Hade en ÄskÄdare som satt o knirpade i buskarna nÀr Gameboy hamnade pÄ bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄlde mina Frogman för ett tag sedan, tyckte jag klarade mig utan dem.
Gick inget vidare, kom en ny med posten igÄr frÄn Klockmaster Globen. InstÀlld och synkad nu.
Bara att konstatera att det Àr den mest vÀlbyggda och robusta GShocken!
Blev en GWF-D1000-1ER, alltsÄ den första med safirglas och djupmÀtare.
Exakt. Jag har Àgt den tvÄ gÄnger och det har slutat pÄ samma sÀtt bÄda gÄngerna: med repor. Den Äldras verkligen inte bra. Vissa, eller mÄnga G-Shocks, ser ju faktiskt trevliga ut Àven nÀr de fÄtt lite stryk.Den Àr saknad. Gillar kombon av positiv display och polerad bezel. Synd att den Àr sÄ otroligt repkÀnslig bara.
Ăr den mer repkĂ€nslig Ă€n den med negativ display? Har sjĂ€lv den med negativ display sen den kom ut och inga repor alls pĂ„ den.Exakt. Jag har Ă€gt den tvĂ„ gĂ„nger och det har slutat pĂ„ samma sĂ€tt bĂ„da gĂ„ngerna: med repor. Den Ă„ldras verkligen inte bra. Vissa, eller mĂ„nga G-Shocks, ser ju faktiskt trevliga ut Ă€ven nĂ€r de fĂ„tt lite stryk.
Lustigt att Bling-bling Àr sÄ repkÀnslig egentligen.. Casio kanske gav den lika dÄlig tÄlighet som riktigt guld bara för att??Exakt. Jag har Àgt den tvÄ gÄnger och det har slutat pÄ samma sÀtt bÄda gÄngerna: med repor. Den Äldras verkligen inte bra. Vissa, eller mÄnga G-Shocks, ser ju faktiskt trevliga ut Àven nÀr de fÄtt lite stryk.
Den med negativ display har en borstad bezel istĂ€llet för polerad. SĂ„ lite bidrar det vĂ€l. Du Ă€r kanske mer noggrann Ă€n migĂr den mer repkĂ€nslig Ă€n den med negativ display? Har sjĂ€lv den med negativ display sen den kom ut och inga repor alls pĂ„ den.
Haha.. jag Àr inte alls noggrann med mina klockor, skulle vilja vara det faktiskt. Men Àven de polerad ytor Àr rÀtt reptÄligt tycker jag.Den med negativ display har en borstad bezel istÀllet för polerad. SÄ lite bidrar det vÀl. Du Àr kanske mer noggrann Àn mig
Jag skulle rÄda dig att börja modda lite sjÀlv! Köp en Square till ett bra pris och shoppa loss pÄ lite olika kostymer till den Just fÀrgglada Squares med solar Àr ganska ovanligt (?)Hej jag heter Danne.l. Jag har trott att det skulle vara nog med "Peggy" men fÄr krypa till korset och erkÀnna det oundvikliga, jag har ett missbruk!
Nu till den mer intressanta delen av inlÀgget:
Jag Àr lite bekvÀm av mig och söker dÀrför hjÀlp av den samlade expertisen i trÄden. Jag söker efter nÀsta G-shock och har kommit fram till följande; Square (inte hugget i sten), solar och fÀrgglad (typ de rosa som frekvent figurerar i trÄden).
Kan expertisen hjÀlpa mig, kom gÀrna med förslag.
- âHighâ, hur det stĂ„r till med laddningen. Cirkeln Ă€r mĂ„nens fas. (Ser nu att jag Ă€r sen pĂ„ bollen )Vad betyder "H" och cirkeln vid PS?
Nu ser jag pÄ appen att de har lÀmnat paketet utanför min dörr. För h***ete, jag vald ju att om paketet inte fick plats leverera det till postombud och inteJag har ett paket som Postnord skickar runt till sina sorteringshallar i Stockholm, jag bor nÀra en av dem. Leveransdatum okÀnt.
Vem var det som satte grĂ€nsen till 10K. Nu Ă€r den inom grĂ€nsen. Som sann G-shock forum medlem sĂ€ger jag: KĂP!!!!!10K Skickat helgen ut!
Kanske borde jag slÀnga ut min Maharishi?!
Tack för tipset! Jag fÄr kolla runt lite, har du nÄgra tips pÄ bra sidor att handla moddelar ifrÄn, redan kollat in tiktox?Jag skulle rÄda dig att börja modda lite sjÀlv! Köp en Square till ett bra pris och shoppa loss pÄ lite olika kostymer till den Just fÀrgglada Squares med solar Àr ganska ovanligt (?)
Lista pÄ fÀrgglada G, gw-m5610 Àr det som gÀllerTack för tipset! Jag fÄr kolla runt lite, har du nÄgra tips pÄ bra sidor att handla moddelar ifrÄn, redan kollat in tiktox?
Wow, grattis till grymt snygg klocka!RÄkade bestÀlla en MTG
Om du orkar skicka utanför rikets grÀnser sÄ Àr nog chansen större att du fÄr bÀttre betalt pÄ eBay.Kanske borde jag slÀnga ut min Maharishi?!
Grattis, en bekvÀmare klocka Àr svÄrt att hitta och snygg Àr den oxÄ!Nu e jag en stolt gw-5000 Àgare