• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite synd att alla "kul" modeller fÄr enklast möjliga modul.... 3459 eller 3461 hade ju gjort dmo sÄ mycket bÀttre. :D
Just för denna modell sÄ funkar det dÄ det Àr sÄ mycket annat going on pÄ klockan. Plus att grafiken Àr baserat pÄ den modulen.

Edit: titta hur bandet ser ut i solen. 👌
PXL_20210215_090111605.MP-01.jpg

Senast Àndrad:
Tyckte ocksĂ„ det i början men sen fattade jag att det inte gĂ„r att klĂ€mma in TS om man vill ha kvar den coola grafiken runt displayen. Bryr mig inte om MB6. BT kanske, men bara kanske. 😜
Precis, alla coola squares nyttjar utrymmet till grafiken. Personligen har jag inga problem med det tycker inte det Àr sÄ jobbigt att byta battier dÄ och dÄ. MB6 borde rimligen gÄ att fÄ till trots grafiken, men hÀr handlar det vÀl om att hÄlla ner antal moduler för produktionskostnaderna.

Ett tag var det köp-hysteri men nu verkar det tippat över igen och klockorna börjar sĂ€ljas istĂ€llet 😁
Allt gĂ„r i cykler. Verkar dock som att guldisen Ă€r en keeper för mĂ„nga. Vore intressant att se vilken modell som flippas mest. Är det GG-B100:an? Eller kanske trĂ„ksubben? Rastan verkar vara en modell som alla vill ha men fĂ„ behĂ„ller. Vad tror ni?

Precis, alla coola squares nyttjar utrymmet till grafiken. Personligen har jag inga problem med det tycker inte det Àr sÄ jobbigt att byta battier dÄ och dÄ. MB6 borde rimligen gÄ att fÄ till trots grafiken, men hÀr handlar det vÀl om att hÄlla ner antal moduler för produktionskostnaderna.
HĂ€r snackar vi om maximal profit. 😄
Screenshot_20210215-104439.jpg

Allt gĂ„r i cykler. Verkar dock som att guldisen Ă€r en keeper för mĂ„nga. Vore intressant att se vilken modell som flippas mest. Är det GG-B100:an? Eller kanske trĂ„ksubben? Rastan verkar vara en modell som alla vill ha men fĂ„ behĂ„ller. Vad tror ni?
Men utav nĂ„n anledning sĂ„ sĂ€ljs ju i stort sett alla G-shock nĂ€stan omgĂ„ende nĂ€r dom kommer ut antingen hĂ€r i trĂ„den eller pĂ„ k&s😁

Tillbaka
Topp