• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den Ă€r helt enkelt underbar! TyvĂ€rr finns det en del negativa kommentarer pĂ„ G-Central men haters gonna hate! Jag minns nĂ€r jag sĂ„g prototypbilden första gĂ„ngen sĂ„ sĂ„g det ut som ett skĂ€mt men i verkligheten Ă€r den ju fantastisk. Hur Ă€r den att bĂ€ra? Är funktionerna lĂ€ttĂ„tkomliga och enkla att förstĂ„?

Edit: stÀller frÄgan till @L&W ocksÄ.
Den bÀrs bra, kanske nÄgot top tung. Det Àr en stor klocka, men jag tycker ÀndÄ att den funkar pÄ min 15.6 cm handled. Vad det gÀller funktioner har jag bara gjort mina instÀllningar i appen. Provat lite tidtagning etc och inga problem dÀr. Bandet Àr nog kortare Àn dom Àldre frogman.

Ingen som sitter pÄ en guld stÄlmod till mig och min 5610?
IMG_20210213_175055.jpg
Det lÄg ett mod-kitt pÄ Tradera om jag inte missminner mig.

Jag tror faktiskt den dÀr Àr en av mina gamla. Drog hem den frÄn en köpare i USA.
đŸ‘đŸ˜ŠđŸ€—
Grymt!

Januari: Rangeman
Februari: stÄlisar
Mars: OWG allesammans i trÄden ;)?
April: TBD
Jag antar utmaningen, OWG i Mars. 👍😊
Vilken klocka kommer ni att anvĂ€nda under OWG March? 😁 đŸ€”
Jag tror att min blĂ„ camo-froggis Ă€r kandidaten sĂ„ den fĂ„r ni se mkt av dĂ„. 😂
Ett kĂ€rt Ă„terseende! 😃 G-9000R-4 "MIRO" (Men In Rescue Orange 🚒🚹) som jag sĂ„lde 2016. Har sedan dess legat i tryggt förvar hos @Daion och 5 Ă„r senare, till stor glĂ€dje, tillbaka i min Ă€go. Stort tack till @Daion för att jag gavs möjligheten att köpa tillbaka denna favorit! 🙏

G9000R_MIRO_01.jpg
Kul att du Ă€r glad! Lika fin som förut va, trots Ă„ren som gĂ„tt. 😊
Blev med GW-91101JF. Mycket nöjd hittills. Bra storlek, Àven om den bygger en del pÄ höjden. Master of G !
167B0115-AF1B-4337-927F-D38E5FAD4314.jpeg

1FA2E9F0-943C-446B-90D6-302DEF814237.jpeg

15881106-BE01-4C65-9F37-B53002F41817.jpeg
Fin den dĂ€r! 👍😊
@Meraborsten @L&W
Är nĂ„gon av er serieflippare som har tankar pĂ„ att sĂ€lja borneogrodan?
Har provat en svart Sinn U1 en mÄnad nu men har ett onaturligt sug efter mer fÀrg.
SÄ om jag blir av med den kommer med största sannolikhet en groda behövas i lÄdan.
Bra, det behövs Ă€nnu mer flerfĂ€rgade grodor i trĂ„den, de Ă€r ju sĂ„ fina! 😍
StÄr pÄ min önskelista oxÄ.
Snygg bild pĂ„ en snygg klocka! 😊
Hoppas att den ser bÀttre ut i verkligheten... SjÀlv tycker jag att den röda Àr den snyggaste nya frogman, förutom rainbow toad.
Screenshot_20210213-184955.jpg
Den i mitten skulle jag gĂ€rna vilja ha. Snygg! 👍😊

Tillbaka
Topp