• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@Meraborsten @L&W
Är nĂ„gon av er serieflippare som har tankar pĂ„ att sĂ€lja borneogrodan?
Har provat en svart Sinn U1 en mÄnad nu men har ett onaturligt sug efter mer fÀrg.
SÄ om jag blir av med den kommer med största sannolikhet en groda behövas i lÄdan.
Ingen seireflippare hĂ€r, inte Ă€n i alla fall. 😄 Den stannar kvar i samlingen ett tag till. 🙂

Den hÀr sÄg riktigt intressant ut

Bilagor

• Screenshot_20210213-161054_Chrome.jpg
    Screenshot_20210213-161054_Chrome.jpg
    113.9 KB · Visningar: 29
@Meraborsten @L&W
Är nĂ„gon av er serieflippare som har tankar pĂ„ att sĂ€lja borneogrodan?
Har provat en svart Sinn U1 en mÄnad nu men har ett onaturligt sug efter mer fÀrg.
SÄ om jag blir av med den kommer med största sannolikhet en groda behövas i lÄdan.
TyvÀrr inte aktuellt med försÀljning för min del, men den finns att köpa hos klockonline.

Den Ă€r helt enkelt underbar! TyvĂ€rr finns det en del negativa kommentarer pĂ„ G-Central men haters gonna hate! Jag minns nĂ€r jag sĂ„g prototypbilden första gĂ„ngen sĂ„ sĂ„g det ut som ett skĂ€mt men i verkligheten Ă€r den ju fantastisk. Hur Ă€r den att bĂ€ra? Är funktionerna lĂ€ttĂ„tkomliga och enkla att förstĂ„?

Edit: stÀller frÄgan till @L&W ocksÄ.

Den Ă€r helt enkelt underbar! TyvĂ€rr finns det en del negativa kommentarer pĂ„ G-Central men haters gonna hate! Jag minns nĂ€r jag sĂ„g prototypbilden första gĂ„ngen sĂ„ sĂ„g det ut som ett skĂ€mt men i verkligheten Ă€r den ju fantastisk. Hur Ă€r den att bĂ€ra? Är funktionerna lĂ€ttĂ„tkomliga och enkla att förstĂ„?

Vad finns att hata?! TÀnker Pride nÀr jag ser den. OvillkÄrslös kÀrlek! Detta Àr en av anledningarna till att jag Àlskar G-shock. Det Àr (g)lÀdje, lite (g)alenskap och (g)enialt pÄ samma gÄng. DÀrav trippel G

Haha oh nej sĂ„ klantig jag Ă€r. Visste ju inte att borneogrodan fanns i lager pĂ„ klockonline, eller nĂ„gon annan stans heller för den delen, sĂ„ jag klickade hem en för premium pĂ„ c24 i förrgĂ„r :banghead: jaja,den blir sĂ€kert trevlig Ă€ndĂ„ â˜ș
FEE3DD6F-745C-4893-8D0D-AB6A4D341C13.jpeg
Haha bra gjort! Den Ă€r hel underbar. TĂ€nkte gissa att du slog till pĂ„ en 🌈🐾 hĂ€r om dagen. 😄

Tycker att den Àr lite större (bara lite) Àn gwf-d1000 men bekvÀmare pga lÄg vikt. Funktionerna Àr lÀtta att anvÀnda dÄ den har BT sync och fÀrre funktioner jÀmfört med gwf-d1000. Den saknar djupmÀtare tex. FÀrgsÀttningen Àr grym, lagom crazy IRL tycker jag. Det enda jag "klagar" pÄ Àr att knapparna pÄ höger sidan Àr i plast jÀmfört med knapparna pÄ d1000 som Àr i metall.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp