Crispie
Silver
Stort grattis! Riktigt bra val. Hade ocksÄ kört pÄ den fÀrgsÀttningen tror jag.RÄkade bestÀlla en MTG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Riktigt bra val. Hade ocksÄ kört pÄ den fÀrgsÀttningen tror jag.RÄkade bestÀlla en MTG
Jag tycker mig minnas att den vedertagna termen Àr: "Nattbeater"Jag har inga problem att sova med nÄgon av klockorna, men den hÀr Àr lite extra bra som sovklocka.
Sorry, my badJag tycker mig minnas att den vedertagna termen Àr: "Nattbeater"
Skojar du?! Fanns en pÄ blocket, i min hemstad som lÄg ute för 2800. Var pÄvÀg att köpa den bara för att slÀnga ut den hÀr pÄ köp och sÀlj för att göra en god jÀrning, men jag glömde bort den...
Den hÀr sköna gröna letar efter ett nytt hem. (För ev moddning sÄ Àr den, enligt utsago, kompatibel med bl.a. GW-M5610.)
Byter gÀrna jÀmt mot nÄt annat kul.
(GLX-5600A)
Snyggt!RÄkade bestÀlla en MTG
Postnord lyckades kaos 3 dagars leveranstid under natten! Man ska inte ropa hej, men berÀknad leverans idagKÀnde plötsligt ett begÀr efter att vrida liv i en automatare imorn FÄr hoppas det gÄr över sÄ jag har all anledning att hÀnga hÀr inne. Trodde min Rangeman skulle komma imorn, men den verkar ta 4 dagar pÄ sig frÄn UmeÄ... Med Postnord...
Jag har ett paket som Postnord skickar runt till sina sorteringshallar i Stockholm, jag bor nÀra en av dem. Leveransdatum okÀnt.Postnord lyckades kaos 3 dagars leveranstid under natten! Man ska inte ropa hej, men berÀknad leverans idag
Det var jag. Vem skulle ha det? Helt glömt. Jag letade nu och jag har inte kvar det. Har sÀkert redan sÄlt det för lÀngesen och glömt av. Sorry.Kikade pÄ den men kÀnns lite för ljusblÄ?
Vem var det som skulle kolla hemma efter ett vitt kit btw? Helt glömt!
Ser ju bra ut!NĂ€r man Ă€r G-Shockers fattig fĂ„r man âlĂ„naâ dotterns Baby-G .
Hahaha den Ă€r lite smĂ„söt . BytesaffĂ€r pĂ„ âPorterâ modden men ja den kommer till nya Ă€garen idag .Ser ju bra ut!
KÀnns som att jag missat nÄgot - har du sÄlt din Porter-modd?
Ăr det "bytet" som hamnat pĂ„ K&S?Hahaha den Ă€r lite smĂ„söt . BytesaffĂ€r pĂ„ âPorterâ modden men ja den kommer till nya Ă€garen idag .
10K Skickat helgen ut!Efter mycket velande ligger denna nu pÄ köp och sÀlj om nÄgon Àr sugen..
Sluta nu..10K Skickat helgen ut!
HĂ„ller medSluta nu..
Sluta nu..
DÄ @roosterman faktiskt verkar jobba pÄ sitt jobb (till skillnad frÄn en sjÀlv som har disciplin i klass med vÄr 5-Äring), fÄr jag ta över stafettpinnen frÄn honom och sÀgaHÄller med