ky3mikael
Basic
RÀkna med 2v sÄ blir du inte besviken.Ok lÄter ju bra, handlar de om ca 1-2v?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RÀkna med 2v sÄ blir du inte besviken.Ok lÄter ju bra, handlar de om ca 1-2v?
Ogillar fortfarande att du skryter/skyltar med din kriminalitet hÀrinne. Hoppas att jag fÄr gripa dig en vacker dag..Yes. Det ska ju synas de har vart med lite.
NÀstan oundvikligt nÀr man stÄr och mÄlar i t-shirt, speciellt med kromfÀrg som dammar mycket sÄ blir alltid smÄ kromprickar.
PostNord Àr ju riktigt skrÀpigt nu. Senaste paketet jag fick hem tog 3 veckor mellan att det anlÀnde pÄ Arlanda och brevlÄdan.Ok lÄter ju bra, handlar de om ca 1-2v?
Vad Àr det som sÀger att han mÄlar olagligt?Ogillar fortfarande att du skryter/skyltar med din kriminalitet hÀrinne. Hoppas att jag fÄr gripa dig en vacker dag..
Det har framgÄtt tidigare hÀr i trÄden.Vad Àr det som sÀger att han mÄlar olagligt?
Det har framgÄtt tidigare hÀr i trÄden.
BlÀstringen blev riktigt bra!
SÄ pass bra alltsÄ?
Jag Àr riktigt nöjd med den, har nog inget att klaga pÄ faktisktSÄ pass bra alltsÄ?
Ogillar fortfarande att du skryter/skyltar med din kriminalitet hÀrinne. Hoppas att jag fÄr gripa dig en vacker dag..
Det Àr sÄ squareberoendet funkar. En 5610 Àr inkörsporten till tyngre grejjer.Jahopp dÄ var jag en tusenlapp fattigare men snart en G-shock rikare! Beslöt mig för att testa en square, inte direkt blivit mindre sugen efter allt postande pÄ stÄlvarianten, men med en stramare budget föll valet pÄ en ny 5610
Ja, eller hur..Varför skulle du gripa nÀr man stÄr och mÄlar helt lagligt? Det skulle vara rÀtt konstigt.
Ett bra val!..med en stramare budget föll valet pÄ en ny 5610
Gillar storleken ser grov o mÀktig ut. TyvÀrr sÄ Àr det för mycket smartwatch för min smak. Föredrar den gamla hederliga GW-9400Nya Rangeman, BOOM!! (GPR-B1000)..
Riktigt kass. Speciellt nÀr den Àr i deras premium-prissegment, sÀrskilt för att vara en square.Idag skulle jag slÄ till pÄ en GMW B5000, hurra Jag var pÄ plats 5 minuter innan butiken öppnade som hade en stÄlis kvar och den klockan skulle bli min, trodde jag i alla fall.
Jag bad den mycket trevliga sÀljaren om att fÄ se pÄ klockan Ä satan va fin den Àr! Men glÀdjen blev dock kortvarig dÄ jag sÄg att datumfönstret satt helt snett.
Blev inget köp utan jag fÄr helt enkelt vÀnta till nÀsta leverans omgÄng och dÄ hoppas pÄ att Casio har skÀrpt till sig.
Trodde faktiskt inte att Casio Japan skulle slÀppa igenom enligt mig en felaktig produkt. Jag jÀmförde med en guldig som dom ocksÄ hade inne och Àven den hade samma defekt om Àn mycket mycket mindre. Men snett var det:-(
Jag hÄller tummarna för din skull att den Àr OK!Riktigt kass. Speciellt nÀr den Àr i deras premium-prissegment, sÀrskilt för att vara en square.
Fick glÀdjande besked frÄn KlockmÀster att min stÄlis finns tillgÀnglig för mig nu. Hoppas det Àr ett vÀlmonterat exemplar. KÀnns som nÄgot man i vanliga fall inte Àr orolig för nÀr man köper klockor.
Alla Àr sneda. Bara att gilla lÀget eller ÄtgÀrda.Riktigt kass. Speciellt nÀr den Àr i deras premium-prissegment, sÀrskilt för att vara en square.
Fick glÀdjande besked frÄn KlockmÀster att min stÄlis finns tillgÀnglig för mig nu. Hoppas det Àr ett vÀlmonterat exemplar. KÀnns som nÄgot man i vanliga fall inte Àr orolig för nÀr man köper klockor.
DÄ ser jag nog helst att det ÄtgÀrdas. Men de fixar det pÄ garanti? I butik (KM Globen) eller skickas in till Casio?Alla Àr sneda. Bara att gilla lÀget eller ÄtgÀrda.
Den Àr sned, syns ju tydligt.Hmm ser att min datum ruta inte heller Àr spikrak. Vet inte, kanske Àr sÄ??
Du fÄr frÄga dem men troligtvis Casio.DÄ ser jag nog helst att det ÄtgÀrdas. Men de fixar det pÄ garanti? I butik (KM Globen) eller skickas in till Casio?