• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Alla har laster :)
Klockor Ă€r rĂ€tt harmlöst. đŸ„°

Mjo, var kraftigt tvspelsberoende under mĂ„nga Ă„r. TyvĂ€rr krĂ€ver den lasten mycket utrymme 😅

IMG_20200223_172216.jpg

VÄgar man frÄga vilken Seiko (OT i know...)
Du fĂ„r posta en G-shock direkt efter! Och sĂ„ skriver jag en massa G G G G G sĂ„ kanske det gĂ„r bra? 🙄
En 5 Gaara Limited. Tyckte den var annorlunda med riktigt ball tavla. Har inget intresse av Manga eller dylikt, bara intresse för snygg klocka.
Kika i SeikotrÄden för bilder (tror jag lyckats lÀnka):
Gaara

Senast Àndrad:
Du fĂ„r posta en G-shock direkt efter! Och sĂ„ skriver jag G G G G G sĂ„ kanske det gĂ„r bra? 🙄
En 5 Gaara Limited. Tyckte var annorlunda med riktigt ball tavla. Har inget intresse av Manga eller dylikt, bara intresse för snygg klocka.
Gaara
JÀkligt fin.... inte G-fin men bra nÀra!

Du fĂ„r posta en G-shock direkt efter! Och sĂ„ skriver jag G G G G G sĂ„ kanske det gĂ„r bra? 🙄
En 5 Gaara Limited. Tyckte var annorlunda med riktigt ball tavla. Har inget intresse av Manga eller dylikt, bara intresse för snygg klocka.
Gaara
Kinesiska tecken pÄ klockan stÄr för kÀrlek. (ifall du inte visste) ;)

Paketöppning pĂ„ kvĂ€llskvisten idag. Nu j-vlar snackar vi! Stor, tung, mĂ€ktigt och alldeles för manlig för mig men shit vad jag gillar denđŸ€© 🐾 Jösses vad lĂ„ngt band den har, borde man klippa lite eller?
85033491-5FDD-45C2-BBAD-9025B2E2D227.jpeg

VÀlkommen till froggie-klubben. :) Stabilare pjÀs Àr svÄrt att hitta.
Nej, klipp inte bandet. Doppa Ànden pÄ bandet i sjudande vatten, lÄt gummit mjukna upp lite, och forma den genom att vika ihop Ànden pÄ flÀrpen - lite sÄdÀr lagom - sÄ kommer den inte lÀngre att sticka ut sÄ dÀr.

Paketöppning pĂ„ kvĂ€llskvisten idag. Nu j-vlar snackar vi! Stor, tung, mĂ€ktigt och alldeles för manlig för mig men shit vad jag gillar denđŸ€© 🐾 Jösses vad lĂ„ngt band den har, borde man klippa lite eller?
Den Ă€r riktigt fin. Men inte ska du vĂ€l klippa bandet. DĂ„ tappar du ju möjligheten att ha den utanpĂ„ dykardrĂ€kten đŸ’Ș

NÄgon som kan vara bulvan och köpa den Ät mig? Har inte hoppat pÄ facebook flugan.

Inte klippa nĂ„tt! LĂ„t den vara som den Ă€r! Är ju en del av charmen

Min tes hĂ„ller, alla som hĂ€nger pĂ„ Klocksnack Ă€r maniska samlare! Vi har Ă€ntligen hittat ett lĂ€mpligt intresse att kanalisera vĂ„r samlarenergi (och pengar) i 😁

Mer folk till minimalist-trÄden :bag:
Jag har lÀst lite dÀr i minimalisttrÄden och Àven i andra delar som intresserar mig, som bostadsbubblor och pengartrÄden.

Det slutar alltid med att jag kommer tillbaka hit ganska omgÄende i tryggheten. Den hÄrda stÀmningen och attityden i andra delar hÀr, Àr anledningen till att jag egentligen vill undvika internetforum i stort.

Nog för att vi har dom tuffaste klockorna hĂ€r pĂ„ gshock-avdelningen men ocksĂ„ den mest mjuka attityden mot varandra 😍😄😁

Jag har lÀst lite dÀr i minimalisttrÄden och Àven i andra delar som intresserar mig, som bostadsbubblor och pengartrÄden.

Det slutar alltid med att jag kommer tillbaka hit ganska omgÄende i tryggheten. Den hÄrda stÀmningen och attityden i andra delar hÀr, Àr anledningen till att jag egentligen vill undvika internetforum i stort.

Nog för att vi har dom tuffaste klockorna hĂ€r pĂ„ gshock-avdelningen men ocksĂ„ den mest mjuka attityden mot varandra 😍😄😁
Det Àr nÄgra sÀrskilda individer pÄ det hÀr forumet som har en förmÄga att förbittra de trevligaste av trÄdar. Skönt att ingen av dem rockar G-Shock :woot:

Min tes hĂ„ller, alla som hĂ€nger pĂ„ Klocksnack Ă€r maniska samlare! Vi har Ă€ntligen hittat ett lĂ€mpligt intresse att kanalisera vĂ„r samlarenergi (och pengar) i 😁

Mer folk till minimalist-trÄden :bag:

Ja det stĂ€mmer bra! Frugan Ă€r glad att jag har ett rum som jag kan slĂ€nga in allt mitt "skrĂ€p" (đŸ€Ł) sĂ„ att hon slipper se det 😃

VÀlkommen till froggie-klubben. :) Stabilare pjÀs Àr svÄrt att hitta.
Nej, klipp inte bandet. Doppa Ànden pÄ bandet i sjudande vatten, lÄt gummit mjukna upp lite, och forma den genom att vika ihop Ànden pÄ flÀrpen - lite sÄdÀr lagom - sÄ kommer den inte lÀngre att sticka ut sÄ dÀr.

Den Ă€r riktigt fin. Men inte ska du vĂ€l klippa bandet. DĂ„ tappar du ju möjligheten att ha den utanpĂ„ dykardrĂ€kten đŸ’Ș
Gött tips, det ska jag testa! Man vill ju sĂ„klart inte bli stĂ„endes med dykardrĂ€kten pĂ„ och en groda som plötsligt inte nĂ„r runt armen 😅

Önskar att jag kunde intressera mig för tv spel, det Ă€r en rĂ€tt skön avkoppling. Tony Hawk 1+2 och NBA Ă€r tyvĂ€rr de enda tvĂ„ spel som jag fastnat för. Tar gĂ€rna tips pĂ„ spel av typen kluriga Ă€ventyr

Om man fastnar i ett spel sÄ gÄr tiden vÀldigt fort. Nu nÀr jag Àr Àldre sÄ Àr det sÀllan jag fÄr den kÀnslan utan det mesta kÀnns ganska "meh". Uncharted spelen Àr riktigt roliga Àventyrsspel som jag gladeligen kan rekommendera, samtliga fyra spelen Àr riktigt bra :)

Tillbaka
Topp