• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Review av AW-500E (ifall nĂ„n missat). Jag tycker hĂ€r re-issuen verkar charmig 😎, men faen vad drygt det verkar vara att stĂ€lla den analoga delen. Det ska vĂ€l vara "true to the original" iofs och har man vĂ€l stĂ€llt den sĂ„ ska det vĂ€l inte behöva joxas med alltför ofta 🙄 (2ggr/Ă„r?).
Jag gillar den i metall som bara den, har tyvĂ€rr inte sett den i butik sĂ„ jag vet inte hur den passar mina klena handleder. Vad gĂ€ller att stĂ€lla den sĂ„ behövs det vĂ€l aldrig? (Multiband 6). â˜ș
 
Jag gillar den i metall som bara den, har tyvĂ€rr inte sett den i butik sĂ„ jag vet inte hur den passar mina klena handleder. Vad gĂ€ller att stĂ€lla den sĂ„ behövs det vĂ€l aldrig? (Multiband 6). â˜ș
Ja det Àr sant. Tycker bÄda Àr intressanta, men stÄlisen verkar vÀga en hel del. NedÄtböjda lugs talar för att den sitter skönt trots sin tyngd. Har lÀst att nÄn anvÀndare pÄ WUS tyckte att den satt vÀldigt bekvÀmt (kan iofs vara "nyhetens behag"). :)
 
Till mitt försvar, sÄ kostade den bara typ 2-3 Rangeman ;)
Men det kan ju ocksÄ vara en förklaring till att jag har cirkus 25 fordon... :bag:
Oj oj, det gĂ„r ju inte, inte nyttigt för hĂ€lsan att ha sĂ„ mĂ„nga att behöva tĂ€nka pĂ„, jag tror nog vi fĂ„r befria dig frĂ„n nĂ„got minsann. 😉😊
 
Ja det Àr sant. Tycker bÄda Àr intressanta, men stÄlisen verkar vÀga en hel del. NedÄtböjda lugs talar för att den sitter skönt trots sin tyngd. Har lÀst att nÄn anvÀndare pÄ WUS tyckte att den satt vÀldigt bekvÀmt (kan iofs vara "nyhetens behag"). :)
Ja vikten kan vara ett problem, gillar inte alls tunga klockor men beror mycket pĂ„ hur dom sitter, om dom Ă€r "top-heavy" och glider runt osv. Resin-varianten ser dock ut att vara för stor lug-to-lug pĂ„ och kanske aningens för stor överhuvudtaget. Skulle gĂ€rna prova stĂ„lisen men jag tror den Ă€r för ovanlig för att dyka upp i butik hĂ€r. 😑
 
Var det nÄgon som bestÀllt frÄn Tiktox nu efter Brexit? Hur blev det i sÄnt fall med tillkommande avgifter?
 
20210131_074410.jpg
 
Samuraj idag.
Tycker att mÄnga MRG har en fÀrgsÀttning som Äterfinns i samuraj-rustningar. Lite svart, stÀnk av brons, guld, metall osv.
PĂ„ min modell Ă€r bandets struktur hĂ€mtad frĂ„n traditionella mönster som finns i just samuraj rustningar. 👍


IMG_20210131_082310.jpg
IMG_20210131_083339.jpg
 
Jag har funderat pÄ att uppdatera denna dÄ jag Àlskar allt utom visarna...
Funderar pĂ„ tvĂ„ olika alternativ, vilket gillar panelen bĂ€st? đŸ€”đŸ™
Kanske finns nÄgra svarta passande visare som jag missat? GÀrna med C3 lume isf...
86CFF61F-4D71-4925-834B-0258B6B0BCFB.jpeg
4E1AFC2C-3C7A-4C95-8D5D-61E277A7F5D8.jpeg
 
Jag har funderat pÄ att uppdatera denna dÄ jag Àlskar allt utom visarna...
Funderar pĂ„ tvĂ„ olika alternativ, vilket gillar panelen bĂ€st? đŸ€”đŸ™
Kanske finns nÄgra svarta passande visare som jag missat? GÀrna med C3 lume isf...
86CFF61F-4D71-4925-834B-0258B6B0BCFB.jpeg
4E1AFC2C-3C7A-4C95-8D5D-61E277A7F5D8.jpeg
Hamnade du i fel trĂ„d eller Ă€r du pĂ„ riktigt intresserad av vĂ„r Ă„sikt? đŸ€—
 
Helfel trĂ„d men hĂ€r finns det gott om stilsĂ€kra gossar sĂ„ jag tar gĂ€rna emot Ă„sikter oavsett 😃👍
Jag vet vilken version jag gillar bĂ€st sjĂ€lv men alltid trevligt att se vad alla andra tycker â˜ș
 
Tillbaka
Topp