• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ADEEA732-4857-4638-A00B-C36891E10D4B.jpeg

G-shockflocken Ă€r en samstĂ€ndig flock :D Kanske alla köper Peggy Mudmasters nu och spammar OWG-March trĂ„den med den 😃?
Vet inte om det Àr riktat till mig men jag kÀnner mig lite trÀffad... Mycket har jag blivit kallad i mina dar, men influenser Àr nog första gÄngen! Min sambo brukar sÀga att jag Àr den mest ohippa person hon kÀnner... Bara det faktum att jag anvÀnder ord som hipp avslöjar en hel del.
Hoppas att det Àr mer i likhet med t.ex. instaprofilen Kent Wisti Àn Bianca Ingrosso :);)

Har för mig att jag redan fÄtt bekrÀftat att modul inte gÄr att byta mellan dessa tvÄ, men hur Àr det med armband och bezel?

1611830631313.png
1611830769840.png

Vet inte om det Àr riktat till mig men jag kÀnner mig lite trÀffad... Mycket har jag blivit kallad i mina dar, men influenser Àr nog första gÄngen! Min sambo brukar sÀga att jag Àr den mest ohippa person hon kÀnner... Bara det faktum att jag anvÀnder ord som hipp avslöjar en hel del.
Hoppas att det Àr mer i likhet med t.ex. instaprofilen Kent Wisti Àn Bianca Ingrosso :);)
I feel you man, Min fru tycker inte jag Àr den mest moderiktiga och medvetna hon kÀnner heller :)

Tillbaka
Topp