Crispie
Silver
Exakt vad jag tĂ€nkte. LĂ€gger dock min veckopeng pĂ„ nĂ„got annat.ĂndĂ„ coolt Att klockonline vĂ„gar ta hem en pĂ„ lager. Personligen sĂ„ föll den inte mig i smaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Exakt vad jag tĂ€nkte. LĂ€gger dock min veckopeng pĂ„ nĂ„got annat.ĂndĂ„ coolt Att klockonline vĂ„gar ta hem en pĂ„ lager. Personligen sĂ„ föll den inte mig i smaken
Japp Grattis till köparenDet var tur
Upplevs den mycket större och tyngre Àn g-9300?DÄ var första Rangemannen uppackad. Nog Àr den stor, men jag tror det funkar. Ska ge den en Àrlig chans iaf. Otroligt hÀrliga knappar och skön tyngd mÄste jag sÀga
Trevlig fredagskvÀll pÄ er!
Ja lite större skulle jag sÀga, lÀngre mellan banden, innan de kröker nedÄt liksom. Och lite tyngre. Men tyngden var bara nice, den kÀnns rejÀl. Min handled Àr endast 15,2 som referens. SÄ kan jag kan nog de flestaUpplevs den mycket större och tyngre Àn g-9300?
Den fÀrgenUff inte undrar pÄ att den hÀr var billig. Det Àr nÄgonting som inte stÀmmer.
Ăgaren fick nog aldrig igĂ„ng den igen efter att ha tagit ut batteriet.
Först var bara displayen svart nÀr jag har bytt batteri.
Ăppnade hela modulen, ser att dem 2 mini fjĂ€dern sitter fel.
Efter nÄgra timmar fick jag igÄng den, men om man skruvar in boetten sÄ slocknar siffrorna.
Urk, mÄste fortsÀtta..... Äterkommer sen om hur det gÄr.
Trist! Den ser dock riktigt bra ut. Hoppas att du löser det.Uff inte undrar pÄ att den hÀr var billig. Det Àr nÄgonting som inte stÀmmer.
Efter nÄgra timmar fick jag igÄng den, men om man skruvar in boetten sÄ slocknar siffrorna.
Segt! Men tycker det lÄter som ett roligt litet projekt, hoppas du fÄr den att fungera som den skaUff inte undrar pÄ att den hÀr var billig. Det Àr nÄgonting som inte stÀmmer.
Uff inte undrar pÄ att den hÀr var billig. Det Àr nÄgonting som inte stÀmmer.
Den dÀr Àr riktigt snygg!
Snyggaste G enligt mig!DÄ har vi ytterligare en portermodd i trÄden! HÀmtade ut den idag hos min uris som gjorde jobbet. VÄgade inte sjÀlv... Hur mÄnga moddar respektive Àkta porter finns det hör tro? NÄgon som har koll?
Mycket finDÄ har vi ytterligare en portermodd i trÄden! HÀmtade ut den idag hos min uris som gjorde jobbet. VÄgade inte sjÀlv... Hur mÄnga moddar respektive Àkta porter finns det hör tro? NÄgon som har koll?
DÄ var första Rangemannen uppackad. Nog Àr den stor, men jag tror det funkar. Ska ge den en Àrlig chans iaf. Otroligt hÀrliga knappar och skön tyngd mÄste jag sÀga
Trevlig fredagskvÀll pÄ er!
HÄller med avseende storlek pÄ sjÀlva boetten, dÀr Àr Mudmaster mycket större.Tycker inte Rangeman Àr speciellt stor, men beror nog pÄ att jag har haft en Mudmaster innan
HÄller med avseende storlek pÄ sjÀlva boetten, dÀr Àr Mudmaster mycket större.
Men min Mudmaster kramar handleden bĂ€ttre Ă€n Rangeman dĂ„ den har de vĂ€lvda âkuddarnaâ som gör att den följer handledens form bĂ€ttre och skapar sĂ„ledes inte luftfickor precis i övergĂ„ngen mellan boett och band. Det gör Rangeman för mig dĂ„ den blir mer platt. Om jag förklarar sĂ„ man förstĂ„r
Krya pÄ henne, jobbigt nÀr de smÄ krÀks och inte har lÀrt sig kÀnna efter innan. Det skapar sÄ mycket merjobbDet var en toppenförklaring! Jag hÀnger absolut med pÄ vad du menar
TyvÀrr har jag inte kvar min Mudmaster sÄ kan bara jÀmföra frÄn minnet
Rangeman fÄr följa med inatt igen, storagumman mÄr mycket bÀttre men vÄgar inte ta nÄgra chanser
Krya pÄ henne, jobbigt nÀr de smÄ krÀks och inte har lÀrt sig kÀnna efter innan. Det skapar sÄ mycket merjobb
Precis, extra skönt nÀr det hÀnder typ 02:40 ocksÄ och man försöker fixa allt utan att vÀcka syskon. Och sÄ kliver man pÄ en legobitJa det Àr verkligen ingen höjdare! Synd att byta lakan/pyjamas, torka och tvÀtta inte Àr lika enkelt som att rengöra Rangemanen
Bara âPorterâ lĂ€nken som fattas sen Ă€r den perfektDĂ„ har vi ytterligare en portermodd i trĂ„den! HĂ€mtade ut den idag hos min uris som gjorde jobbet. VĂ„gade inte sjĂ€lv... Hur mĂ„nga moddar respektive Ă€kta porter finns det hör tro? NĂ„gon som har koll?
Det Àr ju ÀndÄ jÀkligt hÀrligt att vara den dÀr tryggheten för de smÄ livenJag kör nog en @Lord_tito88 lilltjejen sover utan blöja första natten inatt. Rangeman pÄ! Med största sannolikhet mÄste pappa komma och lÀgga sig inatt och hÄlla alla lejon borta.
Edit: bild sÄklart!