• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag tillhör ju den dÀr gruppen som vare sig fÄr eller kan jobba hemifrÄn.. Men kÀnner med er ÀndÄ. Det sociala Àr vÀldans viktigt.
Ja att det Àr vÀldigt viktigt med den sociala biten av arbetsmiljön har jag mÀrkt, men sÄn tur Àr sÄ jobbar sambon ocksÄ hemma sen innan jul sÄ man Ätminstone kan Àta lunch ihop.

TrÄksub
FABBF242-5BB0-457D-B3A5-C58EFBEA1307.jpeg
Jag behöver en sĂ„n hĂ€r, eller en guldsub...eller bĂ„da 💾😃

Jag tog och startade den dÀr trÄden alla pratar om.

On topic: God mÄndag!
91D2C698-DEB6-4267-A466-FB96AF0723A2.jpeg

Saknar ocksÄ den sociala biten. Dock Àr det riktigt gött att slippa 2 timmars pendling varje arbetsdag :)
Ja pendligen Àr det nog ingen som saknar. Jag bor i en mellanstor stad sÄ det Àr ingen big deal för mig. Jag har knappt en timme till jobbet, om jag gÄr. ;)
Det positiva Àr att de fÄ ggr man har ett Àrende till stan sÄ Àr det inga problem att hitta p-plats.

Ja pendligen Àr det nog ingen som saknar. Jag bor i en mellanstor stad sÄ det Àr ingen big deal för mig. Jag har knappt en timme till jobbet, om jag gÄr. ;)
Det positiva Àr att de fÄ ggr man har ett Àrende till stan sÄ Àr det inga problem att hitta p-plats.

Det lÄter ju riktigt gött :D Har cirka tvÄ timmar t/r med kollektivtrafiken sÄ Àr inte megafarligt. Tog bilen förut och dÄ gick det pÄ under timman. TyvÀrr sÄ bygger dom sÄ himla.myclrt i Göteborg samt höjt parkeringsplatserna sÄ det Àr inte vÀrt att ta bilen lÀngre :(

Det lÄter ju riktigt gött :D Har cirka tvÄ timmar t/r med kollektivtrafiken sÄ Àr inte megafarligt. Tog bilen förut och dÄ gick det pÄ under timman. TyvÀrr sÄ bygger dom sÄ himla.myclrt i Göteborg samt höjt parkeringsplatserna sÄ det Àr inte vÀrt att ta bilen lÀngre :(
Åker jag kollektivt tar det ca en timme dörr till dörr. Parkering Ă€r svindyrt hĂ€r med, 80/dag, det finns gratis pendlarparkering men dĂ„ kan jag lika gĂ€rna cykla eller gĂ„ för den ligger halvvĂ€gs. Sist jag kollade kostade garageplats ca 1200/mĂ„n...
TrÀligt att behöva fördela pengar frÄn klockkontot till annat som inte Àr "vÀrt" lika mycket.

Åker jag kollektivt tar det ca en timme dörr till dörr. Parkering Ă€r svindyrt hĂ€r med, 80/dag, det finns gratis pendlarparkering men dĂ„ kan jag lika gĂ€rna cykla eller gĂ„ för den ligger halvvĂ€gs. Sist jag kollade kostade garageplats ca 1200/mĂ„n...
TrÀligt att behöva fördela pengar frÄn klockkontot till annat som inte Àr "vÀrt" lika mycket.
Knappt 10 minuter till jobbet med bil. Inte nĂ„got kollektivt sĂ„ lĂ„ngt ögat nĂ„r nĂ€r jag har mina arbetstider😁
Och ja, jag Ă€r bekvĂ€m av mig och gillar att kunna Ă„ka hemifrĂ„n 05,50 och vara hemma 15,15 igen😃😉

Knappt 10 minuter till jobbet med bil. Inte nĂ„got kollektivt sĂ„ lĂ„ngt ögat nĂ„r nĂ€r jag har mina arbetstider😁
Och ja, jag Ă€r bekvĂ€m av mig och gillar att kunna Ă„ka hemifrĂ„n 05,50 och vara hemma 15,15 igen😃😉
Skönt! Jag har alltid lyckats bo pÄ fel sida stan för mina tidigare jobb. Och om jag flyttat för att ha nÀrmre sÄ har alltid bytt jobb strax efter...

Samma hÀr. Pendlingen Àr skönt att slippa samtidigt som man fasar lite för den dagen nÀr man ska börja igen - tÀnk vad mÄnga timmar som försvinner varje vecka :confused:

Ja det Àr helt galet vad tid som försvinner pÄ pendlingen, Àr ju lagom roligt att trÀngas pÄ tÄg och spÄrvagnar ocksÄ. Riktigt skönt att kunna sova ut och ta sig tid att Àta sin frukost istÀllet för att stressa varje morgon för att hÄlla tider :D

https://www.tradera.com/item/190208...?itm_source=vip&itm_medium=more-from-category SÄg den hÀr pÄ Tradera, Vet nÄgon exakt vilken modell det Àr? Lite synd att det inte Àr original-band med, men tyckte den hÀr var hÀrligt skrikig och funderar pÄ att slÄ till :)

Det Àr en DW-6900, verkar vara rejÀl ihopplock, inte vÀrt de pengarna tycker jag...
HÄller med. Tycker den ser rejÀlt falsk ut Àven om sÄklart vissa av delarna sÀkert Àr original.

Tillbaka
Topp