Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha. I det hĂ€r kaoset har jag knappt hunnit titta pĂ„ den. Men den sitter pĂ„ och kĂ€nns bra. FĂ„r se hur jag vĂ€njer mig med fĂ€rgsĂ€ttningen, oliven Ă€r ju faktiskt lĂ€ckrare. Ăn sĂ„ lĂ€nge kĂ€nns den komplex men det ger sig sĂ€kert. MĂ„nga funktioner! Mission log lĂ„ter coolt. Sekundvisaren som kompass Ă€r ocksĂ„ jĂ€kligt ballt mĂ„ste jag sĂ€ga. FĂ„r Ă„terkomma om ett tag@Crispie man blir ju nyfiken pĂ„ att höra hur du gillar nya Mudmastern
Hoppas du gillar looken med anadigi
Lite större Àn MudmasterFick mig att tÀnka pÄ den hÀr med en noggrannhet pÄ 1 sekund per 1000 Är. Batteritid 36h...
Vet inte om den nÄnsin nÄdde produktion.
Bathys Cesium 133 Atomic Clock Wrist Watch Accurate To A Second Each 1000 Years | aBlogtoWatch
It literally makes zero sense from a marketing standpoint that Hawaiian surfer lifestyle watch brand Bathys Hawaii would suddenly work on developing an atomic clock wristwatch (what you see in this post is a working prototype).www.ablogtowatch.com
TjÄlad bild:
Ja nog har den lite funktioner allt . Just Mission Log kan jag inte sĂ€ga sĂ„ mycket om, dĂ€r förlitar jag mig hellre pĂ„ Garmin Fenix och dess inbyggda GPS och karta.Haha. I det hĂ€r kaoset har jag knappt hunnit titta pĂ„ den. Men den sitter pĂ„ och kĂ€nns bra. FĂ„r se hur jag vĂ€njer mig med fĂ€rgsĂ€ttningen, oliven Ă€r ju faktiskt lĂ€ckrare. Ăn sĂ„ lĂ€nge kĂ€nns den komplex men det ger sig sĂ€kert. MĂ„nga funktioner! Mission log lĂ„ter coolt. Sekundvisaren som kompass Ă€r ocksĂ„ jĂ€kligt ballt mĂ„ste jag sĂ€ga. FĂ„r Ă„terkomma om ett tag
Korrekt, men fortfarande ingen klocka i den bemÀrkelsen att den visar tiden. Det Àr en oscillator helt enkelt, sÄ med den som en del i systemet kan du förmodligen bygga en ganska precis klocka.OsÀker pÄ exakt hir teknologin fungerar men verkar vara kanske det vassaste tidreferens systemet som finns?
Refereras till som âtimepieceâ faktiskt:
Morrison Government Invests in Ultra-High-Precision Sapphire Clock Technology
09 Februari 2021 State-of-the-art low noise and high stability oscillators for use in electronic systems that need the very best signals (im...defense-studies.blogspot.com
Det Àr en annan polering pÄ bandet och boetten.Riktigt bra, Àr det positiv display som Àr skillnaden mot en vanlig guldis?
HoppasEfter ett sÄdant inlÀgg sÄ kommer det alltid en annons.
TĂ€nkte bara sĂ€ga att det strax bara Ă€r 5 timmar kvar av denna dagJag Ă€r vĂ€ldigt nĂ€ra att klicka köööp. Men precis som du sĂ€ger, det tar emot lite. Ăn Ă€r dagen inte slut..
Men dÀr heter det ju inte 'Mission Log'. RÄcoolt.Ja nog har den lite funktioner allt . Just Mission Log kan jag inte sÀga sÄ mycket om, dÀr förlitar jag mig hellre pÄ Garmin Fenix och dess inbyggda GPS och karta.
Nu fÄr jag Àntligen gÄ hem frÄn jobbet för idag... Har bara vart hÀr sen 6 i morse... Imorrn morgon börjar vi vid 5 igen....TÀnkte bara sÀga att det strax bara Àr 5 timmar kvar av denna dag
Kan erkÀnna att nÀr jag köpte den för drygt ett Är sen och kollade Youtube sÄ diggade jag ocksÄ "Mission Log". Black Ops som fan liksomMen dÀr heter det ju inte 'Mission Log'. RÄcoolt.
Kommer aldrig ha nytta av funktionerna men coolt att dom finns. Sundet/sunrise Àr iofs ganska najs. Och termometer. SÄ en del bra saker kan man ju ha den till. Men framförallt cool.
Men vad ni inventerar hela tiden? Trodde man gjorde det typ en gÄng om Äret?Nu fÄr jag Àntligen gÄ hem frÄn jobbet för idag... Har bara vart hÀr sen 6 i morse... Imorrn morgon börjar vi vid 5 igen....
Inventering Ă€r skitOkulâŠâŠ
Men , nu ska jag Äka o hÀmta G iaf
@Crispie man blir ju nyfiken pÄ att höra hur du gillar nya Mudmastern
Hoppas du gillar looken med anadigi
Ska vi köra en virtuell sten-sax-pÄse om vem som gör ett kööööp? Sugen x3..Bra vecka, bara titansquare kvar nu dÄ..
Var förbi igen idag, de har 50% pĂ„ ett flertal stĂ„l-squares! Hade jag inte haft en svart semi-stĂ„lis hade jag haft svĂ„rt att stĂ„ emot...Om nĂ„gon i Gbg-trakten Ă€r pĂ„ jakt efter guld-stĂ„lis: var precis förbi Klockmaster Frölunda Torg. De har just nu 50% rea pĂ„ denna modell. Dessutom fĂ„r man ju chansen att snacka klockor med urmakaren Dennis, kĂ€nd frĂ„n podden âTwo Watch Guysâ
Tack sjÀlvStort tack @Derix, mycket fint skick som utlovat Nu Àr jag glad och nöjd i nÄgra dagar
Vilken idé! Och den som inte köper nu lovar att köpa nÀr det ska flippas?Ska vi köra en virtuell sten-sax-pÄse om vem som gör ett kööööp? Sugen x3..
Fantastiskt vad man gör för att fÄ sitt fix Man kan nÀstan tro att det Àr nÄgot slags beroende..Vilken idé! Och den som inte köper nu lovar att köpa nÀr det ska flippas?
SkÀmt Ä sido, om man köper en sprillans för 15k, vad kan man vÀnta sig att fÄ tillbaka vid försÀljning tro? Typ 10-12k?Fantastiskt vad man gör för att fÄ sitt fix Man kan nÀstan tro att det Àr nÄgot slags beroende..
10-12 lÄter rimligt. För 10 gÄr den snabbt, 12 fÄr du vÀnta ett tag.SkÀmt Ä sido, om man köper en sprillans för 15k, vad kan man vÀnta sig att fÄ tillbaka vid försÀljning tro? Typ 10-12k?
Blev en riktigt bra modCamo-King in action!
SkÀmt Ä sido, om man köper en sprillans för 15k, vad kan man vÀnta sig att fÄ tillbaka vid försÀljning tro? Typ 10-12k?
Jag köpte min i andra hand HÀr pÄ forumet för 12 papp. Skulle nog vÄga pÄstÄ att den var i nyskick faktiskt. Den billigaste har vÀl gÄtt för 10 tror jag.10-12 lÄter rimligt. För 10 gÄr den snabbt, 12 fÄr du vÀnta ett tag.
Ja. Lite roligare sÄhÀr Àn med svart plast. Och har man köpstopp av klockor fÄr man istÀllet köpa tillbehörBlev en riktigt bra mod