• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@livinl0ud nÀr vi vÀl lyckats fÄ tillbaka dig i G-shockvÀrmen igen, dÀr du hör hemma. :)
again.gif
Vilken kĂ€rlek det Ă€r i trĂ„den. Utan tvekan den bĂ€ste pĂ„ KS đŸ™đŸ™Œâ€ïž. Jag fĂ„r ta och bjuda pĂ„ en bild đŸ„ł.
361E2680-3CCA-4777-BD31-40C7C44B18C6.jpeg

G-Shock lĂ€mpar ju sig nĂ€r man har jobb pĂ„ ett fĂ€ngelse en tid framöver 😄
48454E39-B29A-48E7-8939-42DDBC24708C.jpeg
Jobbar du av ett straff?
Vilken kĂ€rlek det Ă€r i trĂ„den. Utan tvekan den bĂ€ste pĂ„ KS đŸ™đŸ™Œâ€ïž. Jag fĂ„r ta och bjuda pĂ„ en bild đŸ„ł.
361E2680-3CCA-4777-BD31-40C7C44B18C6.jpeg
Inte illa, gillar allt med den modulen förutom adjustknappen. Ser faktiskt inte sĂ„ stor vinst med multiband (bor i norra sverige) eller solar (bor i norra sverige) 😁

Åhh neeej! Du fĂ„r sluta visa den dĂ€r. 😍
Jag kan eventuellt hjÀlpa dig att bli av med en klocka, har du nÄgon screwback i samlingen som du vill bli av med sÄ kan du PM:a förslag. Hel-, halv stÄlis eller en med resin bezel spelar mindre roll.
LĂ„ter ju kanon! Jag skickar PM! 🙏😍
Funderar pÄ att bli OWG
158BDA60-5591-4F7F-9E93-BB1A09CF0C55.jpeg
Neeeej, inte igen. 🙈🙉â˜ș
Lite ovant att gĂ„ tillbaka till mindre G-shocks men denna "tech camo" square Ă€r rĂ€tt cool faktiskt. 😎
PXL_20210211_122129726.MP-01.jpeg
Riktigt cool den dĂ€r! 😊
Med bullbars, det ser riktigt tufft ut tycker jag! đŸ€—

Tips Rangeman pÄ marketplace:

Bra pris och med extra bezel och band.

Hade jag inte haft sÄ klena handleder hade jag huggit den direkt.

Annat tips:

Fake?
Bara 2 bokstÀver för dag, batteriet Àr LMH samtidigt, shock absorber texten skum, ingen i listan med den fÀrgsÀttningen.

Tillbaka
Topp