Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det har du nog rÀtt i.Priserna verkar vara utan moms...
Det lÄter som jag kan lÄta bli dÄ, tack.Jag har handlat dÀr en gÄng, en klocka som det stod att det fanns pÄ lager, efter mÄnga meddelande fram och tillbaka kom det efter nÄgra mÄnader.
DÄlig koll pÄ priser pÄ GWGn.. Men iaf..Det lÄter som jag kan lÄta bli dÄ, tack.
Inte illa med en hero. Hittade du den pÄ bukten eller?Paketöppnade lite idag, bland annat klÀder till en DW-5200 och en DW-5035
Nu har jag en vÀldigt mÄngsidig och ganska heltÀckande samling:
Beater (gw-m5610), vardag (portermod gmw-b5000g), guldig dress (dw-5035) och vintage (dw-5200).
Tror det stÄr med moms om du vÀljer land.Priserna verkar vara utan moms...
Inte illa med en hero. Hittade du den pÄ bukten eller?
Ni som har solpaneler med det kÀnda brick mönstret, eller för all del den prickiga varianten som finns pÄ gw-5000, "ser" man panelerna pÄ samma sÀtt som man gör pÄ 5610an pÄ bild nedan? Anledningen till varför jag frÄgar Àr att den detaljen Àr den enda som jag stör mig pÄ i en annan helt perfekt klocka.
Ăr det tidtagning? Eller nedrĂ€kning till kaffet?
MĂ„ste hĂ„lla koll pĂ„ flextimmarna vettuĂr det tidtagning? Eller nedrĂ€kning till kaffet?
Idag fick Rosa vara medoch rÀkna robotar
Ălskar hur Rangeman fĂ„tt ett uppsving hĂ€r pĂ„ forumet Undra vilken modell det blir hĂ€rnĂ€st?Ăr egentligen Seikotorsdag men dĂ„ jag ska gymma strax sĂ„ fĂ„r Rangeman starta dagen
Ni som har solpaneler med det kÀnda brick mönstret, eller för all del den prickiga varianten som finns pÄ gw-5000, "ser" man panelerna pÄ samma sÀtt som man gör pÄ 5610an pÄ bild nedan? Anledningen till varför jag frÄgar Àr att den detaljen Àr den enda som jag stör mig pÄ i en annan helt perfekt klocka.
Man kan se panelen, men man ser inte segmenten.Ja jag tycker jag ser panelen rÀtt tydligt beroende pÄ vinkel och ljus. Men det stör inte, snarare ger den ju lite extra (lila) fÀrg
Ălskar hur Rangeman fĂ„tt ett uppsving hĂ€r pĂ„ forumet Undra vilken modell det blir hĂ€rnĂ€st?
G-shockflocken Àr en samstÀndig flock Kanske alla köper Peggy Mudmasters nu och spammar OWG-March trÄden med den ?
Jag betraktar mig sjÀlv som en seikoholist men det Àr Àven farligt att dyka ned i g-shock-trÀsket. MÄnga som har gjort det har aldrig synts till igen. Jag höjer sÄledes ett varningens finger för g-shock i allmÀnhet och g-shocktrÄden hÀr pÄ forumet i synnerhet.
Det ska du göra, den Àr bra! Mycket bra startTrivs bra med den hÀr!
Kom igen nu Nordposten!