• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kanske. Funderar pĂ„ en ny bil ocksĂ„ đŸ€”

Synd att sÄna vÀrldsliga saker ska komma och förstöra för en :(

Snoozade i en halvtimme och sÄ missade jag trÄksubben. HÀr gÄr det undan, vÀrre Àn daytrading!

Haha, har inte sagt nÄgot till frugan Àn :bag: Men om den ska rensas ut en dag sÄ Äker den ut hÀr i trÄden först för samma trevliga pris :)

Förmodligen flippas den igen ganska snart. Är lite rĂ€dd för bĂ„de storleken och neg display men vi fĂ„r se. Bara att stĂ€lla er i kö hĂ€r â˜ș

Den har ju sin charm , men Ă€r den svĂ„rast avlĂ€sta av dom... Den grĂ„ Ă€r bĂ€st skulle jag vilja sĂ€ga 😁
Haha ja, men det blev enklare nĂ€r jag kom pĂ„ att den har en digital klocka och belysning 😂
Har haft den pÄ ett par timmar igÄr kvÀll och under dagen idag sÄ har inte vant mig Àn...
StÄlmod Àr ett alternativ, för jag blir inte riktigt kompis med den som den Àr nu...

Synd att sÄna vÀrldsliga saker ska komma och förstöra för en :(

Haha, har inte sagt nÄgot till frugan Àn :bag: Men om den ska rensas ut en dag sÄ Äker den ut hÀr i trÄden först för samma trevliga pris :)
NÀr den Äker pÄ armen sÄ gÄr den inte att dölja! Lika bra att krypa till korset med en gÄng ELLER flippa omedelbart! Tar du swish?

Han högg vÀl pÄ den @-RI- la ut hÀr i trÄden, inte pÄ K/S.
Precis sĂ„ var det! Den pĂ„ K&S har jag inte varit och petat i. 🙂 NĂ€men, jag tycker att Rangeman Ă€r en djĂ€vligt bra modell med en av de bĂ€sta modulerna och att jag sĂ„lde den var mest för att jag hade (och fortfarande har...) för mĂ„nga klockor i lĂ„dan. Har försökt att minska ned antalet men det gĂ„r sĂ„dĂ€r. Är vĂ€l uppe i 18 st. nu med den hĂ€r. 😯 Försöker ligga pĂ„ max 11. Hm.

Precis sĂ„ var det! Den pĂ„ K&S har jag inte varit och petat i. 🙂 NĂ€men, jag tycker att Rangeman Ă€r en djĂ€vligt bra modell med en av de bĂ€sta modulerna och att jag sĂ„lde den var mest för att jag hade (och fortfarande har...) för mĂ„nga klockor i lĂ„dan. Har försökt att minska ned antalet men det gĂ„r sĂ„dĂ€r. Är vĂ€l uppe i 18 st. nu med den hĂ€r. 😯 Försöker ligga pĂ„ max 11. Hm.

11? Vadan denna lite mÀrkliga begrÀnsning?

11st? Var kommer den siffran ifrĂ„n? :D đŸ€”
Edit: 2a pÄ bollen...

Behövde du inte en "arbetsklocka" nu nĂ€r du skulle fixa badrummet?? Denna Ă€r ju redan bearbetad 😁

Just asbest vÄgar jag inte pilla med. Men sydsidan av taket behöver rensas frÄn mossa sÄ det fÄr sÀkert stÄlisen följa med pÄ :)

Försöker ocksĂ„ att minska ner och spara klockpengar. GĂ„r vĂ€ldigt dĂ„ligt just nu đŸ€Ł

Exakt. Har en klocklÄda med plats för tio klockor och en kan man ju ha pÄ sig. Just nu fyller jag upp lÄdan endast med de seiko jag har.
Köp en till lĂ„da med tio platser istĂ€llet. DĂ„ fattas det ju helt plötsligt tre som behöver införskaffas. 🙂
A8AC369F-9661-4AD5-BC14-98EB7B71A924.gif

Jag vill inte att samlingen ska dra ivĂ€g och bli hur stor som helst för det blir sĂ„ svĂ„rt att anvĂ€nda alla dĂ„. Men som jag brukar sĂ€ga; ambition Ă€r den misslyckades sista halmstrĂ„. 😁
TĂ€nkte bara visa att hĂ€r inne i G-shocktrĂ„den ser vi inte problem, bara lösningar. 😂

SkĂ€mt Ă„sido, förstĂ„r det och det Ă€r ju sunt. Jag har snarlikt antal just nu och borde antagligen flippa nĂ„gra dykare. Men jag Ă€r dĂ„lig pĂ„ det. Har tvĂ„ i princip oanvĂ€nda Orient Ray (blĂ„ och svart) men bĂ€gge Ă€r utan lĂ€nk. SĂ„ jag intalar mig att de tvĂ„ typ inte rĂ€knas 🙄

Tillbaka
Topp