• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Blivit lite sugen pÄ nya Rangeman nÀr den slÀpps. Har GPS navigation..plus massa annat..:)
img01.jpg
Casio-GShock-GPR-B1000-gear-patrol-full-lead-970x650.jpg
Casio-G-Shock-Rangeman-GPR-B1000-watch-3.jpg

Vill Àven rikta ett stort tack till Svante och gÀnget pÄ Klockmaster Globen för superservice i vanlig ordning!
Eftersom jag sjÀlvmant förverkade Casio-garantin fem minuter efter att jag hade öppnat lÄdan erbjöd de sig att fixa till min jÀttesneda modul in-house, inklusive frakt fram och tillbaka över hela landet löste de problemet pÄ tvÄ(!) dagar sÄ att jag kunde montera ihop mitt lilla projekt innan helgen. :)

Vill Àven rikta ett stort tack till Svante och gÀnget pÄ Klockmaster Globen för superservice i vanlig ordning!
Eftersom jag sjÀlvmant förverkade Casio-garantin fem minuter efter att jag hade öppnat lÄdan erbjöd de sig att fixa till min jÀttesneda modul in-house, inklusive frakt fram och tillbaka över hela landet löste de problemet pÄ tvÄ(!) dagar sÄ att jag kunde montera ihop mitt lilla projekt innan helgen. :)
Äsch dĂ„, jag som ville se lite verkstadsbilder nĂ€r du gjorde det sjĂ€lv ;). Jag pĂ„talade problemet för Chris dagen efter, dom lĂ€r ha lite att pilla med med tanke pĂ„ hur mĂ„nga vi Ă€r som har OCD :p

Äsch dĂ„, jag som ville se lite verkstadsbilder nĂ€r du gjorde det sjĂ€lv ;). Jag pĂ„talade problemet för Chris dagen efter, dom lĂ€r ha lite att pilla med med tanke pĂ„ hur mĂ„nga vi Ă€r som har OCD :p
Garantiproblem ligger med största sannolikhet pÄ Casio att lösa sÄ det Àr nog inget man ska förvÀnta sig som service.

Tillbaka
Topp