Den i mitten kanske.FrÄga, finns det nÄgon bezel/band till 5600 som matchar den turkosa texten pÄ 5035?
Lite sommarfeeling tÀnker jag mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den i mitten kanske.FrÄga, finns det nÄgon bezel/band till 5600 som matchar den turkosa texten pÄ 5035?
Lite sommarfeeling tÀnker jag mig
Min finns kvar till ett betydligt billigare pris...
Kikade pÄ den men kÀnns lite för ljusblÄ?Den i mitten kanske.
HÄll i den, det ryktas ju om att den utgÄttMin finns kvar till ett betydligt billigare pris...
Hmm meddela om du âskĂ€nkerâ bort nya stĂ„lisen medĂr pĂ„ bra humör sĂ„ pass pĂ„ Snart höjer jag en hundralapp och gĂ„r en kebabpizza plus!
Gillar att hÄlla pÄ spÀnningenHar du tÀnkt öppna det till helgen eller?!
Denna Àr bra men tyvÀrr till 5610Kikade pÄ den men kÀnns lite för ljusblÄ?
Vem var det som skulle kolla hemma efter ett vitt kit btw? Helt glömt!
Grattis! De Àr riktigt grymma de nyaRÄkade bestÀlla en MTG
Grattis! Sicken trevlig pjÀs det dÀr Àr. Kul att MTG blivit sÄ populÀrRÄkade bestÀlla en MTG
Tack, kul att höra! Det Ă€r en sĂ„ pass trevlig trĂ„d och gemenskap hĂ€r inne sĂ„ dom dĂ€r hundralapparna bjuder jag gĂ€rna pĂ„.Hmm meddela om du âskĂ€nkerâ bort nya stĂ„lisen med
VĂ€ldigt trevligt pris! Fint av dig
Precis den fÀrgen var det jag tÀnkte pÄ, verkar inte finnas!Denna Àr bra men tyvÀrr till 5610
Woow, jÀdrar vad fin. Stort G-rattis!RÄkade bestÀlla en MTG
Tack!Grattis! De Àr riktigt grymma de nya
Tack, kul att höra! Det Àr en sÄ pass trevlig trÄd och gemenskap hÀr inne sÄ dom dÀr hundralapparna bjuder jag gÀrna pÄ.
Tack!Woow, jÀdrar vad fin. Stort G-rattis!
HĂ„ller med, har ingen G-shock just nu men haft mĂ„nga senaste Ă„ren. Köper framförallt pĂ„ sommaren. Men tror inte mitt âberoendeâ varit lika stort om det inte vore för denna trĂ„d, lika hĂ€rlig som beroende att titta i. Och finns sĂ„ mĂ„nga roliga g för liten peng. SvĂ„ra Ă€r inte köpa sĂ„ mĂ„nga
FÄr man frÄga vart du köpte din stÄlis? Gissar iof de gÄtt upp nu (vet du fick fel och köpte halvstÄl)
Helt ofattbart att folk inte har bÀttre koll. AnvÀnd Prisjakt eller vad som helst liksom.
HĂ„ller helt med dig, finns sĂ„ mycket kul för knappt nĂ„gra pengar alls och vill man spendera mer gĂ„r Ă€ven det bra. Finns i alla prisklasser.HĂ„ller med, har ingen G-shock just nu men haft mĂ„nga senaste Ă„ren. Köper framförallt pĂ„ sommaren. Men tror inte mitt âberoendeâ varit lika stort om det inte vore för denna trĂ„d, lika hĂ€rlig som beroende att titta i. Och finns sĂ„ mĂ„nga roliga g för liten peng. SvĂ„ra Ă€r inte köpa sĂ„ mĂ„nga
FÄr man frÄga vart du köpte din stÄlis? Gissar iof de gÄtt upp nu (vet du fick fel och köpte halvstÄl)
VÀldigt nöjd, mycket klocka för pengarna!Tack!
Ăr du nöjd med din?
Kul! HÄller med, första intrycket Àr mycket braVÀldigt nöjd, mycket klocka för pengarna!
HÄller helt med dig, finns sÄ mycket kul för knappt nÄgra pengar alls och vill man spendera mer gÄr Àven det bra. Finns i alla prisklasser.
SjÀlvklart fÄr du det, Klockonline. Be om att personen med det lÄnga svarta hÄret packar din klocka om du gör en bestÀllning. Inte 100% koll, har du tur blir det en helstÄl till halva priset av en semi-stÄlis
Du kommer bli nöjd med den dÀr tror jag!Kul! HÄller med, första intrycket Àr mycket bra
Ser att du redan fÄtt svar. Den kommer med ett extra typ canvasband och adapter ocksÄ.Den dÀr var fet! Vad Àr det för nÄtt? TÀnkte senast idag att jag var lite sugen pÄ nÄgot Camo.
RÄkade bestÀlla en MTG
BÀst att kolla med demMen servar de och byter Quartz klockor ocksÄ?
Skojar du?! Fanns en pÄ blocket, i min hemstad som lÄg ute för 2800. Var pÄvÀg att köpa den bara för att slÀnga ut den hÀr pÄ köp och sÀlj för att göra en god jÀrning, men jag glömde bort den...Ibland undrar jag faktiskt, exempelvis nedanstÄende Seiko bordsklocka brukar sÀljas för mer Àn nypriset pÄ Tradera.
Seiko VÀckarklocka, Gul : Amazon.se: Hem & kök
Seiko VÀckarklocka, Gul : Amazon.se: Hem & kökwww.amazon.se