Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kööööp!!MTGB2000D
SĂ„n skulle man haft
Mycket kan jag impulsköpa men efter 2-3 tusen börjar jag gradvis tÀnka efter mer. NÀr vi Àr upp i runt 10' som denna verkar gÄ för tÀnker jag onödigt mycket.Kööööp!!
Byt band till gw-5000 band sÄ Àr du hemma.Haha, sjÀlvklart ska jag det!
InnehÄllet va inget mindre Àn en GW-6900! Har blivit totalt förÀlskad i denna modellen efter att jag köpte min DW-6900 Mayer och tÀnkte att det vore kul att testa funktioner som Multiband 6 och Tough Solar.
Har inte hunnit ha klockan pÄ armen mer Àn en kort stund, men min första kÀnsla Àr den perfekta klockan. JÀmfört med min DW sÄ kÀnns denna lite mer vÀlbyggd och kompakt. Det Àr smÄ skillnader nÀstan överallt och mestadels till det bÀttre. De saker som jag lagt mÀrke till Àn sÄ lÀnge Àr:
- Det finns inget "glapp" mellan boetten och bandet som det finns pÄ min DW
- Bandet smalnar av till att bli 1 mm smalare
- Bandet Àr lite smalare och mjukare
- Bandet följer armen lite bÀttre
- Trots alla siffror online om att GW skulle vara tjockare blev jag positivt överraskad av att den faktiskt Àr tunnare (ca 1 mm)
- GW Àr lite tyngre
Det enda som talar för min Mayer Àr fÀrgkombinationen som jag tycker Àr mycket bÀttre Àn denna helsvarta.
Ligger nÄgot i det, ska erkÀnna att det ligger nÄgon I min lÄda medSeiko Àr vÀl ÀndÄ automatarnas G
Den har ett vÀldigt speciellt utseende som verkar gÄ hem hos de flesta.Första kÀnslan, BRUTAL!
Jag tror faktiskt den dÀr Àr en av mina gamla. Drog hem den frÄn en köpare i USA.Yessss Àntligen pÄ High. NÀstan tappat hoppet efter sÄ mÄnga timmar.
BestÀllde faktiskt ett GW-5000-band i samma veva sÄ det borde komma om nÄgon vecka. Men Àr positivt överraskad över detta bandet, har inga problem med det alls!Byt band till gw-5000 band sÄ Àr du hemma.
Jag tycker det sticker ut sÄ mkt mer Àn gw bandet. Det Àr super följsamt. Jag har det pÄ alla g-shocks typBestÀllde faktiskt ett GW-5000-band i samma veva sÄ det borde komma om nÄgon vecka. Men Àr positivt överraskad över detta bandet, har inga problem med det alls!
Borde nÀstan skriva en lapp med föregÄende Àgare som följer med klockan, likt ett kedjebrev. Skulle vara kul att seJag tror faktiskt den dÀr Àr en av mina gamla. Drog hem den frÄn en köpare i USA.
Har aldrig kÀnt pÄ ett gw-5000-band innan, men har bara hört gott om det. Ska bli spÀnnande att se hur det blir à terkommer med en bild dÄ det Àr pÄ!Jag tycker det sticker ut sÄ mkt mer Àn gw bandet. Det Àr super följsamt. Jag har det pÄ alla g-shocks typ
Borde nÀstan skriva en lapp med föregÄende Àgare som följer med klockan, likt ett kedjebrev. Skulle vara kul att se
Jag har min pÄ laddning Àn. FÄr vara det en natt till sÄ ska vi se om jag inte kommer upp i full laddning för första gÄngen sen i höstas. Jag Àr förhoppningsfull!Yessss Àntligen pÄ High. NÀstan tappat hoppet efter sÄ mÄnga timmar.
Skulle vara mer funktionell med en positiv dipslay. Men den Àr sÄ fin med orangea siffror och svart bakgrund.
Skulle jag haft den idag skulle jag gjort ett modul byte.
Den dÀr lÄnar ju vÀldigt mycket av sin design frÄn Mr-G! Snyggt!MTGB2000D
SĂ„n skulle man haft
SÄ ni jobbar pÄ! Mina Àr alla pÄ high pÄ fönsterbrÀdan i mellansverige.Jag har min pÄ laddning Àn. FÄr vara det en natt till sÄ ska vi se om jag inte kommer upp i full laddning för första gÄngen sen i höstas. Jag Àr förhoppningsfull!
Vi har för litet sol i Norrland sÄ hÀr Ärs...SÄ ni jobbar pÄ! Mina Àr alla pÄ high pÄ fönsterbrÀdan i mellansverige.
Vi har ocksÄ haft ganska snÄlt med sol, men jag tror att Àven en mulen dags ljus Àr rÀtt bra för underhÄllsladdningen. Jag kickar igÄng mina med MTB-lampan jag har till M/H, sen vilar de sig i form pÄ fönsterbrÀdan.Vi har för litet sol i Norrland sÄ hÀr Ärs...
Jag gillar att metall keepern pÄ den sitter verkligen pÄ plats och inte glider upp och ner. FörstÄr inte varför Casio inte gör likadant pÄ andra modeller tex. Mudmaster och Frogman.Den har ett vÀldigt speciellt utseende som verkar gÄ hem hos de flesta.
Den Àr superfin, sÄg en review pÄ den. KÀnns prisvÀrd trots sitt höga pris.MTGB2000D
SĂ„n skulle man haft
Grattis!
Den lilla samlingen fick sig sin första G-Shock idag. Att den inte Àr sÄ mÀrkvÀrdig gör den just det. Helt klart en keeper!
TackarGrattis!
En mudman?!?Lite lume frÄn en.... VadÄ?
Första kÀnslan, BRUTAL!
Ja Seiko och G-shocks, dÀr pratar vi om valuta för pengarna.