• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja som sagt utgick modellen 2013-14 nÄgot. Var vÀl limiterad Àven dÄ. Hittade min i vÀldigt gott skick som tur Àr. Dom gÄr rÀtt dyrt nuförtiden men den Àr riktigt cool! Jag Àlskar fÀrgkombinationen. Kommer fler bilder snart :)
Fast det har du ju inte betalat. :)
Finns ju att hitta för halva priset utan att man ens behöver grÀva.

92920b2f-89bb-45b7-9934-1fe577193964-jpeg.780637

”-” vs ” ’ ”, kan inte pĂ„stĂ„ att jag tycker det ena Ă€r snyggare Ă€n det andra.
NÀe, det Àr verkligen hugget som stucket. Blev bara nyfiken pÄ varför det skiljde pÄ en och samma modell.

Befinner mig i Japan atm och modellen Àr slutsÄld överallt. Komme nÄgon match i juli som var förhandsbokad. Kanske i december skulle man kunna fÄ tag pÄ en i butik

Dina bilder stimulerar köplusten! :)
Jag vet att det har funnits en men i cammo mudman tidigare pÄ forumet men jag kom inte ihÄg vem det var som hade den. Du kan alltid försöka med en "sökes" anonns. Ibland fungera den bÀttre en vad man skulle tror. Det börda gÄr att söka i denna trÀd och reda ut vem det var om du har tid och lust.

IMG_0366.JPG
IMG_0367.JPG
IMG_0368.JPG
IMG_0372.JPG

IgÄr kom Àntligen Bring med ett litet paket till mig. Det Àr min första G-shock, men jag har en stark kÀnsla av att det inte Àr den sista... Nu googlar jag för fullt pÄ modeller med fler coola funktioner. Mitt billiga inköp riskerar att bli rÀtt dyrt i lÀngden..

Om du lÀser lite i trÄden sÄ ser du att de flesta tycker det Àr coolt med negativ display, men inte speciellt lÀttavlÀst. Jag föredrar lÀttavlÀst. Jag tycker Àven solar och radiosynk Àr vÀrt dom extra kronorna.
Var och provade g-shocks pÄ lunchen idag. De hade bland annat den svarta med negativ display. Det Àr som du sÀger, den Àr betydligt svÄrare att lÀsa. Synd. Om siffrorna ÀndÄ varit ljusare och vitare...
Men annars satt modellen fantastiskt pÄ handleden! Mycket nÀttare Àn jag trott.

Var och provade g-shocks pÄ lunchen idag. De hade bland annat den svarta med negativ display. Det Àr som du sÀger, den Àr betydligt svÄrare att lÀsa. Synd. Om siffrorna ÀndÄ varit ljusare och vitare...
Men annars satt modellen fantastiskt pÄ handleden! Mycket nÀttare Àn jag trott.
Tycker dock det Àr stor skillnad pÄ olika negativa displayer. De nyare 5600-modellerna med feta siffror Àr betydligt lÀttare. Jag anvÀnder ofta en sÄn pÄ jobbet och har inga större problem. :)

Men till sist Àr det ju en smaksak. Finns Àven ett fÄtal modeller med negativ display och röda siffror. ;)

Tycker dock det Àr stor skillnad pÄ olika negativa displayer. De nyare 5600-modellerna med feta siffror Àr betydligt lÀttare. Jag anvÀnder ofta en sÄn pÄ jobbet och har inga större problem. :)

Men till sist Àr det ju en smaksak. Finns Àven ett fÄtal modeller med negativ display och röda siffror. ;)
Kan du peka mig i riktning mot en sÄn nyare, tydligare? För jag var i en butik, sÄ jag antar att deras var senaste. Men den var rÀtt svag.

Kan du peka mig i riktning mot en sÄn nyare, tydligare? För jag var i en butik, sÄ jag antar att deras var senaste. Men den var rÀtt svag.
Den jag tyckt var bÀst var DW-5600BB (Basic Blak). AlltsÄ den vanliga svarta fyrkantiga. Men det Àr sÄklart möjligt att du upplever Àven den som för mörk/svÄrlÀst.

Tillbaka
Topp