BerÀtta nu sÄ vi andra kan bli inspirerade att spendera merTvÄ vÀldigt billiga rackare men fÄr bli en hemlighet tills jag har dom hemma . Kan avslöja att det Àr tvÄ squares .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BerÀtta nu sÄ vi andra kan bli inspirerade att spendera merTvÄ vÀldigt billiga rackare men fÄr bli en hemlighet tills jag har dom hemma . Kan avslöja att det Àr tvÄ squares .
Ahhh, den helsvarta med mitt fÀrgseende. Och med kombilÀnk original.Denna med svart bezel och lÀnk som hör till trippeln tror jag.
Det blev en DW-5610SU-3ER och en DW-5610SU-8ER KlockOnline sÀljer respektive för 778kr/st sÄ var som hittat .BerÀtta nu sÄ vi andra kan bli inspirerade att spendera mer
Imponerande! Hur lÀnge har du jobbat pÄ den samlingen?Gruppebilde av squares.
Sjuk samling av squares !Gruppebilde av squares.
Gruppebilde av squares.
Den gröna har vÀl samma mÄtt som blÄtandarna pÄ bezel? AlltsÄ inte samma som 5610
AlltsÄ... de flesta företag försöker fÄ ner antalet variationer för att maximera produktionen, med Casio verkar det vara tvÀrt om. HÀr cirkuleras flera versioner av till synes samma klocka (för den oinvigde, square som square). Olika moduler, olika knappar, olika bakstycken, olika av allt. Vet nÄgon varför det blivit sÄ? Historiskt? Sökandet av "gralen" handlar kanske mer sÀllan om att hitta rÀtt klocka att köpa utan snarare hur man kan nÄ sitt mÄl med de byggstenar som finnsà tminstone bezeln Àr inkompatibel. Titta pÄ avstÄnden mellan knapparna.
WOW!!!Gruppebilde av squares.
Min fÞrste Casio ble innkjÞpt hÞsten 2018, og var en DW-7000.Imponerande! Hur lÀnge har du jobbat pÄ den samlingen?
Wow!Gruppebilde av squares.
Dela med dig till oss screwback fattigaGruppebilde av squares.
Har aldrig sett fler vintage/screwbacks pÄ samma bild nÄgonsin. Torde vara nÄgot av ett vÀrldsrekord!Gruppebilde av squares.
Dela med dig till oss screwback fattiga
Hej, vÀlkommen!Gruppebilde av squares.
Vissa kallar det en shopping frenzy - du kallar det en torsdag förmiddag!Jahopp dÄ har jag redan klickat hem tvÄ G-Shock .
Vil ikke vite kilo-prisen. âșVĂ€g dem!
Jag diggar den dÀr, den vÀxer mer och mer hela tiden. Slutar nog med att jag mÄste hitta en sÄdan oxÄ.Idag fick Rosa vara medoch rÀkna robotar
Galet snygg den dÀr!Mrg idag
ApropÄ samstÀmmig flock... Tycker @Mikko Luiro nailed it med denna beskrivning av G-shock-trÄden
Vet inte om det Àr riktat till mig men jag kÀnner mig lite trÀffad... Mycket har jag blivit kallad i mina dar, men influenser Àr nog första gÄngen! Min sambo brukar sÀga att jag Àr den mest ohippa person hon kÀnner... Bara det faktum att jag anvÀnder ord som hipp avslöjar en hel del.
Hoppas att det Àr mer i likhet med t.ex. instaprofilen Kent Wisti Àn Bianca Ingrosso
Wow, inte illa. Vilken trevlig samling och bild! Grymt jobbat! Har du nÄgon favorit av de pÄ bilden?Gruppebilde av squares.
Det Àr trevliga klockor Àven om armbandet Àr lite av en hÄrnypare.Det blev en DW-5610SU-3ER och en DW-5610SU-8ER KlockOnline sÀljer respektive för 778kr/st sÄ var som hittat .
Casio G-Shock Layered Bezel klocka DW-5610SU-8ER
Belysning StöttÄlig Displayindikator Stoppfunktion - 1/100 sek. - 24 tim. Tidur - 1/1 sek. - 24 tim. Fleralarmsfunktion, timsignal Automatisk kalender 12/24-timmarsvisning Mineralglaswww.klockonline.com
Casio G-Shock Layered Bezel klocka DW-5610SU-3ER
<p><span style="font-weight: 400;">Storlek: 48,9 mm x 42,8 mm</span></p> <p><span style="font-weight: 400;">Material: polyuretan</span></p> <p><span style="font-weight: 400;">VattentÄlighet: 200M</span></p> <p><span style="font-weight: 400;">Glas: Mineralglas</span></p> <p><span...www.klockonline.com
Det Àr trevliga klockor Àven om armbandet Àr lite av en hÄrnypare.
Takk for det. âșWow, inte illa. Vilken trevlig samling och bild! Grymt jobbat! Har du nĂ„gon favorit av de pĂ„ bilden?
Haha! DÄ vi (mestadels) sysslar med att posta bilder pÄ vÄra handleder sÄ spelar hippheten ingen roll
Det förstĂ„r jag, verkligen svĂ„rt att vĂ€lja nĂ€r det finns sĂ„ mĂ„nga trevliga.Takk for det. âș
Vanskelig Ă„ plukke ut favoritt, men liker vel ekstra godt DW-5600B-2V og DW-5200C.
Vet att det Àr fel grupp att frÄga. Men upplever att folk Àr mer hjÀlpsamma hÀr.
Ăr det nĂ„gon som kĂ€nner till nĂ„gon urmakare i Stockholm som byter ut quartzverk i en analog klocka?
Har en Wenger som inte fungerar som den ska och det Àr ju rÀtt billigt att fÄ tag i en ny quartzverk.
Wenger har tyvÀrr ingen reparationsverkstad i Sverige lÀngre, slutade för 2-3 Är sedan.
Problemet jag har Àr att hitta nÄgon som kan utföra arbetet.