Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kunde inte bestÀmma mig
Bra skrivet och riktigt bra bilder. Tackar för den
Hur mÄnga LE i guld skulle de slÀppa?
Ingen aning.Hur mÄnga LE i guld skulle de slÀppa?
Det var inte 1982st?Var det nÄgon annan kanskeHur mÄnga LE i guld skulle de slÀppa?
Tror inte de sagt nÄgon siffra. 1881 och 1968 var SEIKO.Det var inte 1982st?Var det nÄgon annan kanske
Jepp, sĂ„ tror jag det Ă€r. Det blir ju missvisande nĂ€r folk skriver âlimited editionâ och vi inte vet hur mĂ„nga dom kommer tillverkas, detta kallar jag snarare âspecial editionâ.IfrĂ„n Casio sida
âThe GMW-B5000TFG-9 is a special edition watch created to mark the 35th anniversary of G-SHOCK, with a gold ion plating treatment and the G-SHOCK 35th anniversary logo inscribed on the back case, and it comes in a commemorative package.
The GMW-B5000TFC-1 is a special model developed in collaboration with leading Japanese luggage-maker Yoshida & Co., Ltd. A limited edition of just 500 watches will be released worldwide. This model comes cased in a specially designed bag produced by Yoshida & Co., Ltd., under its PORTER brand. The GMW-B5000TFC-1 features a diamond-like carbon (DLC) coating throughout and is inscribed with the G-SHOCK 35th anniversary logo on the case back.â
Det ju vara sÄ att guldvarianten bara sÀljs i Är medans stÄlisen blir standard sortiment.
Vilken modell?
G-9300. Finns Àven som GW-9300. Lillebror till rangeman.Vilken modell?
Den G-Shock jag Ängrar mest att sÄlde! FÄr nog bli en igen vad det lider.Trevlig helg alla G-Shockers!
(GW-5000)
Tuff! Jag har ingen aning om vÀrdet, men den verkar heta mr-g210 om nÄgon vill forska vidare.
En kompis undrar hur myclet han kan sÀlja denna för, hittade den i en lÄda.
Tack! Hittade en OK artikel pĂ„ 50 gâs.Tuff! Jag har ingen aning om vĂ€rdet, men den verkar heta mr-g210 om nĂ„gon vill forska vidare.
Tack! Hittade en OK artikel pĂ„ 50 gâs.
Skulle du vÀlja den över DW-5600BB-1ER? Den Àr ju sÄ ...svart och cool!GW-M5610-1ER Àr vÀl en riktigt bra början. Inte den billigaste, men har dom klassiska funktionerna radiosynk och soldrift som gör den till en evighetsmaskin.
Om du lÀser lite i trÄden sÄ ser du att de flesta tycker det Àr coolt med negativ display, men inte speciellt lÀttavlÀst. Jag föredrar lÀttavlÀst. Jag tycker Àven solar och radiosynk Àr vÀrt dom extra kronorna.Skulle du vÀlja den över DW-5600BB-1ER? Den Àr ju sÄ ...svart och cool!
Hmm jag förstÄr. Tack för dina tankar!Om du lÀser lite i trÄden sÄ ser du att de flesta tycker det Àr coolt med negativ display, men inte speciellt lÀttavlÀst. Jag föredrar lÀttavlÀst. Jag tycker Àven solar och radiosynk Àr vÀrt dom extra kronorna.
VÀntar pÄ stÄlisen men begÀret blev för stort sÄ knep den hÀr pÄ k&s.
Ser mysigt ut med G-shock och fiske!
Kul med lÀnk istÀllet för gummiband.