Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja tryck pÄ nedersta vÀnster knapp sÄ har du "worldtime" utan datum. Fördelen med att synca klockan vid ett fönster varje natt Àr att den kommer gÄ "exakt " pÄ sekunden helatiden. Men mÀrkt Àven att sÄ fort man loggar in pÄ appen sÄ syncar den direkt. Jag undrar om man kan "vÀxla" mellan world time och hometime och se datum utan att gÄ in i appen.Kan man fÄ bort datumet och ha en worldtime dÀr istÀllet?
Försökt trixa med app och utan app men fÄr inte till det.
Löste worldtime som âhuvudtidâ och Sthlmtid i lilla rutan men jag vill ha tvĂ€rtom.
Sen vad Àr fördelen med att lÀgga klockan i fönstret för sync?
Sorry, min första GShock sÄ kan komma idiotfrÄgor
SjÀlv inbillar jag mig att min synkar bÀst nÀr jag har pÄ mig den under natten.Kan man fÄ bort datumet och ha en worldtime dÀr istÀllet?
Löste worldtime som âhuvudtidâ och Sthlmtid i lilla rutan men jag vill ha tvĂ€rtom.
Jag la min klocka igÄrkvÀll, pÄ morgonen var displayen blank.SjÀlv inbillar jag mig att min synkar bÀst nÀr jag har pÄ mig den under natten.
Till störst del handlar det nog om var man bor.
Yes powersave. GÄr och ta bort...Jag la min klocka igÄrkvÀll, pÄ morgonen var displayen blank.
Lagom svettig man blev, men verkar vara nÄn sorts powersave vad jag kunde lÀsa mig till.
Jag köpte en GW-5000 som synkades i Japan den 3/2 enligt klockan nÀr den kom den 16/4. Den gick dÄ mindre Àn en halv sekund fel. SÄ Àven om den bara synkar en gÄng i mÄnaden sÄ kommer den gÄ hyfsat bra ÀndÄ Men med GMW-B5000 kan du ju lika gÀrna synka med bluetooth.Kan man fÄ bort datumet och ha en worldtime dÀr istÀllet?
Ja tryck pÄ nedersta vÀnster knapp sÄ har du "worldtime" utan datum. Fördelen med att synca klockan vid ett fönster varje natt Àr att den kommer gÄ "exakt " pÄ sekunden helatiden. Men mÀrkt Àven att sÄ fort man loggar in pÄ appen sÄ syncar den direkt. Jag undrar om man kan "vÀxla" mellan world time och hometime och se datum utan att gÄ in i appen.
Aha dÄ mÄste du in i appen och Àndra "world time" till Stockholm. SÄ det blir som worldtime 1 pÄ klockan..Det fungerar dock blir min worldtime huvudtid dÄ och min svenska tid hamnar dÀr datumet befinner sig.
Jag Àr ute efter tvÀrtom.
Provade den lite precis. Det var ganska samma funktioner som till edifice serien.Visst Àr den grym? Provat appen Àn?
Pew Pew!
Snyggt jobbat! Precis sÄ den ska se ut! Jag fick samma tanke sÄ fort jag sÄg första produktbilden. Kanske fÄr bli en att modda framöver.
Som stÄl.Hur Àr det med repor och mÀrken pÄ stÄlisen? LÀttrepade?
Det betyder att den synkat senaste dygnet..Nu stÄr de rcvd pÄ min display ocksÄ.
Pew Pew!
HÄller med. Jag kan inte titta pÄ klockan utan att tÀnka pÄ..SÄ borde den se ut frÄn början = helt i börstad stÄl... sÄg den idag pÄ StjÀrnurmakarna och den Àr verkligen för mycket bling-bling kromad, inte min smak alls...
Ett kromat vattenlÄs?HÄller med. Jag kan inte titta pÄ klockan utan att tÀnka pÄ..
Japp. Prima Faluplast!Ett kromat vattenlÄs?
Verkar ju onekligen vara en vattendelare. Men mest hyllad? För det priset bör man vara helnöjd.
Patina!Min 5610 börjar fÄ lite personlig finish
Precis som min gamla ga-110 som nÀstan ser custom made ut eller som nÄn specialutgÄva.
Seiya brukar vara ruskigt snabb pÄ att leverera. Det som brukar ta lite tid Àr PostNord.NÄn som vet leveranstiden frÄn seiya? Fundera pÄ en gw5000
Ok lÄter ju bra, handlar de om ca 1-2v?Seiya brukar vara ruskigt snabb pÄ att leverera. Det som brukar ta lite tid Àr PostNord.
Yes. Det ska ju synas de har vart med lite.Patina!