• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mycket snack och lite bilder. Den Àr kanon faktiskt :) Den bÀsta oaken skulle jag sÀga.
2021-01-27 21.28.12.jpg
Funderar lite svagt pÄ att flippa min...

Just den röda versionen ocksÄ?
(Faen, jag fÄr inte sökfunktionen pÄ bukten att funka bra :()

Just den röda kollade jag visserligen inte. Sökfunktionen pÄ bukten Àr inte jÀttebra.
Samma klocka ligger pÄ bukten ocksÄ....

Samma hÀr. Det finns mÄnga bra organisationer men just BCF Àr viktigt för mig dÄ min bror gick bort i cancer nÀr vi bÄda var smÄ och mitt i allt elÀnde sÄ var smÄ gÄvor frÄn BCF en liten tröst och distraktion. MÄnga sjukdomar Àr hemska men cancer och dÄ framför allt hos barn Àr fruktansvÀrt, bara ordet gör att man fÄr ont i sjÀlen.
Det lĂ€skigaste med cancer Ă€r att den slĂ„r pĂ„ allt och alla. Ingen gĂ„r sĂ€ker. Lider med dig och alla andra som förlorat nĂ„gon I denna hemska sjukdom ❀

Skulle jag mĂ„ste vĂ€lja en av mina klockor hela mars ut hade det tyvĂ€rr blivit en fortis flieger. Det Ă€r den bĂ€sta allroundaren i min samling, 200m och funkar fint till kostym. SĂ„ nĂ€...jag hoppar över utmaningen 😄

FörstĂ„r det :) SjĂ€lv sĂ„ jobbar jag statligt och pĂ„ den myndigheten sĂ„ Ă€r det ingen som gĂ„r i kostym 😂 SĂ„ Rangeman lĂ€r funka ypperligt. Även om jag kommer sakna dom andra klockorna i lĂ„dan đŸ˜¶

Riktigt bra pris pÄ en blacked out Rangeman!

Tillbaka
Topp