Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har en grymt fin (lÀs mint condition) BMW M2 Black Shadow Edition 2018 som rullat 400 mil. Funderar pÄ att ev. avyttra, kan det vara nÄgot?Kanske. Funderar pÄ en ny bil ocksÄ
Wow! Men har du kvitto pÄ den? (mikrotrÄdshumor)Har en grymt fin (lÀs mint condition) BMW M2 Black Shadow Edition 2018 som rullat 400 mil. Funderar pÄ att ev. avyttra, kan det vara nÄgot?
Helt otroligt.Reservationspris ej uppnÄtt
Man undrar ju om folket som bjuder sÄ högt inte vet hur prisjakt fungerar.
Dom tvÄ kvarvarande ligger fortfarande pÄ 2k dessutomHelt otroligt.
Nja, alltsÄ...uhh... det fixar jag, har egen skrivare i köket.Wow! Men har du kvitto pÄ den? (mikrotrÄdshumor)
Jag kan absolut byta flera ggr. Ofta nĂ€r jag kommer hem efer att ha varit ute sĂ„ byts det.Har en frĂ„ga: Ăr det fler Ă€n jag, att det hĂ€nder att det blir flera klockombyte pĂ„ samma dag?
Blev den hÀr pÄ kvÀllen framför tvn. G-Spike G-7710C-2.
Det Ă€r helt normaltHar en frĂ„ga: Ăr det fler Ă€n jag, att det hĂ€nder att det blir flera klockombyte pĂ„ samma dag?
SjĂ€lvklart!Har en frĂ„ga: Ăr det fler Ă€n jag, att det hĂ€nder att det blir flera klockombyte pĂ„ samma dag?
SjĂ€lvklart! Ibland hĂ€nder det att det blir dubbelpipigt ocksĂ„...Har en frĂ„ga: Ăr det fler Ă€n jag, att det hĂ€nder att det blir flera klockombyte pĂ„ samma dag?
SÄklart, ibland vill man ju hÄlla tvÄ automatare igÄng och har man ingen winder fÄr man ju agera en sÄdan sjÀlvSjÀlvklart! Ibland hÀnder det att det blir dubbelpipigt ocksÄ...
SjÀlvklart! Ibland hÀnder det att det blir dubbelpipigt ocksÄ...
Veckonummret gör mig sugen pÄ en G-7710...
Den hade jag gÀrna köpt av dig men jag Àr inte sÄ sÀker pÄ att min fru tycker att en tredörrars sedan passar vÄr familj sÀrskilt braHar en grymt fin (lÀs mint condition) BMW M2 Black Shadow Edition 2018 som rullat 400 mil. Funderar pÄ att ev. avyttra, kan det vara nÄgot?
Edit: HÀr stÄr den pÄ vinterförvaring.
Jag vet att mitt paket inte kommer fram idag, men stalkar ÀndÄ PostNord-appen som en hök helt övernaivt. Har gott sÀllskap iaf.
Men ungarna hade Àlskat dig Ànnu mer Perfekt att drifta runt i rondellerna med juDen hade jag gÀrna köpt av dig men jag Àr inte sÄ sÀker pÄ att min fru tycker att en tredörrars sedan passar vÄr familj sÀrskilt bra
Men ungarna hade Àlskat dig Ànnu mer Perfekt att drifta runt i rondellerna med ju
NÀr man kört hemma jobb sen i mars vill man inte hem lÀngre...FÄr man gÄ hem snart??
Word!NÀr man kört hemma jobb sen i mars vill man inte hem lÀngre...