• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vad skulle lÀmpa sig bÀttre till ett skitgöra? Byte av gammalt vattenlÄs dÀr jag har censurerat den vÀrsta dreten.
G-9000
DSCN0091.JPG

Min svenskköpta 5610 har punkt mellan mÄnad och dag, men vet nÄgon varför denna frÄn watchshop.com har ett streck istÀllet? Görs dom med olika moduler för olika marknader?
15FB7A67-BB03-4A32-A1E2-44C88952726A.jpeg

DI4jnnH.jpg

Ännu en bild pĂ„ min Dw-9052 nu utrustad med bull-bars frĂ„n Jays and Kays.

Denna modell har blivit nÄgot av en favorit bland mina G-SHOCK's.
Perfekt storlek Ä i hjÀrtat sitter en klassisk modul som i sin enkelhet gör ett fantastiskt jobb. :)

Å lite beröm till Jays and Kays för deras snabba leverans, 7 arbetsdagar frĂ„n USA Ă€r inte illa pinkat.
Och Post Nords nya hantering för betalning moms/tull var ju vÀldigt smidigt. En bild pÄ brevet och summa att betala in med Swish, tummen upp posten:)

Senast Àndrad:
Jag köpte frÄn rakuten vilket blev en lite dyr historia men det Àr vÀl enda stÀllet du hittar dom i gott skick tÀnker jag :) eller lÀgga bevakning pÄ watchrecon.
Hm. Ny vore ju att föredra. ^^

Gillar de diskretare detaljerna pÄ grÄ camo, t ex att man tagit bort den tjocka röda ringen pÄ mÄnfasindikatorn. Lyfter hela klockans utseende!

MisstÀnkte det nÀr jag började söka. :/ FÄr bli i fint skick eller NOS.

Ja som sagt utgick modellen 2013-14 nÄgot. Var vÀl limiterad Àven dÄ. Hittade min i vÀldigt gott skick som tur Àr. Dom gÄr rÀtt dyrt nuförtiden men den Àr riktigt cool! Jag Àlskar fÀrgkombinationen. Kommer fler bilder snart :)

Ja som sagt utgick modellen 2013-14 nÄgot. Var vÀl limiterad Àven dÄ. Hittade min i vÀldigt gott skick som tur Àr. Dom gÄr rÀtt dyrt nuförtiden men den Àr riktigt cool! Jag Àlskar fÀrgkombinationen. Kommer fler bilder snart :)
Dina bilder stimulerar köplusten! :)

Tillbaka
Topp