lulemarcus
Silver
Alla gÄnger den till höger med röttHamnade du i fel trÄd eller Àr du pÄ riktigt intresserad av vÄr Äsikt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alla gÄnger den till höger med röttHamnade du i fel trÄd eller Àr du pÄ riktigt intresserad av vÄr Äsikt?
InstÀmmer, de röda detaljerna lyfter klockan!Alla gÄnger den till höger med rött
Jag har funderat pÄ att uppdatera denna dÄ jag Àlskar allt utom visarna...
Funderar pÄ tvÄ olika alternativ, vilket gillar panelen bÀst?
Kanske finns nÄgra svarta passande visare som jag missat? GÀrna med C3 lume isf...
Original sekundvisare kommer jag anvÀnda oavsettDen första plus röd sek visare
SÄ snygg.FortsÀtter med idag.
StĂ„lisen Ă€r bra. Ganska trĂ„kig men fruktansvĂ€rt bra. Casios âtrĂ„ksubâ?
StĂ„lisen Ă€r bra. Ganska trĂ„kig men fruktansvĂ€rt bra. Casios âtrĂ„ksubâ?
TÀnker mer att den varken Àr fÀrgglad eller sticker ut i form som exempelvis Frogman gör. Den smÀlter in helt enkelt - pÄ ett bra och trÄkigt sÀttHur menar du att den Àr trÄkig ? Upplevs den "bara" som en square med stÄlbezel/lÀnk?
FrÄga, jag som inte haft Rangman tidigare, det Àr normalt att knapparna gÄr att rotera va? Framförallt lÀtt att göra med sensorknappen men Àven övriga snurrar nog runt egen axel sÄ att sÀga.
FrÄga, jag som inte haft Rangman tidigare, det Àr normalt att knapparna gÄr att rotera va? Framförallt lÀtt att göra med sensorknappen men Àven övriga snurrar nog runt egen axel sÄ att sÀga.
TÀnker mer att den varken Àr fÀrgglad eller sticker ut i form som exempelvis Frogman gör. Den smÀlter in helt enkelt - pÄ ett bra och trÄkigt sÀtt
ExaktJa dvs Casios motsvarighet till Submariner.
PÄ bara denna korta tid har den fÄtt mer handelstid Àn nÄgonsin tidigare i sitt liv.GMW-vÀder
Ser mkt bra ut!Det gröna bandet gjorde sig ok pÄ GA2000.
TÀnker mer att den varken Àr fÀrgglad eller sticker ut i form som exempelvis Frogman gör. Den smÀlter in helt enkelt - pÄ ett bra och trÄkigt sÀtt
PÄ tal om StÄlisar sÄ Àr detta ett bra pris!
Avslutad - Casio g-shock gmw-b5000 i stÄl
Hej. SÀljer en gmw-b5000 i stÄl. Mycket fint skick nÀstan som ny. Allt som kommer med vid nyköp finns kvar. Skickas mot mottagarfrakt. Finns referenser pÄ mig i gg-trÄden. Med vÀnlig hÀlsning, Urartaklocksnack.se
Man fÄr skruva frÄn bÀgge hÄll samtidigtVar ju tvungen att testa Casio subben.
Inte sÄ dum. De dÀr skruvarna som hÄller ihop klockan och lÀnken ska de gÄ att trycka in? Skruvarna gÄr inte att dra Ät mera men de gÄr att trycka in lite.
Goddag, gott folk! NÄgon som vill sÀlja sin 5610?