Jag vet hur du kan stilla det suget, den finns vÀl fortfarande i lager.Dricker kaffe och Àr fortsatt sugen pÄ titan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet hur du kan stilla det suget, den finns vÀl fortfarande i lager.Dricker kaffe och Àr fortsatt sugen pÄ titan..
Haha, sjÀlvklart ska jag det!Du fÄr ju liksom visa vad et Àr för innehÄll vetja!!
NÄgon som kan vara bulvan och köpa den Ät mig? Har inte hoppat pÄ facebook flugan.Tips Rangeman pÄ marketplace:
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
Bra pris och med extra bezel och band.
Hade jag inte haft sÄ klena handleder hade jag huggit den direkt.
Min stÄlis kan flytta hem till dig sÄ behöver jag inte fÄ sÄ dÄligt samveteJag vet hur du kan stilla det suget, den finns vÀl fortfarande i lager.
Jag har slÀppt titanen lite och klickade köp pÄ en annan G i typ samma prisklass idagDricker kaffe och Àr fortsatt sugen pÄ titan..
MT-G med andra ord? SpÀnnande!Jag har slÀppt titanen lite och klickade köp pÄ en annan G i typ samma prisklass idag
Nej, men nu fÄr man inte gissa mer! TÀnkte försöka lÄta det bli en överraskningMT-G med andra ord? SpÀnnande!
Det var med den det började sisÄdÀr 35 Gs senGW 5600 pÄ lÀnk. Smutt.
Kopia. Redan anmÀlt den...Fake?
Bara 2 bokstÀver för dag, batteriet Àr LMH samtidigt, shock absorber texten skum, ingen i listan med den fÀrgsÀttningen.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
StÀmmer, sÄ Àr det med rekNu sitter jag hÀr lite snopen.
Ăr hemma med lite snuva och gĂ„r dĂ€rför inte ut sĂ„ min fru tog bilen in till stan för att hĂ€mta ut tvĂ„ försĂ€ndelser som anlĂ€nt och samtidigt passa pĂ„ att helghandla.
Men hon fick bara ut den ena försÀndelsen trots att hon hade mitt leg. med aig. De sa att en pÄskriven avi med min underskrift mÄste vara med. Avin har ju inte ens kommit Àn men försÀndelsen ligger ju pÄ plats vilket man ser om man söker pÄ rek. numret. Vad besviken jag blev.
SÄ nu mÄste grodan ligga hos ombudet till avin dyker upp.
Har iaf fÄtt ett annat paket att trösta mig med och det gick snabbt. PÄ en dag.
Ska öppna och kika.
Samma hÀr, anvÀnder inte heller fb. Ibland kÀnner man sig lite lÄst.NÄgon som kan vara bulvan och köpa den Ät mig? Har inte hoppat pÄ facebook flugan.
Tredje gÄngen idag, vilken tortyr.
Har aldrig behövt invÀnta avin förut. Alltid funkat bra att visa upp mobilen och sen skriver de ut ett papper som man skrivit pÄ. Men men, den som vÀntar... vÀntar alltid för lÀnge eller vad man brukar sÀga.StÀmmer, sÄ Àr det med rek
Precis, men det Àr du sjÀlv som mÄste signera, rÀcker inte med att skicka ett ombud. SÄ vill jag minnas att det funkar, kan ha felSamma hÀr, anvÀnder inte heller fb. Ibland kÀnner man sig lite lÄst.
Tredje gÄngen idag, vilken tortyr.
Har aldrig behövt invÀnta avin förut. Alltid funkat bra att visa upp mobilen och sen skriver de ut ett papper som man skrivit pÄ. Men men, den som vÀntar... vÀntar alltid för lÀnge eller vad man brukar sÀga.
Ăr det en stĂ„lsquare du ska ha? Annars finns det en hel del ute pĂ„ annons. Bland annat denna nedan. Funderar ocksĂ„ pĂ„ att flippa min GW-M5610 som har ett uppgraderat mjukt gw-5600 band. PMa om du Ă€r intresserad.
DÄ Àr det bara att börja köpa och testa runt lite!Tror nog det Àr stÄlsquare jag Àr ute efter. Det Àr nytt vatten o simma i för mig sÄ kÀnner mig rÀtt vilsen just nu
Riktigt gött medans de andra gÄr ute o fryserAnnars sÄg det rÀtt bekvÀmt ut i den madrasserade cellen
Riktigt gött medans de andra gÄr ute o fryser nAnnars sÄg det rÀtt bekvÀmt ut i den madrasserade cellen
Oj, tittade inte sÄ noga. Sorry, bra att nÄgon Àr vaken.Fake?
Bara 2 bokstÀver för dag, batteriet Àr LMH samtidigt, shock absorber texten skum, ingen i listan med den fÀrgsÀttningen.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Ja. Tog svinlÄng tid för mig att ladda min trÄksub ocksÄ. Mer Àn ett dygn.Laddningen av semistÄlisen gÄr riktigt segt. Har haft den pÄ laddning i ca ett dygn nu och den har bara gÄtt frÄn low till ungefÀr 75 %. Ingen snabbladdning precis.
FÄr man frÄga var man fÄr tag i en sÄn klocka, finns det pÄ nÄgon svensk sida?Haha, sjÀlvklart ska jag det!
InnehÄllet va inget mindre Àn en GW-6900! Har blivit totalt förÀlskad i denna modellen efter att jag köpte min DW-6900 Mayer och tÀnkte att det vore kul att testa funktioner som Multiband 6 och Tough Solar.
Har inte hunnit ha klockan pÄ armen mer Àn en kort stund, men min första kÀnsla Àr den perfekta klockan. JÀmfört med min DW sÄ kÀnns denna lite mer vÀlbyggd och kompakt. Det Àr smÄ skillnader nÀstan överallt och mestadels till det bÀttre. De saker som jag lagt mÀrke till Àn sÄ lÀnge Àr:
- Det finns inget "glapp" mellan boetten och bandet som det finns pÄ min DW
- Bandet smalnar av till att bli 1 mm smalare
- Bandet Àr lite smalare och mjukare
- Bandet följer armen lite bÀttre
- Trots alla siffror online om att GW skulle vara tjockare blev jag positivt överraskad av att den faktiskt Àr tunnare (ca 1 mm)
- GW Àr lite tyngre
Det enda som talar för min Mayer Àr fÀrgkombinationen som jag tycker Àr mycket bÀttre Àn denna helsvarta.
Tror tyvÀrr den Àr svÄr att fÄ tag pÄ i Sverige. BestÀllde min frÄn USA via ebay. Gick pÄ 1250 kr inkl frakt och tull/moms, sÄ inte alls farligt!FÄr man frÄga var man fÄr tag i en sÄn klocka, finns det pÄ nÄgon svensk sida?
Bra pris, grattis.Tror tyvÀrr den Àr svÄr att fÄ tag pÄ i Sverige. BestÀllde min frÄn USA via ebay. Gick pÄ 1250 kr inkl frakt och tull/moms, sÄ inte alls farligt!
Verkligen. Men ibland undrar man varför det inte bara stannade dÀr. Hur kan man vilja ha nÄgot mer Àn det?