Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men tÀnk nÀr den dÀr fÄr lite patina. DÄ lÀr den se bra jÀkla tuff ut.
$1200 , alltsÄ dubbla priset mot stÄlversionen. KÀnns ju sjukt ovÀrt för en klocka som ser ut som en plastklocka.
StÀller mig tveksam till hela konceptet. Att fÄ första stÄlversionen att se ut som plats kÀnns vÀldigt udda. Man vet ju sjÀlv att den Àr i stÄl, men ÀndÄ.Men tÀnk nÀr den dÀr fÄr lite patina. DÄ lÀr den se bra jÀkla tuff ut.
Tror poÀngen med DLC behandlingen Àr att det inte ska fÄ patina i första laget, sÄ den lÀr nog se ut som den gör ganska lÀÀÀÀngeMen tÀnk nÀr den dÀr fÄr lite patina. DÄ lÀr den se bra jÀkla tuff ut.
Stealth wealth
$1200 , alltsÄ dubbla priset mot stÄlversionen. KÀnns ju sjukt ovÀrt för en klocka som ser ut som en plastklocka.
Ser ju onekligen ganska cool ut dock!
Har egentligen inget svar pÄ din frÄga, men samtliga av mina fyrkantiga g-shocks har punkter mellan dag/datum iallafall.Min svenskköpta 5610 har punkt mellan mÄnad och dag, men vet nÄgon varför denna frÄn watchshop.com har ett streck istÀllet? Görs dom med olika moduler för olika marknader?
HÀr Àr en trÄd pÄ WUS:Min svenskköpta 5610 har punkt mellan mÄnad och dag, men vet nÄgon varför denna frÄn watchshop.com har ett streck istÀllet? Görs dom med olika moduler för olika marknader?
HÀr Àr en trÄd pÄ WUS:
http://forums.watchuseek.com/f17/help-identifying-gw-m5610-version-3791554.html
Ăr du nöjd? Vilken Ă€r bĂ€st tycker du?
GrĂ„ Camo! Ălskar den. Tycker carbon fiber kĂ€nns lyxigt!Ăr du nöjd? Vilken Ă€r bĂ€st tycker du?
Ser grymt ut. Var rekommenderar du att man bestĂ€ller ifrĂ„n, om andan faller pĂ„?GrĂ„ Camo! Ălskar den. Tycker carbon fiber kĂ€nns lyxigt!
Jag köpte frÄn rakuten vilket blev en lite dyr historia men det Àr vÀl enda stÀllet du hittar dom i gott skick tÀnker jag eller lÀgga bevakning pÄ watchrecon.Ser grymt ut. Var rekommenderar du att man bestÀller ifrÄn, om andan faller pÄ?
Hm. Ny vore ju att föredra. ^^Jag köpte frÄn rakuten vilket blev en lite dyr historia men det Àr vÀl enda stÀllet du hittar dom i gott skick tÀnker jag eller lÀgga bevakning pÄ watchrecon.
Ny? Modellerna har vÀl utgÄtt?Hm. Ny vore ju att föredra. ^^
Gillar de diskretare detaljerna pÄ grÄ camo, t ex att man tagit bort den tjocka röda ringen pÄ mÄnfasindikatorn. Lyfter hela klockans utseende!
MisstÀnkte det nÀr jag började söka. :/ FÄr bli i fint skick eller NOS.Ny? Modellerna har vÀl utgÄtt?
Sök inte för lÄngtMisstÀnkte det nÀr jag började söka. :/ FÄr bli i fint skick eller NOS.
ThanksSök inte för lÄngt
http://www.shoppinginjapan.net/gw-9300cm-1jr
MisstÀnkte det nÀr jag började söka. :/ FÄr bli i fint skick eller NOS.
Sök inte för lÄngt
http://www.shoppinginjapan.net/gw-9300cm-1jr
Dina bilder stimulerar köplusten!Ja som sagt utgick modellen 2013-14 nÄgot. Var vÀl limiterad Àven dÄ. Hittade min i vÀldigt gott skick som tur Àr. Dom gÄr rÀtt dyrt nuförtiden men den Àr riktigt cool! Jag Àlskar fÀrgkombinationen. Kommer fler bilder snart
Kommer lÀgga ut iaf nÄn av dom pÄ köp och sÀlj. Troligtvis desert camo men jag misstÀnker att du gillar den grÄa mer!Dina bilder stimulerar köplusten!