @Derix!Jag skyller allt pÄ @Derix och jag kÀnner inte ens killen
Ah okej, bra val Antar att du fick bestÀlla kombilÀnken frÄn utlandet, eller finns de i Sverige nuförtiden?Den grÄ helt klart. Den svart/vita Àr riktigt lÀsbar analogt. Dom vita timstrecken och vita visare gör en vÀldig skillnad Till och med sÄ bra att farsan fick den i julklapp och han Àr vÀldigt nöjd med den. Fick byta till kombilÀnk Ät honom ocksÄ sÄ blev han Àn mer nöjd
Det slog mig precis att jag Àr helt utan G för stunden!
Inte konstigt att det kÀnns tomt och mörkt just nu
SÀlj nÄgonting till mig
BestÀllde pÄ Bukten sist. Klarade mig undan extra avgifter sÄ den kostade hela 135bagisAh okej, bra val Antar att du fick bestÀlla kombilÀnken frÄn utlandet, eller finns de i Sverige nuförtiden?
Jag mĂ„ste slĂ€nga ur mig lite tips för att inte rĂ„ka köpa dem sjĂ€lv. Trots det sĂ„ har det trillat in tvĂ„ Gâs hos mig hittills i Ă„r, plus ytterligare tre som kommer nĂ€sta vecka
Skönt, Àr sÄ trött pÄ att spela rysk roulette med postnord och deras jÀvla avgifterBestÀllde pÄ Bukten sist. Klarade mig undan extra avgifter sÄ den kostade hela 135bagis
Watch Band Steel Plastic Strap for DW-6900/DW9600/DW5600/GW-M5610 Watch | eBay
Bicycle Tail Light Saddle Mount Bracket for Garmin Varia Rearview Radar/RTL510 #. Hinge Decoration Piece G173A Simulation Car Hinge for SCX6 Wrangler RC Car US. Rear Window Hinge for AXIAL 1/6 SCX6 JLU WRANG LER 4WD.www.ebay.com
Vad hann det bli för nÄn dÄ?Phuuuu, snart Àr det ordning pÄ torpet igen!
Tur det för jag hann bli lite orolig dÀr ett tag
Bara att köpa en Pokemon-Baby-G till henne i födelsepresentJag var riktigt sugen pÄ att köpa en G igÄr efter att gumman kom, men hittade inget Derixtips just dÄ sÄ det bidde inget
Tack för tipset! BestÀllde tvÄ för att ha lite variation och du lovordar ju kombilÀnken som bara den, sÄ jag mÄste ju testaBestÀllde pÄ Bukten sist. Klarade mig undan extra avgifter sÄ den kostade hela 135bagis
Bicycle Tail Light Saddle Mount Bracket for Garmin Varia Rearview Radar/RTL510 #. Hinge Decoration Piece G173A Simulation Car Hinge for SCX6 Wrangler RC Car US. Rear Window Hinge for AXIAL 1/6 SCX6 JLU WRANG LER 4WD.www.ebay.com
Det ska vi Àndra pÄ, eller hur?DÄ vete fasen om jag har nÄt att sÀlja, inte för att jag hade nÄn hÀst heller iofs..
Jag Àr fasen kass pÄ att sÀlja av saker...
Nu ska du inte vara sÄn Grön trivs bra i garaget fortfarandeDet ska vi Àndra pÄ, eller hur?
Snyggt jobbat och snygga klockor!MÄnadens skörd, frÄgan Àr om jag hinner med en till @roosterman? Imorgon trillar arbetsbidraget in sÄ dÄ kanske man kan unna sig en klocka
För dom pengarna sÄ blir dom ju odyra Àven om Nordpostarna ska ta sina avgifter... Och att dom kÀnns lite billigare Àn original-kombilÀnken. Men för 1/8del av priset sÄ...Tack för tipset! BestÀllde tvÄ för att ha lite variation och du lovordar ju kombilÀnken som bara den, sÄ jag mÄste ju testa
Vad hann det bli för nÄn dÄ?
Hur Àr dem hÀr jÀmfört med originalet? Eller snarare om du inte jÀmför, Àr dem bra?BestÀllde pÄ Bukten sist. Klarade mig undan extra avgifter sÄ den kostade hela 135bagis
Dom Àr helt ok faktiskt. Inte riktigt lika tighta som originalet Àr vÀl kanske enda skillnaden.Hur Àr dem hÀr jÀmfört med originalet? Eller snarare om du inte jÀmför, Àr dem bra?
Just det du har ju bytt ut till massor med combi lÀnkar, har du nÄgot vanligt armband till salu?Dom Àr helt ok faktiskt. Inte riktigt lika tighta som originalet Àr vÀl kanske enda skillnaden.
Sen har dom "knottriga" lÀnkar som dom Àldre kombilÀnkarna hade.
Hur Àr dom i kvalitet?För dom pengarna sÄ blir dom ju odyra Àven om Nordpostarna ska ta sina avgifter... Och att dom kÀnns lite billigare Àn original-kombilÀnken. Men för 1/8del av priset sÄ...
Mitt tycke tvÄ inlÀgg uppHur Àr dom i kvalitet?
SÄg det nu Àr det metallbitar istÀllet för plast mittlÀnkar som originalet?Mitt tycke tvÄ inlÀgg upp
Stiftade lÀnkar istÀllet för bandstift ocksÄ glömde jag sÀga, men lÀttjobbade ÀndÄ
Vad Àr det pris pÄ den och finns original lÀnken kvar?Har en GW6900-1 som jag tÀnkte lÀgga upp pÄ köp o sÀlj, fint skick med alla tillbehören osv, har bara bytt ut bandet mot GW-5000-1 versionen.
Det Àr helplast. Förutom sjÀlva lÄset dÄSÄg det nu Àr det metallbitar istÀllet för plast mittlÀnkar som originalet?