Mellan 5-10Vill du ge nÄgon ledtrÄd? Prisklass typ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mellan 5-10Vill du ge nÄgon ledtrÄd? Prisklass typ?
Det var ett brett spann! Jaja vi fÄr vÀnta och se dÄMellan 5-10
Chansar pÄ en G-shock! Med antingen digital eller analog visning, med reservation för ana/Digi!Mellan 5-10
Som hantverkaren som kommer nÄn gÄng mellan mÄn-fre, 07-16.Mellan 5-10
Bra chansning ÀndÄ! Kanske (G) chockar med en SEIKO bara för att provocera som den rebell man Àr!Chansar pÄ en G-shock! Med antingen digital eller analog visning, med reservation för ana/Digi!
Om du skall hÄlla pÄ med oförskÀmdheter sÄ hÄll dig i annan trÄd!Bra chansning ÀndÄ! Kanske (G) chockar med en SEIKO bara för att provocera som den rebell man Àr!
Kan inte bestÀmma mig för om den hÀr ska stanna eller inte
Jag tycker den Àr skitball, föredrar dock den i silver. MisstÀnker dock att den Àr för stor samt för tung för min smak.Vad sÀger ni om denna? Yay or nay?
Edit: Bilder frÄn Hodinkee
Exakt. Det brukar vara lÀtt att identifiera de klockorna som inte sitter pÄ sÀrskilt ofta.KÀnner igen det dÀr, nÀr man vÀl börjat rensa sÄ Äker det mesta med utav farten
Och andra sidan om det man sÀljer Àr en "dussinklocka" som Àr lÀtt att köpa igen sÄ why not
Yey! Det enda jag inte gillade helt var motvikten pÄ minutvisaren. Lite tvetydigt vad som minutvisaren pekar pÄ. Kanske uppenbart, men hmmmm.... lite knasigt tycker jag. Finns det nÄgon smart funktion som jag missat? Typ GMT med tidszoner som ligger X+30 minuter off?Vad sÀger ni om denna? Yay or nay?
Exakt. Det brukar vara lÀtt att identifiera de klockorna som inte sitter pÄ sÀrskilt ofta.
Den ser jÀkligt clean ut. Yay frÄn migVad sÀger ni om denna? Yay or nay?
Blir nay frÄn mig, som motpol till alla enablers hÀr inneVad sÀger ni om denna? Yay or nay?
Nej du har inte missat nÄgot. Den Àr bara en vanlig ana-digi modell inga speciella funktioner.Yey! Det enda jag inte gillade helt var motvikten pÄ minutvisaren. Lite tvetydigt vad som minutvisaren pekar pÄ. Kanske uppenbart, men hmmmm.... lite knasigt tycker jag. Finns det nÄgon smart funktion som jag missat? Typ GMT med tidszoner som ligger X+30 minuter off?
Gillar den svarta versionen ocksÄ.Jag tycker den Àr skitball, föredrar dock den i silver. MisstÀnker dock att den Àr för stor samt för tung för min smak.
Ăr det hĂ€r din moddade dw5030? Det cirkulerar sĂ„ mĂ„nga olika modeller som Ă€r förvirrande likaKan vara bland dom bĂ€sta g-shockar som gjorts
Gillar "United Arrows" versionen mer.Vad sÀger ni om denna? Yay or nay?
Ja fast den Ă€r vĂ€l identisk med originalet i stort sett. Annan modul i baraĂr det hĂ€r din moddade dw5030? Det cirkulerar sĂ„ mĂ„nga olika modeller som Ă€r förvirrande lika
Vilken modul har du stoppat i?Ja fast den Àr vÀl identisk med originalet i stort sett. Annan modul i bara
Kolla hÀr:Vilken modul har du stoppat i?
Vad sÀger ni om denna? Yay or nay?