Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ocksÄ den gula och den bruna frÄn samma serie. Det Àr endast den blÄa som saknas. Det kliar pÄ hÀnderna igen haha
MEN den blir inte heller lÄngvarig . Ska lÀmna tillbaka den i helgen .
Ja.Passar ett GW-5000 band pÄ en GW-M5610 rakt av?
Typ klocklös men det Àr ganska sÄ lugnt ÀndÄ . Jag fÄr visserligen hem en klocka idag dock blir den inte lÄngvarig. Hoppas bli sugen pÄ nÄgon trevlig G-Shock framöver.Klocklös med andra ord. MÄste kÀnnas som ett stort vakuum inuti.
Vet inte om det Àr riktat till mig men jag kÀnner mig lite trÀffad... Mycket har jag blivit kallad i mina dar, men influenser Àr nog första gÄngen! Min sambo brukar sÀga att jag Àr den mest ohippa person hon kÀnner... Bara det faktum att jag anvÀnder ord som hipp avslöjar en hel del.G-shockflocken Àr en samstÀndig flock Kanske alla köper Peggy Mudmasters nu och spammar OWG-March trÄden med den ?
Brun??? Vad har jag missat??Jag har ocksÄ den gula och den bruna frÄn samma serie. Det Àr endast den blÄa som saknar. Det kliar pÄ hÀnderna igen haha
Ska jag skicka en tuschpenna sÄ du kan rita en klocka sÄ lÀnge? Vattenfast sÄ hÄller den ett tagTyp klocklös men det Àr ganska sÄ lugnt ÀndÄ . Jag fÄr visserligen hem en klocka idag dock blir den inte lÄngvarig. Hoppas bli sugen pÄ nÄgon trevlig G-Shock framöver.
Haha det Àr lugnt men tack för förslagetSka jag skicka en tuschpenna sÄ du kan rita en klocka sÄ lÀnge? Vattenfast sÄ hÄller den ett tag
Har för mig att jag redan fÄtt bekrÀftat att modul inte gÄr att byta mellan dessa tvÄ, men hur Àr det med armband och bezel?
Den gröna har vÀl samma mÄtt som blÄtandarna pÄ bezel? AlltsÄ inte samma som 5610Har för mig att jag redan fÄtt bekrÀftat att modul inte gÄr att byta mellan dessa tvÄ, men hur Àr det med armband och bezel?
Tack! Ja, sjukdom (inte covid) i delar av december och nu i januari en anmodan frÄn arbetsgivaren att stanna hemma sÄ mycket det gÄr har sabbat konceptet lite grann...TÀnkte faktiskt imorse att det Àr synd att pandemin har förstört @S.L morgonbilder
I feel you man, Min fru tycker inte jag Àr den mest moderiktiga och medvetna hon kÀnner hellerVet inte om det Àr riktat till mig men jag kÀnner mig lite trÀffad... Mycket har jag blivit kallad i mina dar, men influenser Àr nog första gÄngen! Min sambo brukar sÀga att jag Àr den mest ohippa person hon kÀnner... Bara det faktum att jag anvÀnder ord som hipp avslöjar en hel del.
Hoppas att det Àr mer i likhet med t.ex. instaprofilen Kent Wisti Àn Bianca Ingrosso
Jag gillar ocksÄ (5:48-bilderna), ger nÄn form av "allt rullar pÄ ÀndÄ"-kÀnsla över det.Tack! Ja, sjukdom (inte covid) i delar av december och nu i januari en anmodan frÄn arbetsgivaren att stanna hemma sÄ mycket det gÄr har sabbat konceptet lite grann...
Haha, verkar sÄ. Ni fÄr vÀxeldra detta fram till helgen nu.Lunch och klocksnack. Finns det bara 3 damur hÀr?
SÄdÀr ja! Snyggt!
Nu rÀcker snart inte skÀrmen tillLunch och klocksnack. Finns det bara 3 damur hÀr?
Tack. Trots att man har tandpetare till handleder sÄ sitter Frogman "bra".SÄdÀr ja! Snyggt!
Vilket matchande par! Modus?
Oj, förstörde jag det nu?Nu rÀcker snart inte skÀrmen till
Tur att du kom in o avbröt detta spammandeOj, förstörde jag det nu?
Vilket matchande par! Modus?
Denna med svart bezel och lÀnk som hör till trippeln tror jag.Brun??? Vad har jag missat??
Vilka?Jahopp dÄ har jag redan klickat hem tvÄ G-Shock .
TvÄ vÀldigt billiga rackare men fÄr bli en hemlighet tills jag har dom hemma . Kan avslöja att det Àr tvÄ squares .