Jobba pÄ sitt jobb, hur funkar det?DÄ @roosterman faktiskt verkar jobba pÄ sitt jobb (till skillnad frÄn en sjÀlv som har disciplin i klass med vÄr 5-Äring), fÄr jag ta över stafettpinnen frÄn honom och sÀga
KĂĂĂĂĂĂĂP!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jobba pÄ sitt jobb, hur funkar det?DÄ @roosterman faktiskt verkar jobba pÄ sitt jobb (till skillnad frÄn en sjÀlv som har disciplin i klass med vÄr 5-Äring), fÄr jag ta över stafettpinnen frÄn honom och sÀga
KĂĂĂĂĂĂĂP!!!
Kommer inte ihÄg, det var snart 8 Är sen jag gjorde det.Jobba pÄ sitt jobb, hur funkar det?
DÄ @roosterman faktiskt verkar jobba pÄ sitt jobb (till skillnad frÄn en sjÀlv som har disciplin i klass med vÄr 5-Äring), fÄr jag ta över stafettpinnen frÄn honom och sÀga
KĂĂĂĂĂĂĂP!!!
Idag totalvÀgrar jag att jobba... I alla fall pÄ jobbetJobba pÄ sitt jobb, hur funkar det?
Lill-bling Àr riktigt bra alltsÄ
10k blir det helgen ut, sÀljer den inte dÄ blir tillbaka i lÄdan pÄ mÄndag.Lill-bling Àr riktigt bra alltsÄ
Jag börjar dagen med AR-camon hÀr i snön. Ditt nya pris pÄ Titanen var farligt nÀra @Silverglantz grÀns pÄ under 10k
Det var bara den svarta jag ville ha men helt plötsligt sÄ behöver jag ingen mer stÄlis pÄ lÀnk med positiv display...Lill-bling Àr riktigt bra alltsÄ
Jag börjar dagen med AR-camon hÀr i snön. Ditt nya pris pÄ Titanen var farligt nÀra @Silverglantz grÀns pÄ under 10k
GÄr de fortf att bestÀlla??SÄlde mina Frogman för ett tag sedan, tyckte jag klarade mig utan dem.
Gick inget vidare, kom en ny med posten igÄr frÄn Klockmaster Globen. InstÀlld och synkad nu.
Bara att konstatera att det Àr den mest vÀlbyggda och robusta GShocken!
Blev en GWF-D1000-1ER, alltsÄ den första med safirglas och djupmÀtare.
- Vet inte, kolla med Klockmaster Globen, de hade den hÀr hemma.GÄr de fortf att bestÀlla??
Klockan eller skjortan?Tur att jag behöll den hÀr
Klockan sÄ klart!Klockan eller skjortan?
Klockan förstÄr jag men skjortan........... Nja
Skjorta Àr mer eller mindre ett krav men kostymen vÀgrar jag.. sÄ lÀnge det gÄr.Hehe! F*n, har inte haft en skjorta pÄ mig pÄ sÀkert 7-8 Är, inte min grej!
Klockan sÄ klart!
Har sjÀlv ett jobb dÀr man inte behöver kostym och anvÀnder inte kostym privat! Försöker klÀ mig praktiskt!Skjorta Àr mer eller mindre ett krav men kostymen vÀgrar jag.. sÄ lÀnge det gÄr.
BÀsta G-shock nÄgonsin. Just den i standard utförande Àr den bÀsta tycker jag. Grattis!SÄlde mina Frogman för ett tag sedan, tyckte jag klarade mig utan dem.
Gick inget vidare, kom en ny med posten igÄr frÄn Klockmaster Globen. InstÀlld och synkad nu.
- Tack, jag har haft flera olika, men tycker ocksÄ bÀst om det hÀr utförandet.BÀsta G-shock nÄgonsin. Just den i standard utförande Àr den bÀsta tycker jag. Grattis!
Vad betyder "H" och cirkeln vid PS?SÄlde mina Frogman för ett tag sedan, tyckte jag klarade mig utan dem.
Ptja, jag vet inte riktigt varför. Jag har sÄlt mÄnga klockor som jag tyckt om. Det Àr en del av mitt intresse, att upptÀcka nytt hela tiden.
H Àr batteri och cirkeln Àr mÄnfas.Vad betyder "H" och cirkeln vid PS?
Jo det Àr klart, kan ju göra lite udda saker ibland!Ptja, jag vet inte riktigt varför. Jag har sÄlt mÄnga klockor som jag tyckt om. Det Àr en del av mitt intresse, att upptÀcka nytt hela tiden.
Den Àr saknad. Gillar kombon av positiv display och polerad bezel. Synd att den Àr sÄ otroligt repkÀnslig bara.BÀsta G-shocken square!