Tur för mitt bankkonto.
KÀnns som att Casio redan tar riktigt bra betalt för den modellen. Killgissar pÄ att den inte skulle vara sÄ mycket dyrare med en bÀttre modul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tur för mitt bankkonto.
Tyckte ocksĂ„ det i början men sen fattade jag att det inte gĂ„r att klĂ€mma in TS om man vill ha kvar den coola grafiken runt displayen. Bryr mig inte om MB6. BT kanske, men bara kanske.Den med MB6 och TS âŠâŠ. DĂ„ hade köpknappen med största sannolikhet blivit anvĂ€nd
Jag som Àr rÀtt-tidsfreak Àlskar ju just MB6. Sen att inte behöva bry sig om laddning med TS Àr ju ocksÄ en bonusTyckte ocksÄ det i början men sen fattade jag att det inte gÄr att klÀmma in TS om man vill ha kvar den coola grafiken runt displayen. Bryr mig inte om MB6. BT kanske, men bara kanske.
Just för denna modell sÄ funkar det dÄ det Àr sÄ mycket annat going on pÄ klockan. Plus att grafiken Àr baserat pÄ den modulen.Lite synd att alla "kul" modeller fÄr enklast möjliga modul.... 3459 eller 3461 hade ju gjort dmo sÄ mycket bÀttre.
Tvekade in i det sista men jag kunde inte motstÄ frestelsen. Den Àr jÀvligt cool.KÀnns som att Casio redan tar riktigt bra betalt för den modellen. Killgissar pÄ att den inte skulle vara sÄ mycket dyrare med en bÀttre modul
Diskret och jÀkligt snyggtTrevlig mÄndag gott folk ! Klockan matchar tröjan bra .
Tackar .Diskret och jÀkligt snyggt
Precis, alla coola squares nyttjar utrymmet till grafiken. Personligen har jag inga problem med det tycker inte det Àr sÄ jobbigt att byta battier dÄ och dÄ. MB6 borde rimligen gÄ att fÄ till trots grafiken, men hÀr handlar det vÀl om att hÄlla ner antal moduler för produktionskostnaderna.Tyckte ocksÄ det i början men sen fattade jag att det inte gÄr att klÀmma in TS om man vill ha kvar den coola grafiken runt displayen. Bryr mig inte om MB6. BT kanske, men bara kanske.
Allt gĂ„r i cykler. Verkar dock som att guldisen Ă€r en keeper för mĂ„nga. Vore intressant att se vilken modell som flippas mest. Ăr det GG-B100:an? Eller kanske trĂ„ksubben? Rastan verkar vara en modell som alla vill ha men fĂ„ behĂ„ller. Vad tror ni?Ett tag var det köp-hysteri men nu verkar det tippat över igen och klockorna börjar sĂ€ljas istĂ€llet
HÀr snackar vi om maximal profit.Precis, alla coola squares nyttjar utrymmet till grafiken. Personligen har jag inga problem med det tycker inte det Àr sÄ jobbigt att byta battier dÄ och dÄ. MB6 borde rimligen gÄ att fÄ till trots grafiken, men hÀr handlar det vÀl om att hÄlla ner antal moduler för produktionskostnaderna.
HĂ€r snackar vi om maximal profit.
Hehe ok. RÀtt galet vad den sÀljs för pÄ andrahandsmarknad. Jag gillar Nasa och jag gillar g-shock, men jag gillar inte NASA g-shock.Nja, den Àr ju inte sÄ extrem prismÀssigt tycker jag. Synd att dom slÀppte sÄ fÄ och att scalparna tog sÄ mÄnga
JÀvlar sÄ snabbt det gick
Mudmaster idag
Edit: Om nÄgon Àr sugen sÄ Äker den ut pÄ annons idag.
Edit 2: SĂ„ld
Japp det tog bara 20 min efter att annonsen postades.JÀvlar sÄ snabbt det gick
Men utav nĂ„n anledning sĂ„ sĂ€ljs ju i stort sett alla G-shock nĂ€stan omgĂ„ende nĂ€r dom kommer ut antingen hĂ€r i trĂ„den eller pĂ„ k&sAllt gĂ„r i cykler. Verkar dock som att guldisen Ă€r en keeper för mĂ„nga. Vore intressant att se vilken modell som flippas mest. Ăr det GG-B100:an? Eller kanske trĂ„ksubben? Rastan verkar vara en modell som alla vill ha men fĂ„ behĂ„ller. Vad tror ni?
Den skulle mÄ bra av orange band och bezel.1166kr skickat om nÄgon Àr intresserad!
Ruskigt cool!Tvekade in i det sista men jag kunde inte motstÄ frestelsen. Den Àr jÀvligt cool.
Japp det tog bara 20 min efter att annonsen postades.