KööööööööpAssÄ jag gillar den rosafÀrgen mer och mer. DÀmpad, inte skrikig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KööööööööpAssÄ jag gillar den rosafÀrgen mer och mer. DÀmpad, inte skrikig.
DÀr Àr dom ju... BÄda Àktingen och oÀktingenFrukost med klocksnack.
Tidtagning hur mycket effektivt plugg jag gör! Har tagit tid snart i ett Ă„r, sedan plugget blev pĂ„ distans.Ăr det tidtagning? Eller nedrĂ€kning till kaffet?
à h fan, hur gÄr det dÄ? Jag har jobbat hemifrÄn sen mars, bortsett frÄn ett tiotal dagar pÄ kontoret. Och nog Àr det svÄrt med disciplinen allt.Tidtagning hur mycket effektivt plugg jag gör! Har tagit tid snart i ett Är, sedan plugget blev pÄ distans.
Det Àr helt klart mer effektivt att plugga hemifrÄn om man Àr disciplinerad! Vi har Àven haft kurser som tillÄtit laborationer pÄ distans vilket gjort att man sluppit pendla fram och tillbaka. Men i lÀngden kÀnns det lite monotont att bara sitta hemma.... Som tur har jag möjlighet att göra mer saker pÄ fritiden nÀr jag inte Àr pÄ studieorten, som att passa hund, sköta om höns, dona pÄ i garaget o.s.v.à h fan, hur gÄr det dÄ? Jag har jobbat hemifrÄn sen mars, bortsett frÄn ett tiotal dagar pÄ kontoret. Och nog Àr det svÄrt med disciplinen allt.
Kom igen nu Nordposten!
Jag hÄller med dig, Àr inte heller sÄ förtjust i lila pÄ klockan. Med de "nya" stÄlisarna slipper man den effekten. Gillar det helt klart mer.Ni som har solpaneler med det kÀnda brick mönstret, eller för all del den prickiga varianten som finns pÄ gw-5000, "ser" man panelerna pÄ samma sÀtt som man gör pÄ 5610an pÄ bild nedan? Anledningen till varför jag frÄgar Àr att den detaljen Àr den enda som jag stör mig pÄ i en annan helt perfekt klocka.
Visst Àr det ett hÀrligt vansinne detta? Det kÀnns Àven skönt att dyka ned i trÄden och inse att vissa hÀr har Ànnu sÀmre impulsinhibering Àn en sjÀlv.ApropÄ samstÀmmig flock... Tycker @Mikko Luiro nailed it med denna beskrivning av G-shock-trÄden
Precis min tanke, jag har dock varit osÀker om det bara Àr ni som fotat som medvetet lagt klockan i rÀtt vinkel eller om det faktiskt Àr skillnad. Tack för att du förklarade. Jag gillar inte heller det lila, tycker inte det gör sig vÀl med resten av fÀrgsÀttningen pÄ klockan. DÀrav mitt behov av en Porter Mod, synd bara att priset ska springa ivÀg pÄ förtvivlat.Jag hÄller med dig, Àr inte heller sÄ förtjust i lila pÄ klockan. Med de "nya" stÄlisarna slipper man den effekten. Gillar det helt klart mer.
Edit: nu Àr klockan pÄ bilden tekniskt sett inte en "stÄlis" men jag tror ni förstÄr poÀngen ÀndÄ...
Ja, jag tillhör vÀl det senare tyvÀrr IgÄr klickade jag hem den 10:e sen början pÄ december. Men jag hoppas det Àr nyhetens behag och jag kan sansa mig senVisst Àr det ett hÀrligt vansinne detta? Det kÀnns Àven skönt att dyka ned i trÄden och inse att vissa hÀr har Ànnu sÀmre impulsinhibering Àn en sjÀlv.
Keep it going! @daniel svenssonKunde inte lÄta bli
Nu förstÄr vissa av oss INTE ALLS vad du menarVisst Àr det ett hÀrligt vansinne detta? Det kÀnns Àven skönt att dyka ned i trÄden och inse att vissa hÀr har Ànnu sÀmre impulsinhibering Àn en sjÀlv.
Skönt att han inte pratar om mig iallafallNu förstÄr vissa av oss INTE ALLS vad du menar
Du kanske ska försöka hugga den @livinl0ud har eller sÀtta ihop en egen dw-5030Precis min tanke, jag har dock varit osÀker om det bara Àr ni som fotat som medvetet lagt klockan i rÀtt vinkel eller om det faktiskt Àr skillnad. Tack för att du förklarade. Jag gillar inte heller det lila, tycker inte det gör sig vÀl med resten av fÀrgsÀttningen pÄ klockan. DÀrav mitt behov av en Porter Mod, synd bara att priset ska springa ivÀg pÄ förtvivlat.
Ah, The Good Place. Bra serie!
Du kanske ska försöka hugga den @livinl0ud har eller sÀtta ihop en egen dw-5030
Visst Àr det ett hÀrligt vansinne detta? Det kÀnns Àven skönt att dyka ned i trÄden och inse att vissa hÀr har Ànnu sÀmre impulsinhibering Àn en sjÀlv.
Den som du skulle vara OWG med?Den Àr huggen av en annan medlem .
Tur att jag inte anvÀnder sÄna drycker dÄ Ingen jÀkel som vet hur mÄnga klockor jag haft nu.....Drack champagne igÄr sÄ blev ett klockköp, jÀdra bubblor
Undrar om han inte börjat med fruktklockor??.. Eller?? @livinl0udDen som du skulle vara OWG med?
Undrar om han inte börjat med fruktklockor??.. Eller?? @livinl0ud
Den som du skulle vara OWG med?
Brukar inte S.L posta bilder pÄ sina Frogisar? Han har ju alla varianter av dem.Mycket fin! Nu börjar det likna nÄtt, Froggarna börjar dyka upp igen, sÄ man kan gÄ omkring och drömma om dem!