• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens favorit: Skoda Karoq. BĂ„de Toyotan och Kian kĂ€ndes lite billiga och lyxiga pĂ„ samma gĂ„ng. SvĂ„rt val detta đŸ€”
431CB579-D0E6-4296-9AE0-52CC7D0BFD9B.jpeg

Dagens favorit: Skoda Karoq. BĂ„de Toyotan och Kian kĂ€ndes lite billiga och lyxiga pĂ„ samma gĂ„ng. SvĂ„rt val detta đŸ€”
Jag kan tycka att utrustningen pÄ vÄr bil (Toyota) Àr lite spretig - kollisionsradar, backkamera, lufttryckssensorer i dÀcken. Men inte adaptiv farthÄllare, uppvÀrmd ratt eller parkeringssensorer.

Jag gillar att vila 1:30 min. GÄr dessvÀrre inte att stÀlla in sÄ pÄ alla modeller.

Jag varierar mellan 15s och 2 minuter (beroende pÄ övning/intensitet). MÀrkte att pÄ trÄksuben kan man ocksÄ stÀlla timern ner pÄ sekundnivÄ. TyvÀrr kan jag inte ha pÄ mig den nÀr jag trÀnar pga handledsskydden :/

Valet kanske beror pÄ hur ofta du brukar byta bil. Om du byter ofta sÄ Àr Skodan ett trevligt val och Àr du en sÄdan som kör en bil tills den Äker till skroten (som undertecknad) sÄ Àr nog dom asiatiska bilarna ett tryggare val :)

Ett kĂ€rt Ă„terseende! 😃 G-9000R-4 "MIRO" (Men In Rescue Orange 🚒🚹) som jag sĂ„lde 2016. Har sedan dess legat i tryggt förvar hos @Daion och 5 Ă„r senare, till stor glĂ€dje, tillbaka i min Ă€go. Stort tack till @Daion för att jag gavs möjligheten att köpa tillbaka denna favorit! 🙏

G9000R_MIRO_01.jpg
Den dĂ€r Ă€r ju riktigt lĂ€cker i fĂ€rgerna. Och att Ă€ven displayen gĂ„r i orange 👍 :D
Ute Ä far med Godis-g pÄ armen gnistrande som en Àdelsten i februarisolen. Ser god ut.
Hoppla hoppla, den dÀr mÄste du ju lÀgga ut fler bilder pÄ!! :D

HÀr stÄr det att den Àr limiterad i 2000st i Japan. Men stÄr inget om worldwide.

Nej, sÄhÀr stÄr det:
”The GWF-A1000BRT-1A is limited to 2,000 pieces. In Japan, the GWF-A1000BRT-1AJR has a list price of 115,000 JPY before tax and will be released in October 2020.”

Tillbaka
Topp