Alla har lasterJa, ibland undrar man ju varför man inte kan vara normal och nöja sig med en klocka
Klockor Àr rÀtt harmlöst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alla har lasterJa, ibland undrar man ju varför man inte kan vara normal och nöja sig med en klocka
Kom en Seiko igÄr och en Square idag. Jag Àr en sinande bÀckMin stÄlis kan flytta hem till dig sÄ behöver jag inte fÄ sÄ dÄligt samvete
VÄgar man frÄga vilken Seiko (OT i know...)Kom en Seiko igÄr och en Square idag. Jag Àr en sinande bÀck
Alla har laster
Klockor Àr rÀtt harmlöst.
Du fÄr posta en G-shock direkt efter! Och sÄ skriver jag en massa G G G G G sÄ kanske det gÄr bra?VÄgar man frÄga vilken Seiko (OT i know...)
JÀkligt fin.... inte G-fin men bra nÀra!Du fÄr posta en G-shock direkt efter! Och sÄ skriver jag G G G G G sÄ kanske det gÄr bra?
En 5 Gaara Limited. Tyckte var annorlunda med riktigt ball tavla. Har inget intresse av Manga eller dylikt, bara intresse för snygg klocka.
Kika i SeikotrÄden för bilder (tror jag lyckats lÀnka):
Gaara
Kinesiska tecken pÄ klockan stÄr för kÀrlek. (ifall du inte visste)Du fÄr posta en G-shock direkt efter! Och sÄ skriver jag G G G G G sÄ kanske det gÄr bra?
En 5 Gaara Limited. Tyckte var annorlunda med riktigt ball tavla. Har inget intresse av Manga eller dylikt, bara intresse för snygg klocka.
Kika i SeikotrÄden för bilder (tror jag lyckats lÀnka):
Gaara
- Det Àr helt klart dags för en MetalSquare i Titan!Dricker kaffe och Àr fortsatt sugen pÄ titan..
Paketöppning pÄ kvÀllskvisten idag. Nu j-vlar snackar vi! Stor, tung, mÀktigt och alldeles för manlig för mig men shit vad jag gillar den Jösses vad lÄngt band den har, borde man klippa lite eller?
Den Àr riktigt fin. Men inte ska du vÀl klippa bandet. DÄ tappar du ju möjligheten att ha den utanpÄ dykardrÀktenPaketöppning pÄ kvÀllskvisten idag. Nu j-vlar snackar vi! Stor, tung, mÀktigt och alldeles för manlig för mig men shit vad jag gillar den Jösses vad lÄngt band den har, borde man klippa lite eller?
Seiko Àr vÀl ÀndÄ automatarnas GJÀkligt fin.... inte G-fin men bra nÀra!
NÄgon som kan vara bulvan och köpa den Ät mig? Har inte hoppat pÄ facebook flugan.
Inte klippa nĂ„tt! LĂ„t den vara som den Ă€r! Ăr ju en del av charmenPaketöppning pĂ„ kvĂ€llskvisten idag. Nu j-vlar snackar vi! Stor, tung, mĂ€ktigt och alldeles för manlig för mig men shit vad jag gillar den Jösses vad lĂ„ngt band den har, borde man klippa lite eller?
SÄ mycket visste jagKinesiska tecken pÄ klockan stÄr för kÀrlek. (ifall du inte visste)
Min tes hÄller, alla som hÀnger pÄ Klocksnack Àr maniska samlare! Vi har Àntligen hittat ett lÀmpligt intresse att kanalisera vÄr samlarenergi (och pengar) iMjo, var kraftigt tvspelsberoende under mÄnga Är. TyvÀrr krÀver den lasten mycket utrymme
Jag har lÀst lite dÀr i minimalisttrÄden och Àven i andra delar som intresserar mig, som bostadsbubblor och pengartrÄden.Min tes hÄller, alla som hÀnger pÄ Klocksnack Àr maniska samlare! Vi har Àntligen hittat ett lÀmpligt intresse att kanalisera vÄr samlarenergi (och pengar) i
Mer folk till minimalist-trÄden
Det Àr nÄgra sÀrskilda individer pÄ det hÀr forumet som har en förmÄga att förbittra de trevligaste av trÄdar. Skönt att ingen av dem rockar G-ShockJag har lÀst lite dÀr i minimalisttrÄden och Àven i andra delar som intresserar mig, som bostadsbubblor och pengartrÄden.
Det slutar alltid med att jag kommer tillbaka hit ganska omgÄende i tryggheten. Den hÄrda stÀmningen och attityden i andra delar hÀr, Àr anledningen till att jag egentligen vill undvika internetforum i stort.
Nog för att vi har dom tuffaste klockorna hÀr pÄ gshock-avdelningen men ocksÄ den mest mjuka attityden mot varandra
Min tes hÄller, alla som hÀnger pÄ Klocksnack Àr maniska samlare! Vi har Àntligen hittat ett lÀmpligt intresse att kanalisera vÄr samlarenergi (och pengar) i
Mer folk till minimalist-trÄden
VÀlkommen till froggie-klubben. Stabilare pjÀs Àr svÄrt att hitta.
Nej, klipp inte bandet. Doppa Ànden pÄ bandet i sjudande vatten, lÄt gummit mjukna upp lite, och forma den genom att vika ihop Ànden pÄ flÀrpen - lite sÄdÀr lagom - sÄ kommer den inte lÀngre att sticka ut sÄ dÀr.
Gött tips, det ska jag testa! Man vill ju sÄklart inte bli stÄendes med dykardrÀkten pÄ och en groda som plötsligt inte nÄr runt armenDen Àr riktigt fin. Men inte ska du vÀl klippa bandet. DÄ tappar du ju möjligheten att ha den utanpÄ dykardrÀkten
Ănskar att jag kunde intressera mig för tv spel, det Ă€r en rĂ€tt skön avkoppling. Tony Hawk 1+2 och NBA Ă€r tyvĂ€rr de enda tvĂ„ spel som jag fastnat för. Tar gĂ€rna tips pĂ„ spel av typen kluriga Ă€ventyrMjo, var kraftigt tvspelsberoende under mĂ„nga Ă„r. TyvĂ€rr krĂ€ver den lasten mycket utrymme
Verkligen superfin! Köptes den ny? Ser sÄ ut iafPaketöppning pÄ kvÀllskvisten idag. Nu j-vlar snackar vi! Stor, tung, mÀktigt och alldeles för manlig för mig men shit vad jag gillar den Jösses vad lÄngt band den har, borde man klippa lite eller?
Ănskar att jag kunde intressera mig för tv spel, det Ă€r en rĂ€tt skön avkoppling. Tony Hawk 1+2 och NBA Ă€r tyvĂ€rr de enda tvĂ„ spel som jag fastnat för. Tar gĂ€rna tips pĂ„ spel av typen kluriga Ă€ventyr
Nej, den kommer frĂ„n en forummedlem. Den har helt nya âklĂ€derâ, dĂ€rav ser den ut att vara i nĂ€ra nyskickVerkligen superfin! Köptes den ny? Ser sĂ„ ut iaf
Bra val! BÀsta frogman tycker jag. Gillar den bÀttre Àn Antarctic frog. Klipp inte bandet!!Paketöppning pÄ kvÀllskvisten idag. Nu j-vlar snackar vi! Stor, tung, mÀktigt och alldeles för manlig för mig men shit vad jag gillar den Jösses vad lÄngt band den har, borde man klippa lite eller?
DÄ skulle du prova att hÄlla pÄ med bilar och motorcyklarMjo, var kraftigt tvspelsberoende under mÄnga Är. TyvÀrr krÀver den lasten mycket utrymme
Den fĂ„r bli en âCAN NOTâ pĂ„ denDilemma...
JÀkla snyggt med den orangea texten mot det svartaYessss Àntligen pÄ High. NÀstan tappat hoppet efter sÄ mÄnga timmar.