Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aha, den annonsen har jag sett. Den orangea Àr riktigt snygg. Jag Àr som sagt svag för orangea detaljer. SÄ dÀr fick du en fin klocka Grattis!Stulen bild frÄn annonsen.
Ja, vilken sits du satt dig iDags att byta om - MRGân Ă„ker pĂ„. Hur ska detta gĂ„ under #owgmarch?
Vad ska du köra pĂ„ OWGmarchen?Dags att byta om - MRGân Ă„ker pĂ„. Hur ska detta gĂ„ under #owgmarch?
Dags att byta om - MRGân Ă„ker pĂ„. Hur ska detta gĂ„ under #owgmarch?
Vad ska du köra pÄ OWGmarchen?
Timer eller tidtagning Àr igÄng i bakgrundenGodkvÀll, Shockers! Har en frÄga till RM lovers! Har ni nÄgonsin undrat, att "sekund cirkeln" fylls och sen töms finns det meningen varför bli sÄ? Gör det nÄgon funktion?
Vad ska du köra pÄ OWGmarchen?
Ingen aningVilken klocka har du tÀnkt köra med under OWG mars
Ehmm nÀr 60 sekunder har fyllts i cirkeln sÄ töms den för att börja om.GodkvÀll, Shockers! Har en frÄga till RM lovers! Har ni nÄgonsin undrat, att "sekund cirkeln" fylls och sen töms finns det meningen varför bli sÄ? Gör det nÄgon funktion?
Nej nej nej, det Àr för enkelt.Ehmm nÀr 60 sekunder har fyllts i cirkeln sÄ töms den för att börja om.
Sant och logisktEhmm nÀr 60 sekunder har fyllts i cirkeln sÄ töms den för att börja om.
BlÄ camo?Funderar pÄ om man skulle sÀlja av nÄgra G's och köpa en Titanium Square
Doo it! Det har du förtjÀnat som har jobbat sÄ hÄrt med huset!Funderar pÄ om man skulle sÀlja av nÄgra G's och köpa en Titanium Square
Helst den "vanliga" med positiv display, men den verkar ha utgÄttBlÄ camo?
Inne pÄ samma. Hittar inte den svarta till salu nÄgonstans. Hittade den med bra rabatt bara för nÄgra mÄnader sedan.Helst den "vanliga" med positiv display, men den verkar ha utgÄtt
LĂ„ter ju som en grym deal! Blir vĂ€ll kring strax norr om 3k gissar jagOm nĂ„gon i Gbg-trakten Ă€r pĂ„ jakt efter guld-stĂ„lis: var precis förbi Klockmaster Frölunda Torg. De har just nu 50% rea pĂ„ denna modell. Dessutom fĂ„r man ju chansen att snacka klockor med urmakaren Dennis, kĂ€nd frĂ„n podden âTwo Watch Guysâ
Jag kör norrut pÄ mÄndag lÀngs med E6:an. Om det inte blir en för stor omvÀg sÄ kan jag svÀnga inom med min Ti-square.Helst den "vanliga" med positiv display, men den verkar ha utgÄtt
Exakt, den var inte alls sÀrskilt eftertraktad. Det var kanske dÀrför den utgick.Inne pÄ samma. Hittar inte den svarta till salu nÄgonstans. Hittade den med bra rabatt bara för nÄgra mÄnader sedan.
Orkar du med en avstickare pÄ 30 mil enkel resa?Jag kör norrut pÄ mÄndag lÀngs med E6:an. Om det inte blir en för stor omvÀg sÄ kan jag svÀnga inom med min Ti-square.
LÄter ju som en grym deal! Blir vÀll kring strax norr om 3k gissar jag
Helst den "vanliga" med positiv display, men den verkar ha utgÄtt
Ha ha, trodde du bodde pĂ„ vĂ€stkusten nĂ„gonstans mellan Lagan och Ătran men dĂ€r hade jag fel 30 mil blir lite vĂ€l saftigt!Orkar du med en avstickare pĂ„ 30 mil enkel resa?
Bra pris pÄ den.Fast nu finns den pÄ lager igen!
raCasio G-Shock Full Metal Titanium Limited Edition GMW-B5000TB-1ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr auktoriserad ÄterförsÀljare av det hÀr mÀrket. Det betyder mycket för dig som konsument: en garanti om att klockan Àr Àkta, samt officiell service och rikstÀckande garanti. Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du slawww.klockor.com