Hade Camon tidigare, hÀftigt pÄ sitt sÀtt men föredrar den svarta med guldiga detaljer.Har inte du haft en titansquare förut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade Camon tidigare, hÀftigt pÄ sitt sÀtt men föredrar den svarta med guldiga detaljer.Har inte du haft en titansquare förut?
Ja - och positiv display vilket alltid Àr positivt!Hade Camon tidigare, hÀftigt pÄ sitt sÀtt men föredrar den svarta med guldiga detaljer.
Om du lovar att köpa den av mig efter en vecka nÀr jag fÄr för mig att köpa annan GJa - och positiv display vilket alltid Àr positivt!
Ps. KĂP
Flexa ut eller i vÀrsta fall ta semester! Kan ju sÀga upp sig och gÄ pÄ dagen.....Hoppas man fÄr komma frÄn jobbet innan dom hinner stÀnga utlÀmningen ikvÀll
Tanken har slagit mig mer Àn en gÄng... Kanske dÀrför jag fick veta att jag har samarbetssvÄrigheter pÄ lönesamtaletFlexa ut eller i vÀrsta fall ta semester! Kan ju sÀga upp sig och gÄ pÄ dagen.....
Ser jÀkligt bökig ut att ha med sig bara...Multiband, GPS och atomurs appar i all Àra, man kanske ÀndÄ borde uppgradera till nÄgon mer exakt tidsreferens? En Cryoclock kanske?
NÀ, vafan. Nu drar jag till ombudet. Kan ju inte sitta hÀr hemma och jobba som en annan idiot. Den har redan legat i tvÄ timmar
Hoppas man fÄr komma frÄn jobbet innan dom hinner stÀnga utlÀmningen ikvÀll
Har iofs inte fÄtt klagomÄl pÄ just det, men vem fan vill behöva jobba med andra?? Jag jobbar helst sjÀlv! Men ibland mÄste man tyvÀrr beblanda sig pöbbeln (mina arbetskamrater )Tanken har slagit mig mer Àn en gÄng... Kanske dÀrför jag fick veta att jag har samarbetssvÄrigheter pÄ lönesamtalet
Samma hÀr. och det Àr cheferna som anser att jag har dom dÀr problemen. För att jag inte gör som dom vill och dessutom kan mer Àn dom om det vi jobbar medHar iofs inte fÄtt klagomÄl pÄ just det, men vem fan vill behöva jobba med andra?? Jag jobbar helst sjÀlv! Men ibland mÄste man tyvÀrr beblanda sig pöbbeln (mina arbetskamrater )
"SÀljes: G-Shock StÄlis + Volvo V70"Jag vill ocksÄ ha paket! PostMord har inte bemödat sig att uppdatera paketets resa
Borde ha kört F2F med @Derix sÄ kunde vi passat pÄ att ha en skrotbilstrÀff ocksÄ
Jag slipper jobba med cheferna (fast min chef Àr bra) men har en del arbetskamrater jag gÀrna slipper! Sen sÄ kan man ju Àndra dagen mer om man jobbar sjÀlv, typ skita i frukost o ta lÀngre lunch o sÄ (jobbar som serviceelektriker, fast uteslutande med fiber/data)Samma hÀr. och det Àr cheferna som anser att jag har dom dÀr problemen. För att jag inte gör som dom vill och dessutom kan mer Àn dom om det vi jobbar med
Ăr det nu du sĂ€tter mini uppe pĂ„ backen och kastar dig ivĂ€g i pulkan sjĂ€lv??Hann hĂ€mta ut men har inte hunnit bekanta mig Ă€n. En jĂ€vla kollega som skulle ha möte. Nu blir det pulkahĂ€mtning av lilla virvelvinden sĂ„ jag fĂ„r pilla pĂ„ klockan nĂ€r hon somnat.
Du fÄr skicka med Vovlon som bonus vid nÀsta G-affÀr"SÀljes: G-Shock StÄlis + Volvo V70"
Ăr det nu du sĂ€tter mini uppe pĂ„ backen och kastar dig ivĂ€g i pulkan sjĂ€lv??
NÀ.NÄgon hÀr kanske sitter pÄ en. SÀÀÀÀÀlj
Kommer aldrig att sÀlja denna!Mycket pengar för en square Àven om den Àr i titan och har safirglas. Av alla metal squares sÄ gillar jag "guld" versionen mest. Jag Àr sÀkert rÀtt ensam om det
Efter ett sÄdant inlÀgg sÄ kommer det alltid en annons.Kommer aldrig att sÀlja denna!
Nope, letade lÀnge efter 35-Ärs guldet.Efter ett sÄdant inlÀgg sÄ kommer det alltid en annons.
Mycket bra! Fast det dÀr Àr ju ingen klocka som anger tiden.Multiband, GPS och atomurs appar i all Àra, man kanske ÀndÄ borde uppgradera till nÄgon mer exakt tidsreferens? En Cryoclock kanske?
Riktigt bra, Àr det positiv display som Àr skillnaden mot en vanlig guldis?Nope, letade lÀnge efter 35-Ärs guldet.
SĂ„ denna kommer att stanna!
Fi fan! Det dÀr var rutinerat! I am impressed
Jag har alltid undrat om den dÀr inte hade blivit riktigt snygg med en positiv display!Ny square utplockad idag
OsÀker pÄ exakt hir teknologin fungerar men verkar vara kanske det vassaste tidreferens systemet som finns?Mycket bra! Fast det dÀr Àr ju ingen klocka som anger tiden.
Allt som behövs Àr en tillÀggsmodul som kan sÀnda ut multiband 6-signaler sen Àr man hemma! VÀrlden kan gÄ under men mina G-shock kommer alltid visa rÀtt tid.OsÀker pÄ exakt hir teknologin fungerar men verkar vara kanske det vassaste tidreferens systemet som finns?
Refereras till som âtimepieceâ faktiskt:
Morrison Government Invests in Ultra-High-Precision Sapphire Clock Technology
09 Februari 2021 State-of-the-art low noise and high stability oscillators for use in electronic systems that need the very best signals (im...defense-studies.blogspot.com
Fick mig att tÀnka pÄ den hÀr med en noggrannhet pÄ 1 sekund per 1000 Är. Batteritid 36h...Multiband, GPS och atomurs appar i all Àra, man kanske ÀndÄ borde uppgradera till nÄgon mer exakt tidsreferens? En Cryoclock kanske?
Bathys, ja jösses, det var ett âroligtâ mĂ€rke pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt.Fick mig att tĂ€nka pĂ„ den hĂ€r med en noggrannhet pĂ„ 1 sekund per 1000 Ă„r. Batteritid 36h...
Vet inte om den nÄnsin nÄdde produktion.
Bathys Cesium 133 Atomic Clock Wrist Watch Accurate To A Second Each 1000 Years | aBlogtoWatch
It literally makes zero sense from a marketing standpoint that Hawaiian surfer lifestyle watch brand Bathys Hawaii would suddenly work on developing an atomic clock wristwatch (what you see in this post is a working prototype).www.ablogtowatch.com
TjÄlad bild: