Vilken kÀrlek det Àr i trÄden. Utan tvekan den bÀste pÄ KS
![Folded hands :pray: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64f.png)
![Raising hands :raised_hands: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64c.png)
![Red heart :heart: â€ïž](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
![Partying face :partying_face: đ„ł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken kÀrlek det Àr i trÄden. Utan tvekan den bÀste pÄ KS
Jobbar du av ett straff?G-Shock lÀmpar ju sig nÀr man har jobb pÄ ett fÀngelse en tid framöver
![]()
Inte illa, gillar allt med den modulen förutom adjustknappen. Ser faktiskt inte sÄ stor vinst med multiband (bor i norra sverige) eller solar (bor i norra sverige)Vilken kÀrlek det Àr i trÄden. Utan tvekan den bÀste pÄ KS. Jag fÄr ta och bjuda pÄ en bild
.
![]()
Den duger absolut i krig men jag hade gÀrna haft Solar pÄ den bara för attJobbar du av ett straff?
Inte illa, gillar allt med den modulen förutom adjustknappen. Ser faktiskt inte sÄ stor vinst med multiband (bor i norra sverige) eller solar (bor i norra sverige)![]()
Nej fanJobbar du av ett straff?
Inte illa, gillar allt med den modulen förutom adjustknappen. Ser faktiskt inte sÄ stor vinst med multiband (bor i norra sverige) eller solar (bor i norra sverige)![]()
A fifan enda gÄngen jag vill sitta dÀr Àr om jag behöver bajsa.BÀst du hÄller dig pÄ fötterna nÀr du jobbar annars finns det risk för att du sitter pÄ kÄken...![]()
Ska fan hÄlla utkik!Flippas stÄlisar till höger och vÀnster i trÄden sÄ Àr bara att hÄlla utkik![]()
Haha ja bara nio fler i lÄdan. Hade ambition pÄ 12 men nÄja.Bara 9??![]()
![]()
![]()
Kul med bullbar! Funderar pÄ skaffa en till min Rangeman.GW-B5600BC mod
![]()
à hh neeej! Du fÄr sluta visa den dÀr.Idag rockar vi MR-G
![]()
LÄter ju kanon! Jag skickar PM!Jag kan eventuellt hjÀlpa dig att bli av med en klocka, har du nÄgon screwback i samlingen som du vill bli av med sÄ kan du PM:a förslag. Hel-, halv stÄlis eller en med resin bezel spelar mindre roll.
Neeeej, inte igen.Funderar pÄ att bli OWG
![]()
Riktigt cool den dÀr!Lite ovant att gÄ tillbaka till mindre G-shocks men denna "tech camo" square Àr rÀtt cool faktiskt.
![]()
Med bullbars, det ser riktigt tufft ut tycker jag!GW-B5600BC mod
![]()
Annars sÄg det rÀtt bekvÀmt ut i den madrasserade cellenNej fan
Det gamla ska byggas ut.
Ăr det en stĂ„lsquare du ska ha? Annars finns det en hel del ute pĂ„ annons. Bland annat denna nedan. Funderar ocksĂ„ pĂ„ att flippa min GW-M5610 som har ett uppgraderat mjukt gw-5600 band. PMa om du Ă€r intresserad.Jag mĂ„ste ju ha en G-shock nu... helvete
Du fÄr ju liksom visa vad et Àr för innehÄll vetja!!Damp ner en ny G-Shock i brevlÄdan idag. Detta Àr ett farligt trÀsk att hamna i!
![]()
Riktigt fin, Àr displayen lite Ät det gröna hÄllet eller Àr det en synvilla?Lite ovant att gÄ tillbaka till mindre G-shocks men denna "tech camo" square Àr rÀtt cool faktiskt.
![]()
Det lÀr vÀl vara en g-shock?Du fÄr ju liksom visa vad et Àr för innehÄll vetja!!![]()
Ăr det en stĂ„lsquare du ska ha? Annars finns det en hel del ute pĂ„ annons. Bland annat denna nedan. Funderar ocksĂ„ pĂ„ att flippa min GW-M5610 som har ett uppgraderat mjukt gw-5600 band. PMa om du Ă€r intresserad.
![]()
Verkligen. Men ibland undrar man varför det inte bara stannade dÀr. Hur kan man vilja ha nÄgot mer Àn det?GW-M5610 Àr en riktigt bra inkörsport till tyngre grejer![]()
Nej ingen grön display. Det Àr nog reflektioner frÄn den gröna bezelramen.Riktigt fin, Àr displayen lite Ät det gröna hÄllet eller Àr det en synvilla?
Fake?Annat tips:
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com