• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! Frukostkaffe. Och jag Àr uppe före lunch pÄ en lördag! Inte dÄligt va @hepanter ?

1000006988.jpg

Blank stĂ„lis Ă€r ruggigt najs, jag gillar alla positiva stĂ„lisar 😃
Finns mÄnga fina Gs över lag. Jag gillar Àven de analoga stÄlisarna men de Àr sÄ himla stora vilket bara ser knas ut pÄ mina smÄ handleder och speciellt nÀr jag kör skjorta.

Tanken Àr att försöka hitta en stÄlis innan mars men det ser mörkt ut

Finns mÄnga fina Gs över lag. Jag gillar Àven de analoga stÄlisarna men de Àr sÄ himla stora vilket bara ser knas ut pÄ mina smÄ handleder och speciellt nÀr jag kör skjorta.

Just jĂ€klar! Vad ska man köra i mars? đŸ€”
FĂ„r se vad som finns kvar i lĂ„dan 😁

PÄ Willys. Nu pÄ mÄndag börjar jag vÄrens LCHF! Laddar upp med proteinbröd. De enda kolhydrater jag ska ta in kommer frÄn dessa samt kvargen. Allt vanligt bröd, pasta, ris och potatis ryker. Givetvis allt godis ocksÄ.
Nu ska midjemÄttet minska!

1000006993.jpg

Senast Àndrad:

Tycker nog att de analoga stÄlisarna upplevs mindre Àn fyrkanterna... Dessutom har dom en fantastisk finish. KÀnns lite mer gedigna Àn fyrkantsstÄlisarna.
Har en till salu 😉

Tycker nog att de analoga stÄlisarna upplevs mindre Àn fyrkanterna... Dessutom har dom en fantastisk finish. KÀnns lite mer gedigna Àn fyrkantsstÄlisarna.
Har en till salu 😉

Ah, den har jag nog aldrig sett tidigare. Jag tÀnkte mer pÄ denna typ (se bild).

Av ren nyfikenhet, vad ligger en sÄdan som din pÄ i pris beggat? Vet dock inte om det var riktigt min typ

Bilagor

• IMG_5954.jpeg
    IMG_5954.jpeg
    21.9 KB · Visningar: 1
Ah, den har jag nog aldrig sett tidigare. Jag tÀnkte mer pÄ denna typ (se bild).

Av ren nyfikenhet, vad ligger en sÄdan som din pÄ i pris beggat? Vet dock inte om det var riktigt min typ
Ah, du tĂ€nkte pĂ„ G-steel, det borde jag förstĂ„tt 😅
SÀljer min för 2900 kr skickat. VÀldigt svÄrt att sÀga om det priset Àr rÀtt, sÀljs ju inte i EU. Vad tror du om pris @L&W ? Ligger jag rÀtt?

Ah, du tĂ€nkte pĂ„ G-steel, det borde jag förstĂ„tt 😅
SÀljer min för 2900 kr skickat. VÀldigt svÄrt att sÀga om det priset Àr rÀtt, sÀljs ju inte i EU. Vad tror du om pris @L&W ? Ligger jag rÀtt?
Priset lÄter ju inte orimligt om man kollar pÄ tex en stÄlsquare.
Vad Àr refnumret, blev jÀttenyfiken o vill gÀrna titta nÀrmre pÄ den

Tillbaka
Topp