Bra start det dÀrStartar morgonen med DW-5610 med hopp om leverans under dagen. Hoppas ni fÄr en trevlig mÄndag Shockers!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra start det dÀrStartar morgonen med DW-5610 med hopp om leverans under dagen. Hoppas ni fÄr en trevlig mÄndag Shockers!
@Ploprof kan ha sÄdan groda pÄ lager .Varför sÄlde jag denna? Kanske dags att jaga rÀtt pÄ en igen.
Finns en hÀrVarför sÄlde jag denna? Kanske dags att jaga rÀtt pÄ en igen.
Jag har budat pÄ den men försökte vara lite hemlig
Eller en röd Priser pĂ„ grodisar har jag noll koll pĂ„ âŠ.Varför sĂ„lde jag denna? Kanske dags att jaga rĂ€tt pĂ„ en igen.
Ahaaa, Det Àr du som Àr den gyllne tonfisken alltsÄ Jag sÀger inget... Vissel visselJag har budat pÄ den men försökte vara lite hemlig
Den dĂ€r gĂ„r man inte obemĂ€rkt förbi med. Ingen större koll pĂ„ priser jag heller, budar och ser glad utEller en röd Priser pĂ„ grodisar har jag noll koll pĂ„ âŠ.
gshock frogman DW-8200NT2-4JR (442966525) á Köp pĂ„ Tradera
Camon var lite trevlig faktiskt...âŠDen dĂ€r gĂ„r man inte obemĂ€rkt förbi med. Ingen större koll pĂ„ priser jag heller, budar och ser glad ut
NĂ€ nĂ€ nĂ€, lĂ„t bli den nuCamon var lite trevlig faktiskt...âŠ
Camon var lite trevlig faktiskt...âŠ
Köööööööööööp!NÀ nÀ nÀ, lÄt bli den nu
Fasen ocksÄ...⊠LÄt bli nu Must not press KöööööööööööpFinns denna kvar @Sonnyboy ?
Avslutad - Casio G-Shock Frogman GF-8250CM-2JR
Bump med nytt pris, perfekt till OWG i mars! DĂ„ finns det en âMen in camouflageâ Frogman inköpt av mig i januari 2019 till försĂ€ljning. Klockan Ă€r i fint skick med lite bruksspĂ„r som man kan se om man skĂ€rskĂ„dar klockan. Rekommenderad frakt ingĂ„r i pris.klocksnack.se
Vi fÄr kriga om inte annat, vinner du sÄ köper jag den gÀrna av dig senare@-RI-
Jag ska försöka glömma den
Menar du mini casioak (42mm)? GMA-S2100Har försökt hitta Octagon i mindre storlek Àn 45mm men inte hittat. Söker jag dÄligt eller finns det helt enkelt inte mindre?
Jag har budat pÄ den men försökte vara lite hemlig
Menar du mini casioak (42mm)? GMA-S2100
Ska komma i vÄr.
Multiband Àr ju bara en gimmickTror nÀstan att min Walter har Multiband 6, stÀllde tiden den 24/12 och den gÄr fortfarande +-0
Det dÀr lÀt mycket intressant, frÄgan Àr om man klarar av att vÀnta bara Tror inte detMenar du mini casioak (42mm)? GMA-S2100
Ska komma i vÄr.
Kan tÀnka mig detInget relevant hÀr pÄ tratten flyger under radarn hÀr i trÄden tyvÀrr
Multiband??Multiband Àr ju bara en gimmick
Buss pÄ nu. Jag ligger lÄgtKan tÀnka mig det
Wohoo! Tack!Buss pÄ nu. Jag ligger lÄgt
Edit: Grattis