• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

RĂ„kade bestĂ€lla en MTG😃
DSC_3636.jpg

DSC_3642-2.jpg

DSC_3643-2.jpg

DSC_3644-2.jpg

DSC_3645-2.jpg

DSC_3647-2.jpg
Stort grattis! Riktigt bra val. Hade ocksÄ kört pÄ den fÀrgsÀttningen tror jag.

Skojar du?! Fanns en pÄ blocket, i min hemstad som lÄg ute för 2800. Var pÄvÀg att köpa den bara för att slÀnga ut den hÀr pÄ köp och sÀlj för att göra en god jÀrning, men jag glömde bort den...

Den kostade 250ish kr i december pĂ„ Amazon, kunde ju tjĂ€nat en halv DW5600 pĂ„ den flippen đŸ€Ł

KĂ€nde plötsligt ett begĂ€r efter att vrida liv i en automatare imorn🙄 FĂ„r hoppas det gĂ„r över sĂ„ jag har all anledning att hĂ€nga hĂ€r inne. Trodde min Rangeman skulle komma imorn, men den verkar ta 4 dagar pĂ„ sig frĂ„n UmeĂ„... Med Postnord... 😮

KĂ€nde plötsligt ett begĂ€r efter att vrida liv i en automatare imorn🙄 FĂ„r hoppas det gĂ„r över sĂ„ jag har all anledning att hĂ€nga hĂ€r inne. Trodde min Rangeman skulle komma imorn, men den verkar ta 4 dagar pĂ„ sig frĂ„n UmeĂ„... Med Postnord... 😮
Postnord lyckades kaos 3 dagars leveranstid under natten! Man ska inte ropa hej, men berĂ€knad leverans idag đŸ€€

Tillbaka
Topp