Vart dÄ?Klickade precis kööööp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vart dÄ?Klickade precis kööööp!
Wonderbar!Klickade precis kööööp!
Blir sÄ nÀr man tittar för snabbt.Ja kinesiskan Àr vÀl det mest diskreta, men bra att förtydliga om man skulle misstolka kaninerna som nÄgon typ av "old macdonald" edition
Titansquare?Klickade precis kööööp!
Guldfredag pÄ er alla!
Om du kan hantera storleken sÄ Àr det ju en keeper. Klart intressantaste fÀrgsÀttningen tycker jag.Kan inte bestÀmma mig för om den hÀr ska stanna eller inte
Guldfredag pÄ er alla!
PÄ vad?!Klickade precis kööööp!
Klickade precis kööööp!
AngÄende maximalismAngÄende minimalism.
Hur Àr OWG reglerna? FÄr man byta till annan klocka om/nÀr man trÀnar?Kör OWG March med den dÀr vettja! I dare you!
KÀnns inte som detHur Àr OWG reglerna? FÄr man byta till annan klock om/nÀr man trÀnar?
Alla hjÀrtans dag klockan!Det stÄr ju typ i klartext Àven mitt i displayen
Vart dÄ?
Wonderbar!
Titansquare?
PĂ„ vad?!
Slog faktiskt till pÄ nÄgot annat, Titan-square fÄr vÀxa en stund till pÄ migTitan-square?
Radikal horologisk extremism. Jag respekterar renheten i konceptet men...KĂ€nns inte som det
Riktigt bra!Min gwg fick följa med. Men det Àr inte sÄ lÄngt mellan kontoret och hemma...
Skönt med bilder som dessa, kÀnner mig helt plötsligt fullt normalAngÄende maximalism
HĂ€r ligger dom liven och mumsar solljus Ăven dom som inte behöver
Tack! Jag gillar den skarpt men funderar ÀndÄ pÄ att slÀppa den osunda tankar.Riktigt bra!
Vill du ge nÄgon ledtrÄd? Prisklass typ?Slog faktiskt till pÄ nÄgot annat, Titan-square fÄr vÀxa en stund till pÄ mig
Skicka PM om du ska sÀlja, kan vara intresserad om det Àr ett vettigt pris.Tack! Jag gillar den skarpt men funderar ÀndÄ pÄ att slÀppa den osunda tankar.
Det ska gÄ bra sÄvitt jag förstÄr.Om jag köper en negativ titanare, visst borde jag kunna byta modulen frÄn en annan gmware och göra den till positiv?
Snyggt!!Det ska gÄ bra sÄvitt jag förstÄr.
Det var ingen bra combo. Tycker originalet Àr bÀttre, Àven om jag föredrar positivt display.Det ska gÄ bra sÄvitt jag förstÄr.
AngÄende maximalism
HĂ€r ligger dom liven och mumsar solljus Ăven dom som inte behöver
Men det Àr vÀl sannolikt nÄgot hemmagjort eller?Blir sÄ nÀr man tittar för snabbt.
De hÀr i samma serie Àr ocksÄ coola
Har man ingen Ur och Pennbutik i byn fÄr man vÀl fixa en egen som vi pÄ landet brukar sÀgaNÀr man har mer klockor Àn lokala Ur och Penn eller valfri klockbutik dÄ Àger man
Skönt att kunna hjÀlpa tillSkönt med bilder som dessa, kÀnner mig helt plötsligt fullt normal
Ok de kanske Àr fake dÄ. SÄg de nÀr jag sökte FR2.Men det Àr vÀl sannolikt nÄgot hemmagjort eller?