Klart du ska ha en Rangeman!! Inget att hÄlla pÄ KöööööööööööpFan, Àr det nu det Àr dags för mig att testa Rangeman för första gÄngen kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska ha en Rangeman!! Inget att hÄlla pÄ KöööööööööööpFan, Àr det nu det Àr dags för mig att testa Rangeman för första gÄngen kanske?
Kanske. Funderar pÄ en ny bil ocksÄ
Snoozade i en halvtimme och sÄ missade jag trÄksubben. HÀr gÄr det undan, vÀrre Àn daytrading!
Fick precis svar att jag var först pÄ denJag högg som en kobra, ha ha! Har saknat den dÀr sen jag sÄlde min för ett tag sen.
HÀrligt!Fick precis svar att jag var först pÄ den
Och jag var tydligen 2a...Fick precis svar att jag var först pÄ den
Han högg vÀl pÄ den @-RI- la ut hÀr i trÄden, inte pÄ K/S.
Ja sÄklartHan högg vÀl pÄ den @-RI- la ut hÀr i trÄden, inte pÄ K/S.
Jag var med pĂ„ ett hörn medFörmodligen flippas den igen ganska snart. Ăr lite rĂ€dd för bĂ„de storleken och neg display men vi fĂ„r se. Bara att stĂ€lla er i kö hĂ€r
Den har ju sin charm , men Àr den svÄrast avlÀsta av dom... Den grÄ Àr bÀst skulle jag vilja sÀgaHmm, ska man hÄlla pÄ den helsvarta oaken eller flippa? Börjar vela nÀr jag lÀst en del i trÄden
Hmm, ska man hÄlla pÄ den helsvarta oaken eller flippa? Börjar vela nÀr jag lÀst en del i trÄden
Helt klart svÄrlÀst, dÀrför sÄlde jag min. Svart med vita index eller den gröna Àr mina personliga favoriterDen har ju sin charm , men Àr den svÄrast avlÀsta av dom... Den grÄ Àr bÀst skulle jag vilja sÀga
Haha ja, men det blev enklare nÀr jag kom pÄ att den har en digital klocka och belysningDen har ju sin charm , men Àr den svÄrast avlÀsta av dom... Den grÄ Àr bÀst skulle jag vilja sÀga
NÀr den Äker pÄ armen sÄ gÄr den inte att dölja! Lika bra att krypa till korset med en gÄng ELLER flippa omedelbart! Tar du swish?Synd att sÄna vÀrldsliga saker ska komma och förstöra för en
Haha, har inte sagt nÄgot till frugan Àn Men om den ska rensas ut en dag sÄ Äker den ut hÀr i trÄden först för samma trevliga pris
NÀr den Äker pÄ armen sÄ gÄr den inte att dölja! Lika bra att krypa till korset med en gÄng ELLER flippa omedelbart! Tar du swish?
Behövde du inte en "arbetsklocka" nu nÀr du skulle fixa badrummet?? Denna Àr ju redan bearbetadHaha, trÄksuben Àr nog vÀrd en sur blick eller tvÄ Ska rensa ut fyra klockor för att göra plats för den sÄ frugan borde blidkas
Precis sĂ„ var det! Den pĂ„ K&S har jag inte varit och petat i. NĂ€men, jag tycker att Rangeman Ă€r en djĂ€vligt bra modell med en av de bĂ€sta modulerna och att jag sĂ„lde den var mest för att jag hade (och fortfarande har...) för mĂ„nga klockor i lĂ„dan. Har försökt att minska ned antalet men det gĂ„r sĂ„dĂ€r. Ăr vĂ€l uppe i 18 st. nu med den hĂ€r. Försöker ligga pĂ„ max 11. Hm.Han högg vĂ€l pĂ„ den @-RI- la ut hĂ€r i trĂ„den, inte pĂ„ K/S.
Precis sĂ„ var det! Den pĂ„ K&S har jag inte varit och petat i. NĂ€men, jag tycker att Rangeman Ă€r en djĂ€vligt bra modell med en av de bĂ€sta modulerna och att jag sĂ„lde den var mest för att jag hade (och fortfarande har...) för mĂ„nga klockor i lĂ„dan. Har försökt att minska ned antalet men det gĂ„r sĂ„dĂ€r. Ăr vĂ€l uppe i 18 st. nu med den hĂ€r. Försöker ligga pĂ„ max 11. Hm.
11st? Var kommer den siffran ifrĂ„n?Precis sĂ„ var det! Den pĂ„ K&S har jag inte varit och petat i. NĂ€men, jag tycker att Rangeman Ă€r en djĂ€vligt bra modell med en av de bĂ€sta modulerna och att jag sĂ„lde den var mest för att jag hade (och fortfarande har...) för mĂ„nga klockor i lĂ„dan. Har försökt att minska ned antalet men det gĂ„r sĂ„dĂ€r. Ăr vĂ€l uppe i 18 st. nu med den hĂ€r. Försöker ligga pĂ„ max 11. Hm.
11? Vadan denna lite mÀrkliga begrÀnsning?
LÄda för tio och en pÄ armen?11st? Var kommer den siffran ifrÄn?
Edit: 2a pÄ bollen...
Behövde du inte en "arbetsklocka" nu nÀr du skulle fixa badrummet?? Denna Àr ju redan bearbetad
Precis sĂ„ var det! Den pĂ„ K&S har jag inte varit och petat i. NĂ€men, jag tycker att Rangeman Ă€r en djĂ€vligt bra modell med en av de bĂ€sta modulerna och att jag sĂ„lde den var mest för att jag hade (och fortfarande har...) för mĂ„nga klockor i lĂ„dan. Har försökt att minska ned antalet men det gĂ„r sĂ„dĂ€r. Ăr vĂ€l uppe i 18 st. nu med den hĂ€r. Försöker ligga pĂ„ max 11. Hm.
Ja, snowboardgrejer, för nÄgra Är sen. Funkade bra dÄ iaf.Har nÄgon testat bestÀlla frÄn en site som heter blue-tomato? LÄter suspekt pÄ namnet...
Har funkat fint att bestÀlla dÀrifrÄn.Har nÄgon testat bestÀlla frÄn en site som heter blue-tomato? LÄter suspekt pÄ namnet...
Har köpt en G dÀrifrÄn, var inga problem.Har nÄgon testat bestÀlla frÄn en site som heter blue-tomato? LÄter suspekt pÄ namnet...
11? Vadan denna lite mÀrkliga begrÀnsning?
Exakt. Har en klocklÄda med plats för tio klockor och en kan man ju ha pÄ sig. Just nu fyller jag upp lÄdan endast med de seiko jag har.11st? Var kommer den siffran ifrÄn?
Edit: 2a pÄ bollen...
Köp en till lÄda med tio platser istÀllet. DÄ fattas det ju helt plötsligt tre som behöver införskaffas.Exakt. Har en klocklÄda med plats för tio klockor och en kan man ju ha pÄ sig. Just nu fyller jag upp lÄdan endast med de seiko jag har.
Jag vill inte att samlingen ska dra ivÀg och bli hur stor som helst för det blir sÄ svÄrt att anvÀnda alla dÄ. Men som jag brukar sÀga; ambition Àr den misslyckades sista halmstrÄ.Köp en till lÄda med tio platser istÀllet. DÄ fattas det ju helt plötsligt tre som behöver införskaffas.
TÀnkte bara visa att hÀr inne i G-shocktrÄden ser vi inte problem, bara lösningar.Jag vill inte att samlingen ska dra ivÀg och bli hur stor som helst för det blir sÄ svÄrt att anvÀnda alla dÄ. Men som jag brukar sÀga; ambition Àr den misslyckades sista halmstrÄ.