• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är i samma trĂ€sk. Sinnessjukt hur dyrt allt Ă€r.

TvÄ led lister för bastu kostar ca 5000 med drivdon, samtidigt köper frun ledslingor pÄ rusta som pallar utomhusbruk med hÀllregn och -30 för 149:-

Drivdonet jag köpte för ca 500sek var av sÀmsta skitkvallitet jag nÄgonsin sett. CE mÀrkningen verkar iaf inte vara sÀrskilt svÄr att fÄ genom.
C498FA3A-EF67-433E-B405-C34EF1E3FFFE.jpeg

Kolla noga pÄ det du köpt...

Du menar givetvis min, höjde precis till tre (3!!) kexchoklad.
Hur kommer det sig att du vill sÀlja den. Var den för tung?
Jag kan tycka att 35th anniversary Screwback DW-5035D Àr lite tung om man jÀmför med DW-5600 eller GW-B5600.
Har dock aldrig prövat stÄlis, dÀrför stÀller jag frÄgan.

Hur kommer det sig att du vill sÀlja den. Var den för tung?
Jag kan tycka att 35th anniversary Screwback DW-5035D Àr lite tung om man jÀmför med DW-5600 eller GW-B5600.
Har dock aldrig prövat stÄlis, dÀrför stÀller jag frÄgan.
Har en tendens att hoarda klockor. Egentligen ingen annan anledning Àn att det Àr ett par nya pÄ g in. Tung tycker jag inte den Àr, men allt Àr relativt sÄklart.

Har en tendens att hoarda klockor. Egentligen ingen annan anledning Àn att det Àr ett par nya pÄ g in. Tung tycker jag inte den Àr, men allt Àr relativt sÄklart.
Japp, att hoarda, förstĂ„r precis hur det Ă€r. 😆
Tycker att stÄlisen Àr jÀttefin. Men tror att jag kan tycka att den blir för tung.

Snyggt! Vilken skillnad. MĂ„ste investera i medlet du tipsade om. Var hittar du det?
MÄnga bilvÄrdsbutiker har det. Annars leta efter webbshop med fri frakt.

Concept Vista

Edit: Jag vet inte om detta Àr bÀsta medlet för ÀndamÄlet. Jag hade det hemma och det funkade bra. :cool:

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp