@roosterman fÄr svara för att jag inte ska gissaAv exakt den anledningen har jag haft den klockan i varukorgen en massa tillfÀllen. Aldrig slagit till dock. Men det kommer jag nog göra förr eller senare. För visst gÄr den pÄ en GW-m5610?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@roosterman fÄr svara för att jag inte ska gissaAv exakt den anledningen har jag haft den klockan i varukorgen en massa tillfÀllen. Aldrig slagit till dock. Men det kommer jag nog göra förr eller senare. För visst gÄr den pÄ en GW-m5610?
Jag har mina fyrkanter för att G-Shock Àr en livsstil som mÄste spridas i en vÀrld full av parfymklockor, statusrollar och annat elÀnde.Jag har min portermodd för att impa pÄ brudar.TyvÀrr funkar det illa eftersom de "tror" att det Àr en trehundrakronorsklocka i plast...
![]()
Ingenting! OWG-materialVad mer behöver man egentligen!?
![]()
Vad mer behöver man egentligen!?
![]()
Ajajaj, @Lord_tito88 det dÀr Àr att bÀdda för att @Derix goes full out OWGIngenting! OWG-material![]()
"Fin klocka! Har du köpt den pÄ Ur & Penn?"De har ingen smak
Fà sÄ tror mÄnga samma sak om min JLC pÄ gummerade lÀnk.![]()
Uff bra kompis pris brushan, haha. Behöver jag 2 G-shock till nÀr jag har redan har över 20st?Kompispris 1099kr för bÄda inkl 2kg spÄrbar frakt![]()
- En Titan! DÄ har man en "stÄl" och en svartVad mer behöver man egentligen!?
![]()
Vad mer behöver man egentligen!?
![]()
Snart börjar jag Ängra min försÀljning ordentligt om ni fortsÀtter sÄdÀrIngenting! OWG-material![]()
SorrySnart börjar jag Ängra min försÀljning ordentligt om ni fortsÀtter sÄdÀr![]()
HÄller med och min "ICKE-SMARTWATCH" hÀlsar.SÄ enkelt det kan bli. Eftermiddagsklockan.
![]()
Jag Àr ju lite i kretsen, men jag har inte en aning, fÄr lÀsa pÄ sÄ jag greppar hypenJag skulle chansa pÄ att ingen utanför G-shocktrÄden vet vad en Porter Àr![]()
Ingenting! OWG-material![]()
Allt detta tjat om trÄksub gör att man blir sugen igen![]()
- En Titan! DÄ har man en "stÄl" och en svart.
Snart börjar jag Ängra min försÀljning ordentligt om ni fortsÀtter sÄdÀr![]()
Min tanke innan var att samla ihop till titanare. Men jag fÄr se hur jag görSom tur Àr sÄ kan du rÀtta det misstaget snabbt
![]()
HÄller med dig. Jag hÄller i min hÄrt.Jag förstÄr inte er som sÀljer vidare 5035, jag Àlskar min![]()
Jag förstÄr inte er som sÀljer vidare 5035, jag Àlskar min![]()
KBK brooooooorUff bra kompis pris brushan, haha. Behöver jag 2 G-shock till nÀr jag har redan har över 20st?
Har redan köpt 5st i Är. Var inte beredd pÄ att du skulle erbjuda bÄda. hmmm fÄ tÀnka lite.
SÀkert hugger nÄgon innan jag hinner tÀnka klart.![]()
Ny G-Shock pÄvÀg hem! Jag Àr botad frÄn OWG-sjukan![]()
Min tanke innan var att samla ihop till titanare. Men jag fÄr se hur jag gör![]()
G-lidedaxVafalls! Titandax?
Min tanke var ju att inte köpa nÄgra klockor under 2021 och lÀgga under pengar till en X-33 (som Àr i titan, jupp jag Àr en hycklare!) men hittils har tre klockor trillat in![]()
Har ungefÀr samma karaktÀr. Ska snart ivÀg Ä hÀmta en annan klockaVafalls! Titandax?
Min tanke var ju att inte köpa nÄgra klockor under 2021 och lÀgga under pengar till en X-33 (som Àr i titan, jupp jag Àr en hycklare!) men hittils har tre klockor trillat in![]()
OGSG-sjukan menar du va?Ny G-Shock pÄvÀg hem! Jag Àr botad frÄn OWG-sjukan![]()