Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockmaster Hansson Frölunda torg. De har tagit in nÄgra idagCool. Vilken butik. ?
Cool. LÀgg upp bilder sen. En riktigt cool klocka..Klockmaster Hansson Frölunda torg. De har tagit in nÄgra idag
Absolut, det kommer bilder sen.Cool. LĂ€gg upp bilder sen. En riktigt cool klocka..
TÀnk pÄ att det bara finns aftermarket reservdelar.Cool. Kollar lite efter en dw-5000c fr 80 talet pÄ EBay..
Aha. Inte tÀnkt pÄ det..TÀnk pÄ att det bara finns aftermarket reservdelar.
Haha! Det pirrar i magen förstÄr inte varför. KÀnner mig löjlig, love it.Fick nog ett av Ärets roligaste samtal. Min kom Àntligen idag sÄ ska dra o hÀmta den strax
Visst. Haha som en liten unge typ. Kommer bilder senHaha! Det pirrar i magen förstÄr inte varför. KÀnner mig löjlig, love it.
Ser grymt ut!Pew Pew!
I need this!! ) (ring nu dÄ KlockmÀster!)PÄtal om att hitta "signal". Min hittade signalen nÀr jag varit ute och haft klockan pÄ armen. Visste inte den kunde det? StÄr " RCVD" pÄ tavlan..
SÄ borde den sett ut frÄn början! Nu Àr det bara att ta fram lödkolven och inaktivera blÄtanden ocksÄ, sen Àr den perfektPew Pew!
Det betyder att den synkat tiden mot radiosignal det senaste dygnet.PÄtal om att hitta "signal". Min hittade signalen nÀr jag varit ute och haft klockan pÄ armen. Visste inte den kunde det? StÄr " RCVD" pÄ tavlan..
Ăsch dĂ„, jag som ville se lite verkstadsbilder nĂ€r du gjorde det sjĂ€lv . Jag pĂ„talade problemet för Chris dagen efter, dom lĂ€r ha lite att pilla med med tanke pĂ„ hur mĂ„nga vi Ă€r som har OCDVill Ă€ven rikta ett stort tack till Svante och gĂ€nget pĂ„ Klockmaster Globen för superservice i vanlig ordning!
Eftersom jag sjÀlvmant förverkade Casio-garantin fem minuter efter att jag hade öppnat lÄdan erbjöd de sig att fixa till min jÀttesneda modul in-house, inklusive frakt fram och tillbaka över hela landet löste de problemet pÄ tvÄ(!) dagar sÄ att jag kunde montera ihop mitt lilla projekt innan helgen.
Garantiproblem ligger med största sannolikhet pĂ„ Casio att lösa sĂ„ det Ă€r nog inget man ska förvĂ€nta sig som service.Ăsch dĂ„, jag som ville se lite verkstadsbilder nĂ€r du gjorde det sjĂ€lv . Jag pĂ„talade problemet för Chris dagen efter, dom lĂ€r ha lite att pilla med med tanke pĂ„ hur mĂ„nga vi Ă€r som har OCD
Vart riktigt snyggt..Pew Pew!
Visst Àr den grym? Provat appen Àn?PremiÀrbilden haha sÄ nöjd.
NÀ, dom skickar nog ivÀg om det trillar in ett gÀngGarantiproblem ligger med största sannolikhet pÄ Casio att lösa sÄ det Àr nog inget man ska förvÀnta sig som service.
Attans vad tufft det blev!Pew Pew!