Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan tycka att utrustningen pÄ vÄr bil (Toyota) Àr lite spretig - kollisionsradar, backkamera, lufttryckssensorer i dÀcken. Men inte adaptiv farthÄllare, uppvÀrmd ratt eller parkeringssensorer.Dagens favorit: Skoda Karoq. BÄde Toyotan och Kian kÀndes lite billiga och lyxiga pÄ samma gÄng. SvÄrt val detta
Den Àr fin, men Àr sjÀlv ett fan av Superb:n, speciellt 4*4 280 Hk varianten (i kombi sÄklart)Dagens favorit: Skoda Karoq. BÄde Toyotan och Kian kÀndes lite billiga och lyxiga pÄ samma gÄng. SvÄrt val detta
Jag gillar att vila 1:30 min. GÄr dessvÀrre inte att stÀlla in sÄ pÄ alla modeller.
Dagens favorit: Skoda Karoq. BÄde Toyotan och Kian kÀndes lite billiga och lyxiga pÄ samma gÄng. SvÄrt val detta
Skulle gissa att de tre förstnÀmnda Àr lagstadgade, eller kommer att bli, pÄ olika marknader.Jag kan tycka att utrustningen pÄ vÄr bil (Toyota) Àr lite spretig - kollisionsradar, backkamera, lufttryckssensorer i dÀcken. Men inte adaptiv farthÄllare, uppvÀrmd ratt eller parkeringssensorer.
LÄter som en win-win att skippa skydden dÄ. StÀrka handlederna och fÄ bÀra stÄlisenJag varierar mellan 15s och 2 minuter (beroende pÄ övning/intensitet). MÀrkte att pÄ trÄksuben kan man ocksÄ stÀlla timern ner pÄ sekundnivÄ. TyvÀrr kan jag inte ha pÄ mig den nÀr jag trÀnar pga handledsskydden :/
Den dÀr Àr ju riktigt lÀcker i fÀrgerna. Och att Àven displayen gÄr i orange
Hoppla hoppla, den dÀr mÄste du ju lÀgga ut fler bilder pÄ!!Ute Ä far med Godis-g pÄ armen gnistrande som en Àdelsten i februarisolen. Ser god ut.
- Intressant, var har du lÀst det?Tror den ska vara limiterad till 2000ex.
Det vill har oxÄ minnas att jag lÀst. Men vart.. pÄ g-central kanske? Eller hört i nÄn video pÄ youtube- Intressant, var har du lÀst det?
HÀr stÄr det att den Àr limiterad i 2000st i Japan. Men stÄr inget om worldwide.- Intressant, var har du lÀst det?
Nej, sÄhÀr stÄr det:HÀr stÄr det att den Àr limiterad i 2000st i Japan. Men stÄr inget om worldwide.
G-Shock Frogman GWF-A1000BRT-1A "Borneo Rainbow Toad" - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock GWF-A1000BRT-1A is the first limited edition analog Frogman watch.www.g-central.com
FrÀn med tre fÀrger i displayen och sen jellylooken pÄ bezel och bandVi tar den hÀr ocksÄ.
Ser att det Àr en punkt i mellan. SÄ ja den Àr limited i 2000st.HÀr stÄr det att den Àr limiterad i 2000st i Japan. Men stÄr inget om worldwide.
G-Shock Frogman GWF-A1000BRT-1A "Borneo Rainbow Toad" - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock GWF-A1000BRT-1A is the first limited edition analog Frogman watch.www.g-central.com
Du har rÀtt, jag lÀste för snabbt och missade punkten i mellan.Nej, sÄhÀr stÄr det:
âThe GWF-A1000BRT-1A is limited to 2,000 pieces. In Japan, the GWF-A1000BRT-1AJR has a list price of 115,000 JPY before tax and will be released in October 2020.â
Mycket fin!Blev med GW-91101JF. Mycket nöjd hittills. Bra storlek, Àven om den bygger en del pÄ höjden. Master of G !